Побудова інформаційних моделей

Про матеріал
Матеріальний і нематеріальний об’єкт можна розглядати як модель, що дає змогу досліджувати властивості реального об’єкта. Чітких правил створення моделі не існує. Однак завжди потрібно спочатку виконати постановку задачі: визначити мету створення мо¬делі, початкові (вхідні) дані та передбачувані результати, а також ви-ділити основні етапи її створення Інформаційна модель є обов’язковою при створенні моделі будь-якого типу. Постановка задачі завжди передує розробці інформаційної моделі. Спочатку задача формулюється звичайною мовою — здійснюється її опис. На цьому етапі важливо визначити об’єкт моделювання, детально описати його властивості, з’ясувати, які з них є суттєвими для даної задачі, та визначити очікуваний результат. У результаті створюється вербальна інформаційна модель.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

МОДЕЛЮВАННЯЧашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Ти дізнаєшся:

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 5

Етапи створення інформаційної моделіЧашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 6

Етапи створення інформаційної моделіПостановка задачіУ результаті створюється вербальна інформаційна модель. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 7

Етапи створення інформаційної моделіФормалізація. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 8

Етапи створення інформаційної моделіЗнакова модель. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 9

Етапи створення інформаційної моделіМатематична модель. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 10

Етапи створення інформаційної моделіКомп’ютерна модель. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 11

Побудова інформаційної моделі{10 A1 B5 D5-9 B99-4 C35-A422-299274 C87663}Модель. Мета побудови. Програмнесередовище. Допомога для орієнтування туриста на місцевостіГрафічний редактор. Здійснення віртуальної екскурсіїРедактор 3 D-графіки. Ознайомлення з історичними відомостями про Луцьк. Текстовий процесор. Згадка про екскурсію Луцьком. Редактор презентацій

Номер слайду 12

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. МОДЕЛЬ

Номер слайду 14

Інформаційні моделіМоделювання. Моделювання загибелі Титаніка. Моделювання руху транспорту на перехрестіМоделювання автоматичного паркування. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 15

Домашнє завдання. Вивчити §17 Опрацювати всі запитання з рубрик Заповнити словничок Предметна галузь, модель, інформаційна модель, моделювання. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 16

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення моделіЗавдання. Звичайна лампа розжарювання споживає 100 Вт/год. електроенергії, а енергозберігальна — 20 Вт/год. Побудуйте математичну модель та реалізуйте її засобами табличного процесора й мови програмування для визначення економії домашнього бюджету за умов, що лампа горить 7 год на добу й вартість 1 Вт становить V грн. Завдання 1. Економія. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 17

Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Степенко Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
24 жовтня 2022
Переглядів
439
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку