Перший урок для 4 класу на тему "Діти єднають Україну"

Про матеріал

Перший урок для 4 класу на тему "Діти єднають Україну"

Мета:

• навчальна – закріпити знання учнів про Україну, формувати уявлення про розташування України на карті.

•розвивальна – уміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях, колективну творчість і комунікативні здібності; розвивати інтерес до навколишнього світу та пізнавальної діяльності

•виховна – виховувати любов і повагу до своєї Батьківщини - України, творчу самостійність і відповідальність, уміння самоорганізовуватись, вміння працювати командою, сприяти розвитку творчої особистості, формувати почуття колективізму, відповідальності за спільну справу.

Перегляд файлу

Тема: « Діти єднають Україну » ÐšÐ°Ñ€Ñ‚Ð¸Ð½ÐºÐ¸ по запросу діти єднають україну

 Мета: Картинки по запросу діти єднають україну

  •                   навчальна – закріпити знання учнів про Україну, формувати уявлення про розташування України на карті.
  •                  розвивальна – уміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях, колективну творчість і комунікативні здібності; розвивати інтерес до навколишнього світу та пізнавальної діяльності
  •                  виховна – виховувати любов і повагу до своєї Батьківщини - України, творчу самостійність і відповідальність, уміння самоорганізовуватись, вміння працювати командою, сприяти розвитку творчої особистості, формувати почуття колективізму, відповідальності за спільну справу.

Обладнання: ілюстрації, відеоматеріал.

Хід заняття

I.Організаційна частина.

Привітання

Я рада всіх вас бачити і вітати! Щоб наше спілкування вдалось – приготуйте хороший настрій, бажання висловлюватись, позитивне та добре відношення один до одного, а також багато щирих посмішок, якими ви поділитесь з оточуючими.

Вправа: «Вітання ».

Пропоную таку вправу – гру «Дерево 4 класу »

 Кожен по черзі називає своє ім’я, та рису характеру або особливість свою, яка допоможе і принесе користь нашому класу у створені єдиного колективу. Тому кріпимо наші листочки на ось таке велике дерево життя 4 класу.  Розпочинаємо фразою (на дошці надруковані….)   Мене звати ……… Моя краща подруга  (друг)  про мене сказала б……   Почну я першою .  Мене звати Анастасія Сергіївна.  Моя б краща подруга про мене б сказала, що я активна, творча, терпляча, добра.  Діти по черзі називають та кріплять своє ім’я  до стовбура.)  Отже ми з вами такі неповторні,особливі, всі маємо гарні здібності, та вдало можемо об’єднатися і принести користь нашому класу у досягненні мети. Отож у нашій школі народилася нова сімя,яка стане найкращим колективом  і я в цьому впевнена.

 

Вчитель. - Клас - це маленька родина. І хотілося б, щоб у нашій сім'ї панував спокій, мир , повага і взаєморозуміння. Що ж для цього потрібно. Прослухайте притчу , і ви все зрозумієте, та дасте відповідь що ж потрібно для створення єдиного колективу, тобто для єдності?

II.Основна частина.

Мотивація:

  Притча « Гарна сімя»

 «Жила − була на світі сімя. Вона була не проста. Більше 100 чоловік налічувалося в цій родині. І займала вона ціле село. Так і жили всією сім'єю і всім селом. Ви скажіть : ну і що, хіба мало великих сімей на світі. Але справа в тому , що була ця сім'я особлива - мир і лад панували в цій родині. Ні сварок, ні лайки, ні, Боже збав, бійок і чвар . Дійшов слух про цю сім'ю до самого владики держави. І він вирішив перевірити , чи правду говорять люди. Прибув він в село, і душа його зраділа : кругом чистота , краса , достаток і мир. Добре дітям, спокійно старим. Здивувався владика. Вирішив дізнатися, як жителі села домоглися такого ладу, прийшов до глави сімейства : розкажи, мовляв, як ти досягаєш такої згоди і миру в своїй родині. Той взяв аркуш паперу і почав щось писати. Писав довго, видно, не дуже сильний був у грамоті. Потім передав лист владики. Той узяв папір і почав розбирати каракулі старого. Розібрав з великими зусиллями і здивувався. Три слова були написані на папері:

Питання дітям: Як ви гадаєте які саме слова?  (декілька учнів називають варіанти, а потім вчитель кріпить ці слова на корінні дерева.)

Любов

Прощення

Терпіння
І в кінці листа: 100 раз любов, 100 раз прощення, 100 раз терпіння . Почесав  владика, за вухом і запитав: «І все?». «Так, - відповів старий , - це і є основа життя всякої хорошої сім'ї . І світу теж » Зверніть увагу що я прикріпила ці три магічні слова на корінні,бо саме від них залежить які ми з вами матимемо листочки, чи це будуть зелені чи жовті чи сухі листки. Якщо і ви будите використовувати у своєму житі ці слова то ми  станемо єдиним колективом. 

 

Вчитель: То ж ми з вами познайомилися, а тепер давайте звернемося до нашої теми

Щасливі ми, що народилися на такій чудовій, багатій, мальовничій землі - на нашій славній Україні! Тут жили наші діди і прадіди, тут живуть наші батьки, тут корінь давнього роду українського, що сягає сивої давнини.

Зверніть увагу на ось цей акровірш. Про що йде мова?

 

У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Рідніша їм своя пустиня,

Аніж земний в чужині рай.

Їм красить все їх рідний край.

Нема без кореня рослини,

            А нас, людей, без Батьківщини.

(Діти відповідають   що  це про Україну.)

Вчитель Так,  дійсно -  це все про нашу рідну Україну . А акровірш – це вірш який по першим буквам кожної сторчки   може  скласти слово і у нас це  -  Україна.

  •            24 серпня 1991 року назавжди залишиться пам’ятним днем. У цей день проголошено Акт про незалежність України. Акт проголошення незалежності завершив тисячолітні прагнення українського народу до волі, до створення своєї суверенної держави.

Перед усім світом стала держава з давньою славною історією, духовною культурою, зі своїми символами, мовою, чесними працьовитими людьми - українським народом. Ось уже 23 рік поспіль ми з вами маємо самостійну державу. Для нас тепер настали дещо складні часи, та я впевнена ми з вами все зможемо переборемо і станемо впевнено на правильний шлях демократичної держави. То ж подивіться на тему: « Україна - єдина держава».

Якою людиною має бути наділений кожен українець щоб створити єдину державу? Я вам допоможу, і знову вправа склади слово.

Вправа склади слово за буквами.  Учитель. А тепер відгадайте ключове слово. Воно є основою для єдності нашої держави. (Діти складають слово та піднімаючи руку відповідають. )

                                  Т А П  Р  І   О Т     (Патріот)

 

Описание: images.jpgппп.jpg

Вчитель Так , дійсно, якби всі люди були патріотами своєї держави то неодмінно б ми б завжди були єдині.

Вчитель: Діти, а хто ж такий патріот? (Діти відповідають)

Ось тлумачення слова «патріотизм» (Патріотизм – любов до батьківщини, до свого народу, відповідальність за долю народу, готовність служити її інтересам)  (Вчитель кріпить до дошки визначення та підводе підсумок значення  слова.)

Вчитель:  Підніміть руки хто себе вважає патріотом?  (Діти піднімають). А чому ? Прокоментуйте ? (Діти відповідають чому вони патріоти.)  Молодці.

Учитель. Усі ми любимо свою вітчизну. І  патріот – людина, що любить і поважає рідну землю, шанує її традиції. А тепер назвіть людські цінності, які має обов’язково патріот.  Давайте до перших літер слова патріот напишемо ці якості. (Діти пишуть на дошці)

П – привітність 

А – активність

Т – терплячість

Р – радісність

І – ініціативність

О – обов’язковість, організованість

Т – творчість, толерантність, товаристськість.

Перегляд відео фрагменту.

  •                   Кожен патріот своєї країни повинен знати державні і народні символи України, давайте ж згадаємо їх переглянувши відео.

(перегляд відео)

  •                   Чим відрізняються державні символи від народних?
  •                   Які державні символи ви згадали(народні)?

(Зображення на дошці)

Закріплення: А тепер давайте ми з вами дамо відповідь на питання від патріота нашої держави (Кріплю  на дошку образ патріота.)   

 

  1.        Що я знаю про свою Батьківщину.
  1.    Основний закон України. (Конституція).
  2.     Описание: images.jpgуу.jpgЯк співають і слухають Гімн? (Стоячи).
  3.     Синій колір українського прапора символізує...(небо)
  4.     Скільки кольорів має український прапор? (Два).
  5.     Державний герб України. (Тризуб).
  6.     Столиця України. (Київ).
  7.     Найголовніша пісня України. (Гімн).
  8.        Найрідніше, найдорожче, найкраще місце на землі. (Батьківщина).
  9.     Українці здавна мали свій одяг. (Національний)
  10.     Жовтий колір прапора - це колір.. .(зерна)
  11.     Державною мовою України є мова ...(українська)
  12.     Хто був, є і залишається в серцях українців Кобзарем? (Шевченко).

Ото ж ви молодці . Добре справилися із завданням.

III. Заключна частина.

Практичне завдання  «Голуб миру».

 Вчитель  Зараз кожен учень отримав гарного голуба, який символізує мир на нашій планеті, в центрі якого ви  напишете  побажання, якою повинна бути наша країна, все це ми розмістимо навколо карти України, щоб наша Батьківщина була завжди захищена миром і злагодою, радісним і щасливим життям А голуб миру буде її охороняти .

Цю карту ми повісимо у класі й будемо завжди пам’ятати, що ми громадяни своєї милої України, ми її патріоти, а тому ми все зробимо для того, щоб Вітчизна наша процвітала, була могутньою державою. А ви будете старанно вчитись, трудитись на благо Вітчизни.

(Діти на птахах пишуть слова вдячності любові до України, побажання та кріплять навколо обрисів України свої голубки)

Описание: http://www.tatu.announcements.ru/albums/tattoo/flora/normal_risunok_drawing_bird_fowl_ptica_golub_0000216.jpg    Описание: images.jpg                           

 

Вчитель: Давайте помріємо…Мрія завжди красива. Мрія — стосила. Бо помножена на тисячі мрій. А отже, невмируща. А отже, всепереможна.

Сидіти і мріяти про краще можна, але у такому разі воно не настане. Можна любити Україну і втікати за кордон. Але чого варта така любов?

Не дивлячись на те, що відбувається зараз в Україні, я сподіваюсь, що майбутнє нашої держави буде створене кращими людьми, а ці люди це ви, які є патріотами нашої держави.

Тому я вірю.

Я вірю, Вітчизно, ти станеш на ноги, 
Махнуть золотистим крилом рушники, 
І щастя затмить всі печалі й тривоги 
На вічні роки і прийдешні віки!

Я бачу квітучу, щасливу країну,

Де кожна людина працює, творить,

Де можна навчатись, кохати, радіти,

Де кожна хвилина — то святості мить.

  •                   А зараз ми прослухаємо пісню Наталії Май «Калинова Україна»
  •                   Які почуття у вас викликала ця пісня.
  •                   Я сподіваюся що такі почуття до Неньки -  України ми збережемо на все життя.

На цьому наш урок закінчено бажаю всім єдності та миру.

 

Завантаження...
docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку