Підсумкова контрольна робота за І семестр

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота з інтегрованого курсу літератур для 6 класу (оцінювання 2 і 4 груп результатів)
Перегляд файлу

 

                 Підсумкова контрольна робота

                 з інтегрованого курсу літератур

                               за І семестр

                                 6 клас

                                 І варіант

 Сприймання письмових текстів (група 2).

 

1. Установи відповідність між назвою поетичного твору та його автором (4 бали).

 

1.Дмитро Кремінь        А «Меж вербами та над водою

                                          Біленька хаточка»

2.Михайло Ткач            Б  « Україно! Мамо люба!

                                        Чи не те ж з тобою сталось?»

3.Микола Вороний       В  «Моя Україно – білявко-хатино

                                          З твойого вікна світить доля мені»

4.Тарас Шевченко        Д «Чорне море ще всміхнеться

                                              І Дніпро зрадіє»

                                        Г «Мово твоя,Україно,

                                            З подиху солов`їв»

 

2. Установи відповідність між назвою художнього твору та його героєм (героїнею) (4 бали).

 

  1. «Євшан-зілля»                                              А Оксана
  2. «Єва і білосніжна квітка лілії»                    Б гудець
  3. «Різдвяна історія ослика Хвостика»           В Скрудж
  4. «Різдвяна пісня в прозі»                               Г Єва

                                                                                  Д  Карло

 

3.Упізнай персонажів творів за художніми деталями (4 бали).

 

  1. «…Вона щебетала би, як пташка – від ранку до вечора…»
  2. «Твар поблідла у небоги, затремтів, очима блиснув і зірвавсь на рівні ноги»
  3. «Яка тут краса в цьому кирпатенькому носі? І в щоках? І в губах? Ніби гарні мої чорні коси? Їх можна злякатися ввечері: вони, як довгі гадюки, переплелися та обвилися навколо моєї голови».
  4. « Душевний холод заморозив ізсередини старечі риси його обличчя, загострив гачкуватий ніс, зморщив шкіру на щоках, змусив посиніти губи й почервоніти очі».

Довідка: Скрудж, син половецького хана, Єва, Вакула, Оксана.

 

 

 

Усна взаємодія та висловлювання (4 група).

 

  1. Підготуй розповідь про персонажа, який тебе найбільше вразив (8 балів).

 

 

 

 

 

 

  1. Заповни таблицю, у відповідній комірці вписавши назву свята, коли виконували чи виконують певні обрядові пісні (4 бали).

 

 

                Вид пісні

                     Свято

      Колядки

 

      Щедрівки

 

      Веснянки

 

      Купальські пісні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 Підсумкова контрольна робота

                 з інтегрованого курсу літератур

                               за І семестр

                                 6 клас

                                 ІІ варіант

ІІ група результатів (сприймання письмових текстів)

 

1. Установи відповідність між назвою поетичного твору та його автором (4 бали).

 

1.Тарас Шевченко        А «Меж вербами та над водою

                                            Біленька хаточка»

2.Михайло Ткач            Б  « Україно! Мамо люба!

                                            Чи не те ж з тобою сталось?»

3.Микола Вороний        В  «Моя Україно – білявко-хатино

                                             З твойого вікна світить доля мені»

4.Павло Чубинський      Г «Мово твоя,Україно,

                                             З подиху солов`їв»

                                          Д «Чорне море ще всміхнеться

                                              І Дніпро зрадіє»

 

2. Установи відповідність між назвою художнього твору та його героєм (героїнею) (4 бали).

 

  1. « Вечори на хуторі біля Диканьки»             А Єва

2.  « Різдвяна пісня в прозі»                               Б Вакула

  1. «Різдвяна історія ослика Хвостика»            В Скрудж
  2.  «Єва і білосніжна квітка лілії»                    Г  гудець                                                                                             

                                                                                      Д  Берта

 

3.Упізнай персонажів творів за художніми деталями (4 бали).

     

1. «Але тріумфом його майстерності була одна картина, намальована на        церковній стіні у правому притворі, на якій зобразив він святого Петра в день страшного суду з ключами в руках, як той виганяв з пекла нечисту силу»

2.«…Вона щебетала би, як пташка – від ранку до вечора…»

3. «Яка тут краса в цьому кирпатенькому носі? І в щоках? І в губах? Ніби гарні мої чорні коси? Їх можна злякатися ввечері: вони, як довгі гадюки, переплелися та обвилися навколо моєї голови».

4.« Душевний холод заморозив ізсередини старечі риси його обличчя, загострив гачкуватий ніс, зморщив шкіру на щоках, змусив посиніти губи й почервоніти очі».

Довідка: Скрудж, син половецького хана, Єва, Вакула, Оксана.

 

 

Усна взаємодія та висловлювання (4 група).

 

  1. Підготуй розповідь про персонажа, який тебе найбільше вразив (8 балів).

 

 

 

 

 

 

  1. Заповни таблицю, у відповідній комірці вписавши назву свята, коли виконували чи виконують певні обрядові пісні (4 бали).

 

 

                Вид пісні

                     Свято

      Колядки

 

      Щедрівки

 

      Веснянки

 

      Купальські пісні

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
28 грудня 2024
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку