Презентація "Дидактичні ігри як метод навчання дітей на уроках в початкових класах"

Про матеріал
Презентація. Захист досвіду роботи на тему "Дидактичні ігри як метод навчання дітей на уроках в початкових класах".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЩЕРБИНА ОЛЬГА МИХАЙЛІВНАУЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВХАРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇШКОЛИ I-III ступенів№ 124 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Номер слайду 2

Загальні відомості Освіта : вища Харківський педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. Стаж: 19 років Категорія : перша

Номер слайду 3

Педагогічне кредо:«Дати дитині не тільки знання, а й – крила!»

Номер слайду 4

«У грі розкривається перед дітьми світ творчості, можливості, особистості. Без гри немає повноцінного дитячого розвитку». В. Сухомлинський

Номер слайду 5

Актуальність теми: молодші школярі – активні і швидко розвиваються через вплив потоку великої кількості інформації, тому треба зацікавити дітей навчанням, спрямувати їх увагу до уроків, направити енергію в правильне русло. Тема : дидактичні ігри як метод навчання дітей на уроках в початкових класах.

Номер слайду 6

Мета дидактичних ігор: формування в учнів уміння поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю значення дидактичної гри: - застосовується як метод і форма навчання школярів; - органічно поєднує триєдину мету навчання; - задовольняє різноманітні дитячі інтереси: ігрові, пізнавальні,соціальні; - підвищує інтерес до навчання; - розвиває трудові уміння та навики.

Номер слайду 7

Дидактичні принципи організації ігор. Систематичність. Посильність Доступність

Номер слайду 8

Види ігор

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Неоціненна роль гри у всебічному розвитку учнів Особлива роль полягає в можливості безболісного переходу дитини від ігрової до навчальної діяльності, що і є головним завданням початкового етапу навчання

Номер слайду 11

Гра сприяє розвиткові спостережливості, винахідливості, творчих здібностей, самоствердження, наполегливості, прагнення до успіху

Номер слайду 12

Гра – один із шляхів виховання та підтримання інтересу молодших школярів до знань. (В. О. Сухомлинський)Використання дидактичних ігор у виховній роботі

Номер слайду 13

ВИСНОВКИДидактична гра – явище, в якому чітко виявляється структура, що характеризує її як засіб навчання й ігрову діяльність одночасно:дидактичне завдання визначається виховною метою і спрямовує зміст навчання на процеси пізнавальної діяльності дітей;ігрове завдання здійснюється в ігровій діяльності;правила гри зумовлені загальними завданнями формування особистості дитини в колективі, вони є заданими і спрямовані на виховання позитивних ігрових відносин між учнями.

Номер слайду 14

Участь у спецкурсах, вебінарах.1.«Онлайн-курс для вчителів початкової школи» 2018, ЕДЕРА.2. Психолого-педагогічний супровід роботи з обдарованими дітьми в початковій школі, 20183. Освітній проект «На урок» участь у вебінарах (4 сертифікати):-Ігри та вправи для організації колективної роботи у поч.школі; (2018)-Team building як засіб формування командного духу в дитячому колективі; (2018)-Можливості Google в освітньому середовищі; (2018)-Використання ігрових практик під час уроків у початковій школі. (2019)4. Освітній проект «Всеосвіта» участь у вебінарах (3 сертифікати):-Психологічний погляд на гендерну ідентифікацію особистості; (2018)-Сучасні освітні програми в рамках Нової української школи; (2019)- Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей (методика «пластичного дзеркала») (2019).

Номер слайду 15

Мої досягнення

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Досягнення моїх учнів. Міська олімпіада «Путівка в науку», галузь «Природознавство» (районний етап) ІІІ місце – 2015, Міжнародний конкурс з української мови ім. Петра Яцика у 2018/2019 навчальному році (районний етап)ІІ місце-2018, Міська олімпіада «Путівка в науку», галузь «Українська мова» (районний етап) ІІІ місце – 2019

Номер слайду 18

Міжнародна олімпіада “Осінь-2018” від проекту “Всеосвіта” українська мова ІІ місце- 2 учні, ІІІ місце – 4 учні – 2018. Всеукраїнський конкурс “Безпечна дорога до школи” від проекту “Всеосвіта”І місце-1 уч., ІІ місце – 1 уч., ІІІ місце – 3 уч. – 2018. Всеукраїнський конкурс “Екологічна грамотність” від проекту “Всеосвіта” І місце-3 уч., ІІ місце – 4 уч., ІІІ місце – 8 уч. – 2018. Всеукраїнська олімпіада “Всеосвіта Зима-2018-2019” українська мова ІІ місце- 6 уч., ІІІ місце – 7 уч. – 2018. Всеукраїнський різдвяний конкурс “Зимові свята в традиціях нашого народу” від проекту “На урок” І місце – 3 учн., ІІ місце – 7 учн., ІІІ місце – 2 учн. – 2018.ІІ Всеукраїнська інтернет-олімпіада “На урок” з предметів початкової школи на всеукраїнському рівні І місце – 6 учн., ІІ місце – 2 учн., ІІІ місце – 3 учн. – 2018. Всеукраїнський конкурс “Слово до слова” від проекту “На урок”І місце – 8 учн., ІІ місце – 8 учн., ІІІ місце – 6 учн. – 2018. Всеукраїнський конкурс “Безпечний інтернет” від проекту “На урок”І місце – 13 учн., ІІ місце – 3 учн., ІІІ місце – 1 уч. Досягнення моїх учнів

Номер слайду 19

2016-2017 “Осінній колосок” – 8 учн. “Соняшник” - 18 учн. “Кенгуру” - 16 учн.2017-2018 “Осінній колосок” – 9 учн. “Соняшник” - 7 учн. “Геліантус” - 6 учн.2018-2019 “Осінній колосок” – 4 учн. “Соняшник” - 7 учн. “Кенгуру” - 9 учн. “Геліантус” - 6 учн. Участь учнів у конкурсах

Номер слайду 20

Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, яке народжує енергію для подолання труднощів, бажання вчитися В. Сухомлинський

Номер слайду 21

БАЖАЮ УСПІХУ!

pptx
Додано
20 березня 2019
Переглядів
5210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку