ЩЕРБИНА ОЛЬГА МИХАЙЛІВНАУЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВХАРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇШКОЛИ I-III ступенів№ 124 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Номер слайду 2
Загальні відомості Освіта : вища Харківський педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. Стаж: 19 років Категорія : перша
Номер слайду 3
Педагогічне кредо:«Дати дитині не тільки знання, а й – крила!»
Номер слайду 4
«У грі розкривається перед дітьми світ творчості, можливості, особистості. Без гри немає повноцінного дитячого розвитку». В. Сухомлинський
Номер слайду 5
Актуальність теми: молодші школярі – активні і швидко розвиваються через вплив потоку великої кількості інформації, тому треба зацікавити дітей навчанням, спрямувати їх увагу до уроків, направити енергію в правильне русло. Тема : дидактичні ігри як метод навчання дітей на уроках в початкових класах.
Номер слайду 6
Мета дидактичних ігор: формування в учнів уміння поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю значення дидактичної гри: - застосовується як метод і форма навчання школярів; - органічно поєднує триєдину мету навчання; - задовольняє різноманітні дитячі інтереси: ігрові, пізнавальні,соціальні; - підвищує інтерес до навчання; - розвиває трудові уміння та навики.
Номер слайду 7
Дидактичні принципи організації ігор. Систематичність. Посильність Доступність
Номер слайду 8
Види ігор
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Неоціненна роль гри у всебічному розвитку учнів Особлива роль полягає в можливості безболісного переходу дитини від ігрової до навчальної діяльності, що і є головним завданням початкового етапу навчання
Номер слайду 11
Гра сприяє розвиткові спостережливості, винахідливості, творчих здібностей, самоствердження, наполегливості, прагнення до успіху
Номер слайду 12
Гра – один із шляхів виховання та підтримання інтересу молодших школярів до знань. (В. О. Сухомлинський)Використання дидактичних ігор у виховній роботі
Номер слайду 13
ВИСНОВКИДидактична гра – явище, в якому чітко виявляється структура, що характеризує її як засіб навчання й ігрову діяльність одночасно:дидактичне завдання визначається виховною метою і спрямовує зміст навчання на процеси пізнавальної діяльності дітей;ігрове завдання здійснюється в ігровій діяльності;правила гри зумовлені загальними завданнями формування особистості дитини в колективі, вони є заданими і спрямовані на виховання позитивних ігрових відносин між учнями.
Номер слайду 14
Участь у спецкурсах, вебінарах.1.«Онлайн-курс для вчителів початкової школи» 2018, ЕДЕРА.2. Психолого-педагогічний супровід роботи з обдарованими дітьми в початковій школі, 20183. Освітній проект «На урок» участь у вебінарах (4 сертифікати):-Ігри та вправи для організації колективної роботи у поч.школі; (2018)-Team building як засіб формування командного духу в дитячому колективі; (2018)-Можливості Google в освітньому середовищі; (2018)-Використання ігрових практик під час уроків у початковій школі. (2019)4. Освітній проект «Всеосвіта» участь у вебінарах (3 сертифікати):-Психологічний погляд на гендерну ідентифікацію особистості; (2018)-Сучасні освітні програми в рамках Нової української школи; (2019)- Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей (методика «пластичного дзеркала») (2019).
Номер слайду 15
Мої досягнення
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Досягнення моїх учнів. Міська олімпіада «Путівка в науку», галузь «Природознавство» (районний етап) ІІІ місце – 2015, Міжнародний конкурс з української мови ім. Петра Яцика у 2018/2019 навчальному році (районний етап)ІІ місце-2018, Міська олімпіада «Путівка в науку», галузь «Українська мова» (районний етап) ІІІ місце – 2019
Номер слайду 18
Міжнародна олімпіада “Осінь-2018” від проекту “Всеосвіта” українська мова ІІ місце- 2 учні, ІІІ місце – 4 учні – 2018. Всеукраїнський конкурс “Безпечна дорога до школи” від проекту “Всеосвіта”І місце-1 уч., ІІ місце – 1 уч., ІІІ місце – 3 уч. – 2018. Всеукраїнський конкурс “Екологічна грамотність” від проекту “Всеосвіта” І місце-3 уч., ІІ місце – 4 уч., ІІІ місце – 8 уч. – 2018. Всеукраїнська олімпіада “Всеосвіта Зима-2018-2019” українська мова ІІ місце- 6 уч., ІІІ місце – 7 уч. – 2018. Всеукраїнський різдвяний конкурс “Зимові свята в традиціях нашого народу” від проекту “На урок” І місце – 3 учн., ІІ місце – 7 учн., ІІІ місце – 2 учн. – 2018.ІІ Всеукраїнська інтернет-олімпіада “На урок” з предметів початкової школи на всеукраїнському рівні І місце – 6 учн., ІІ місце – 2 учн., ІІІ місце – 3 учн. – 2018. Всеукраїнський конкурс “Слово до слова” від проекту “На урок”І місце – 8 учн., ІІ місце – 8 учн., ІІІ місце – 6 учн. – 2018. Всеукраїнський конкурс “Безпечний інтернет” від проекту “На урок”І місце – 13 учн., ІІ місце – 3 учн., ІІІ місце – 1 уч. Досягнення моїх учнів