Оригамі. Виріб в техніці оригамі «Кошеня на підвіконні» 2 клас

Про матеріал
Оригамі. Виріб в техніці оригамі «Кошеня на підвіконні» 2 клас. Розробка уроку для 2 класу.
Перегляд файлу

Тема: Оригамі. Виріб в техніці оригамі «Кошеня на підвіконні»

Мета: навчити виготовляти виріб обємної форми з паперу в техніці оригамі; удосконалювати навички роботи з папером; розвивати творчі здібності і мислення на уроках трудового навчання, спостережливість, акуратність у роботі удосконалювати і закріплювати навички зображення тварин, їх пропорцій і характеру, просторового положення; виховувати любов до праці.

Обладнання: готовий виріб (кошеня на підвіконні) , папір, ножиці, клей, фломастери (маркери), підручник.

Тип уроку: комбінований урок

Клас: 2.

Література: Хорунжий В. І. Практикум в навчальних майстернях з методикою трудового навчання. – Тернопіль: »Астон», 2003. – с. 20-29; 193-199.

Роговська Л. І. Маленький трудівничок : альбом-посібник з дизайну та технологій. 2 клас: /Роговська Л. І. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2019.- с. 53-54.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

 

1. Привітання

Щоб на світі гарно жити,

Працю змалку слід любити. Працелюбні та старанні

Діти всім і всюди гарні.

Тож берімось працювати,

Землю рідну прикрашати.

 

2. Перевірка готовності до уроку

 

II. Мотивація навчально-трудової діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.

  1. Розгадування ребуса.

               Результат пошуку зображень за запитом риба картинка для дітей                                            

(Оригамі)

 

Сьогодні ми з вами будемо працювати у техніці оригамі. А що саме ми виготовимо, спробуйте відгадати із загадки.

 

Робота над загадкою.

Відчинились тихо двері –

Увійшов вусатий звір.

Біля печі сів тихенько –

Вмився лапкою собі! (котик)

 

ІІІ. Виклад нового матеріалу.

 

  1. Вступна бесіда.
  • «Гарний папір примушує думати про гарні речі» – говорять японці. Мабуть, не даремно саме в Японії виникло мистецтво складання паперу – оригамі.
  • Що ви знаєте про таку техніку, як «оригамі»?
  • Оригамі – це мистецтво складання з паперу різних фігур і форм.
  • Необхідно знати:

«Орі» – склад в японській мові,

Значить щось складати,

А папір свій називають

Всі японці – «гамі»,

Коли з нього щось складають,

Кажуть «орігамі».

  • В оригамі використовуються небагато різних згинів, але вони можуть бути скомбіновані багатьма способами й утворювати дуже складні фігури. Зазвичай фігури оригамі складають без розрізів з квадратного аркуша, сторони якого можуть бути різних кольорів.
  • Види та техніки орігамі:

ІV. Послідовність трудових дій

 

1. Аналіз готового виробу.

– Отже, матеріал – кольоровий папір.

– Які елементи в кішки ми можемо виділити? ( вушка, мордочка, тулуб, хвіст)

– Важливо, щоб ваш виріб мав естетичний вигляд. Тому роботу потрібно робити акуратно.

2. Інструкція, алгоритм виготовлення виробу.

 (На дошці — схема.)

Уважно розгляньте етапи.

Послідовність виконання

  1. Дібраний за кольором квадратний аркуш зігни по діагоналі (фото 1).
  2. Верхній кут утвореного трикутника відігни вниз.Правий та лівий кути утвореного трикутника загни догори за зразком. Це - вушка (фото 2, 3)
  3. Переверни заготовку. Це голова котика (фото 4).
  4. Для тулуба використай прямокутний аркуш завбільшки 20х 10 см. Зігни його навпіл (фото 5)
  5. Поклади заготовку вертикально, щоб згин був праворуч. Верхню частину відігни вліво. Нижню частину заготовки відігни догори. Це - хвостик котика. Половину верхньої частини «хвостика» загни всередину (фото 7, 8).
  6. Приклей голову до тулуба. За допомогою фломастарів намалюй носик, ротик, вуса. Домалюй чи приклей очка. Приклей котика на малюнок-основу.

       

 

3.Техніка безпеки. Дидактична гра «Так/Ні»

-  Повторимо правила роботи в техніці оригамі.

- Кожен з вас має сигнальні картки – червоний колір означає відповідь «Ні», а зелений – «Так».

- Я буду вам читати правила, а ви піднімайте відповідну картку.

Тримай робоче місце у порядку.

Розмовляй з однокласниками.

Уважно слухай інструктаж вчителя.

Не грайся ножицями, використовуй інструмент за призначнням.

Ходи по класі під час виконання роботи.

Роботу розпочинай тільки з дозволу вчителя.

Залишки клею витирай салфеткою.

Підходь до товариша з ножицями і ріж на ходу.

  • Перейдемо до самого виготовлення нашого котика.

Уважно виконуйте роботу за вказаними етапами.

 

V. Самостійна робота учнів

1. Спостереження за роботою та допомога дітям, які зіткнулися з труднощами

 

VI. Аналіз, оцінка та виставка учнівських робіт

 

– Діти, давайте проаналізуємо роботу над виготовленням кішки.

– З якими труднощами ви стикалися?

– Чи важко вам було працювати?

– А давайте тепер зробимо виставку і вирішимо хто ж справився із завданням.

 

VII. Підсумки уроку

У якій техніці ми сьогодні працювали?

  Де вона зародилася?

– Що означає її назва ( оригамі)?

 

VIIІ. Прибирання робочих місць.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Коваленко Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Неверова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Світлана Гудименко
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
8739
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку