№ |
Дата |
Дата |
Підтема |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
Тема 1. Ти і я |
||||||||||
1. |
02.09 |
|
Привіт, добрий день! |
[t], [g], [d] |
|
Впр.2,с.8 Guten Morgen\Tag\Abend\Nacht Auf Wiedersehen, Frau! |
|
впр. 1,с. 4; впр. 2,4,5, с.5 |
Впр.3,с.4; Впр.5(б), с.5 |
|
Впр.4,с.5
|
2. |
07.09 |
|
Як тебе звуть? |
[a], [a:], [m], [n],[d], впр.1,с.7 |
Порядок слів та інтонація речень Впр.3,с.8 |
Wie heiβt du? Wie ist deine Name? Ich heiβe… Mein Name ist… Sehr angenehm |
|
Впр.1,с.7; Впр.3,4,5, с.8 |
Впр.2,с.7; Впр.6,с.9 |
|
Впр.4,с.5 |
3. |
09.09 |
|
Хто це? |
[i:],[i], [e:],[e], [s], [z], [r], [w]
|
Дієслово sein у 3-ій особі множини, питальне слово wer |
Wer ist das? Das ist\das sind ЛО |
Впр.2,с.10, Впр.4,с.11. |
Впр.1,с.10, Впр.3,с.10. |
Впр.5,с.11 Впр.6,с.11 |
РЗ Впр.3,5 с.6-7 |
Впр.1,2,с.6РЗ, впр.6,7,с.7 |
4. |
14.09 |
|
Що це? |
[u], [b], [h], [o], [o:], [ks], [x], [ς] |
Питальне слово was Граматичний вид іменника впр.2,с.12, впр.3,с.13 |
Was ist das? Das isteine... ЛО |
Впр.2,с.12, Впр.4,с.13, Впр.5,с.13 |
|
Впр.6,с.13,
Впр.3,с.12. |
РЗ Впр.5,с.9, впр.2, с.8, Впр.4, с.9
|
РЗ, впр.1,с.8, впр.3,6,с.9 |
5. |
16.09 |
|
Ти – Тіна? |
[l], [k], [g], [p],впр.1,2, с.14 |
Порядок слів у реченнях різного типу, впр.3, с.15 |
Bist du…? Ist er…? Ist sie…? |
|
Впр.4,с.15 |
Впр.5,с.15 |
Впр.3, с.14 |
Впр.1,4,5,с.10-11 РЗ
|
6. |
21.09 |
|
Скільки тобі років? |
[f], [v], [j], [n], [ts], [ή],впр.1,с.16 |
|
Wie alt bist du? числівники до 12 |
|
Впр.1,2, с.16 |
Впр.3(б), с.16, впр.4,5,6, с.17 |
РЗ впр.3,с.13 |
РЗ впр.1, с.12, впр.2,4,с.13 |
7. |
23.09 |
|
Як справи? |
[oe], [∫], [∫p], [∫t] |
|
Wie geht es dir? Danke , gut! |
Впр.2,с.18, Впр.4,с.19, Впр.3,с.18 |
Впр.4,с.21 |
Впр.2,с.18, Впр.4,с.19 |
РЗ впр.5, с.19, впр.3,4, с14, впр.5,6,7,с.15 |
РЗ,впр.1,2,с.14, впр.8,с.15, впр.3, с.20 |
8. |
28.09 |
|
Це правильно |
[∫],[y],[o], [y:],[oe],[ø],[ε],[ε:],[iç], Впр.1,с.22 |
Заперечення nicht, kein/keine |
Stimmt das? ЛО впр.1,с.20 |
Впр.2,3, с.20 |
Впр.4,с.20 |
Впр.7,с.22 Впр.5,с.21 |
Впр.6, с.21 |
Впр.2,с.22,РЗ впр.1,4,с.16,впр.6,с.17 |
9. |
30.09 |
|
Ми знаємо весь алфавіт |
Довгі і короткі голосні |
|
Woher kommst du? |
Впр.3,4, с.22 |
РЗ впр.3, с.18 |
Впр.1,3,4,5,6,с.22-23 |
РЗ впр. 1,2,4, с.18-19 |
Впр.3,с.24, РЗ впр.1,2, с.20-21 |
|
Тема 2. Моя сім’я і мої друзі |
||||||||||
10. |
05.10 |
|
Моя родина |
Числівник з суфіксом, впр.4,с.29 |
Особові займенники |
ЛО по темі |
Впр.2, с.26 |
Впр.3,с.27 |
впр.4,5,с.27впр.6,7,с.28 |
|
Впр.4,6, с.23, РЗ впр.1,с.22 |
11.
|
07.10 |
|
Мої рідні
|
Впр.1,с.29
|
Множина та однина іменників
|
Впр.1,с.29
|
Впр.3,с.29
|
РЗвпр.5с.25 РЗ впр.1,с.26, |
Впр5,6, с.31 впр.1,2,4,6,с.29-30 |
РЗ впр.3,с.24 впр.6,с.25 Впр.1,2, с.26 впр.6,с.27 |
РЗ впр.2,6,с.24впр.6,с.30
|
12. |
12.10 |
|
Які рідні є в тебе? |
Впр.1,с.31 |
Знахідний відмінок іменника,дієсл. haben |
ЛО впр.1,с.31 |
Впр.4,с.32 |
впр.2с.31, впр.5с.32, впр.6,с.33 |
Впр.7,с.33,впр.2,с.31 |
|
Впр.4,с.25 Впр.4,5,с.27 |
13. |
19.10 |
|
Скільки років цим людям? |
Впр.2,с.34 |
Числівники від13до 100,впр.2,с.32 |
Впр.2,с.34 |
|
Впр.4,с.35 РЗвпр.4с.28 |
Впр.1,2,3.57,с.36 |
РЗ впр.1,2,с.28 |
РЗ впр.5,с.28 |
14. |
21.10 |
|
Хто вони за професією |
Впр.1,с.37 |
Присвійні займенники, назви професій жіночого роду |
Впр.1,с.37 |
Впр.3,4, с.35, впр.3,с.38 |
РЗ впр.1, с.29 |
Впр.5,с.35, Впр.5,с.38 |
Впр.2,4,с.38 РЗ впр.1-3,с.28 |
РЗ, впр.3,с.29, впр.4,6,7,с.29-30 |
15. |
26.10 |
|
Хто що робить? |
|
Відмінювання дієслів впр.1,3,с.36 |
Впр.1,с.39 |
Впр.4,с.40 |
|
Впр.1,с.39 Впр.5,с.40 |
Впр.2,3 с.39 РЗ впр.1,2, с.31. |
РЗ впр.3,4,с.31 |
16. |
28.10 |
|
Де працюють ці люди? |
Впр.1,с.41 |
|
Впр.1,с.41 |
Впр.2,с.41 |
|
Впр.3,5, с.42 |
РЗ впр.1,4, с.42 |
РЗ впр.3,4,5, с.33-34 |
17. |
09.11 |
|
Де ти живеш? |
Впр.1,с.43 |
Дієслово wohnen, leben впр.1,с.43 Прийменники з географічними назвами |
|
Впр.2,с.43 |
Впр.4, с.44 РЗ впр.3 стор.35 |
Впр.3,4, 5 с.43-44,
|
РЗ впр.1,2 стор.35 |
РЗ впрн.5 стор.36 |
18. |
11.11 |
|
Звідки ти? Підсумковий урок по темі «Моя сім’я і мої друзі» |
Інтонація питальних речень з питальним словом
|
Артикль з географічними назвами впр.1,с.45 |
|
|
Впр.4,с.43 |
Впр.3,с.46 Впр.4,с.46,впр. 5,с.47 |
Впр.2, с.45 РЗ впр.1,2,3стор.37-38 |
Впр.6,с.47 Впр.4 стор.38 |
Тема 3. Школа |
|||||||||||
19. |
16.11 |
|
На якому поверсі? |
Впр.1,с.50 |
Давальний відмінок впр.2,с.50 |
Впр.1,с.50 |
Впр.2,с.50впр. 3,с.51 |
|
Впр.4,7, с.52 |
Впр.5, с.52 РЗ впр.1,2,3 стор.41-42
|
Впр.6,с.52 РЗ впр.4 стор.42 |
20. |
18.11 |
|
Що ми робимо в школі? |
Впр.1,с.53 |
Відмінювання сильних дієслів |
Впр.1,с.53 |
|
|
Впр.2,с.53 Впр.4,5с.54 |
Впр.3, с.54 РЗ впр.1,2,3,4 Стор.43-44 |
РЗ впр.5,6 стор.44 |
21. |
23.11 |
|
На уроці німецької мови |
Впр.1,с.55 |
Відмінювання сильних дієслів, знахідний відмінок (повт) |
|
Впр.5,с.57 |
|
Впр.2, с.55-56 Впр.6,с.57 |
РЗ впр.1,2,3 стор.45 |
Впр.3,с.56 РЗ впр.4,5,6 стор.46 |
22. |
25.11 |
|
Наша класна кімната
|
Впр.1,с.58 Впр.1,с.60 |
Множина іменників впр.4,с.58 впр.5,с.59 |
Впр.1,с.58 Впр.2,с.58 ЛО |
Впр.5,с.59 Впр.2,4, с.58 |
РЗ впр.3 стор.47 |
Впр.7,с.59 |
Впр.3,с.58 РЗ впр.1,4 стор.47-48 |
Впр.6,с.59 РЗ впр.2,5 стор.48 |
Прийменники впр.1,с.60 |
ЛО |
Впр.2,с.60 |
Впр.4,с.60 |
Впр.3,с.61 Впр.7,с.62 |
Впр.5,с.62 РЗ впр.1,2 с.49 |
Впр.6,с.62 РЗ впр.3,4,5 стор.50 |
|||||
23. |
30.11 |
|
Шкільні речі |
Впр.1,с.63 |
Неозначений артикль впр.3,с.63 |
Впр.1,2,с.63 |
Впр.3,с.63 |
|
Впр.4,5,с.63 |
РЗ впр.1,2,4 стор.51-52 |
РЗ впр.3,5 Стор.52 |
24. |
02.12 |
|
Діти, вчіть німецьку! |
Інтонація спонукальних речень впр.1,2,с.65 |
Наказовий спосіб дієслів впр.1,2,с.65 |
|
|
|
Впр.2,с.65 Впр.3,4,5,6.с.67 |
Впр.7,с.67 РЗ впр.1,2,,3 стор.53 |
РЗ впр.4.5 стор.54 |
25. |
07.12 |
|
Розклад уроків. Підсумковий урок по темі «Школа» |
Інтонація питальних речень впр.1,с.68 |
Порядкові числівники. Вживання прийменника am |
Впр.1,2,с.68, ЛО |
Впр.5,с.69 Впр.2,с.68 |
РЗ впр.4 стор.55 |
Впр.3,с.68 |
Впр.4,с.68РЗ впр.1.2,3,4 стор.55 |
Впр.6,с.69 РЗ впр.5 стор.55, впр.1 стор.56 |
26. |
09.12 |
|
Контроль навичок читання |
||||||||
27. |
14.12 |
|
Контроль навичок аудіювання |
||||||||
28. |
16.12 |
|
Контроль навичок письма |
||||||||
29. |
21.12 |
|
Контроль навичок говоріння |
||||||||
30 |
23.12 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок за І семестр |