Презентація Ігрова діяльність

Про матеріал
Ігрова діяльність учнів під час ГПД як засіб активізації навчальної діяльності під час самопідготовки
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ігрова діяльність учнів під час ГПД як засіб  активізації навчальної діяльності під час самопідготовки Виконала: Вихователь ГПДЛіцей № 34 м. Житомира. Кірєєва Анастасія Андріївна

Номер слайду 2

Гра має важливе значення в житті дитини…Яка дитина в грі, така з багатьох                                                 поглядів вона буде в роботі, коли виросте.                                                 Тому виховання майбутнього діяча відбувається                                                 насамперед у грі…                                                                                            А. С. Макаренко

Номер слайду 3

Гра – це найбільш доступний, природний та улюблений вид дитячої діяльності. В грі діти перевіряють свою силу і спритність, у них виникають бажання фантазувати, відкривати таємниці і прагнути чогось прекрасного.

Номер слайду 4

Основні групи ігор: ТворчіДидактичніРухливі

Номер слайду 5

Функції гри. Релаксаційна Навчальна Розважальна Комунікативна Психологічна Розвивальна Виховна

Номер слайду 6

Саме дидактичні ігри часто використовуються під час самопідготовки. Адже вони мають не лише ігрову, а й навчальну мету. Дидактична гра – складне педагогічне явище, призначення якого полягає в імітації і моделюванні ситуації через гру.

Номер слайду 7

Класифікація дидактичних ігор:ігри-подорожі (відображають реальні факти і події через незвичайне: просте -через загадкове, складне - через переборне, необхідне - через цікаве). Мета їх – підсилити враження, надати пізнавальному змісту трошки казкової незвичайності, звернути увагу дітей на те, що знаходиться поруч, але не помічається ними.

Номер слайду 8

ігри-доручення (мають ті ж структурні елементи, що й ігри-подорожі, але простіші за змістом і коротші за тривалістю). Ігрове завдання та ігрові дії в них ґрунтуються на пропозиції щось зробити: «Збери у кошик всі іграшки червоного кольору», «Дістань із мішечка предмети круглої форми» та ін.;

Номер слайду 9

ігри-припущення (ігрове завдання виражене у самій назві: «Що було б...?», «Що б я зробив, якби...» та ін.). Перед дітьми ставиться завдання і створюється ситуація, яка вимагає осмислення наступної дії, вміння зіставити знання з обставинами або запропонованими умовами, встановлення причинних зв'язків, активної роботи уяви;

Номер слайду 10

ігри-загадки (розвивають здатність до аналізу, узагальнення, формують уміння розмірковувати, робити висновки);

Номер слайду 11

ігри-бесіди (в основі лежить спілкування вихователя з дітьми, дітей із вихователем і один з одним, яке має особливий характер ігрового навчання та ігрової діяльності).

Номер слайду 12

Велику кількість готових дидактичних ігор можна знайти в посібниках Г. О Оришич «Інтелектуальні ігри в початковій школі. Посібник для вчителя.» та С. М. Черкес « Ігрові технології в початкових класах». В цих посібниках зібрані дидактичні матеріали інтелектуальних ігор, які сприяють розвитку логічного мислення , допоможуть максимально активізувати навчально-пізнавальну діяльність учнів на уроках та в позаурочний час.

Номер слайду 13

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Додано
22 грудня 2024
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку