Презентація "Ігрові технології навчання на уроках ЯДС, математики, мови у початковій школі НУШ"

Про матеріал
Основний зміст навчальної гри – продемонструвати дитині все, на що вона здатна. Значення навчальної гри передбачає переміщення акценту з того, що учень не знає і не вміє, на те, що він знає і вміє з певної теми та окремого предмета.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ігрові технології навчання

Номер слайду 2

Підготувалавчитель вищої категорії Дубенської початкової школи. Алла КУРІЧ

Номер слайду 3

ДЕВІЗ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ:«ТЕ, ЩО Я РОБЛЮ, Я РОЗУМІЮ»

Номер слайду 4

Основний зміст навчальної гри – продемонструвати дитині все, на що вона здатна.

Номер слайду 5

Значення навчальної гри передбачає переміщення акценту з того, що учень не знає і не вміє, на те, що він знає і вміє з певної теми та окремого предмета.

Номер слайду 6

Класифікація ігор За видами діяльності:фізичні, інтелектуальні, трудові, соціальні, психологічні. За характером педагогічного процесу:-навчальні, тренінгові, контролюючі, узагальнюючі;-пізнавальні, виховні, розвивальні;-творчі, продуктивні, репродуктивні;-комунікативні, діагностичні, профорієнтаційні,психотехнічні. За ігровою методикою:предметні, сюжетні, рольові, ділові, імітаційні, драматизовані.

Номер слайду 7

Переваги григра залучає до активної пізнавальної діяльності кожного учня окремо і всіх разом, тим самим, є ефективним засобом управління навчальним процесом;навчання у грі здійснюється за допомогою власної діяльності учня, що є особливим видом практики, в процесі якого засвоюється до 90% інформації;гра – вільна діяльність, що дає можливість вибору, самовираження, саморозвитку для її учасників;гра має певний результат і стимулює учня до досягнення мети (перемоги) й усвідомлення шляху досягнення мети;у грі команди або окремі учні спочатку рівні (немає поганих і гарних учнів, а тільки гравці); результат залежить від самого гравця, рівня його підготовленості, здібностей, витримки, умінь і характеру;безосібний процес навчання у грі набуває особистого значення;змагання – невід’ємна складова гри – приваблива для учнів; задоволення, отримане від гри, створює комфортний стан на уроках і підсилює бажання вивчати предмет.

Номер слайду 8

СПЕЦИФІКАНАВЧАЛЬНИХ ІГОРУчні повинні мати певні знання. Кожен учень забезпечений необхідним дидактичним матеріалом. Розроблені методичні розробки уроку. Розроблений необхідний підхід в оцінюванні знань учнів.

Номер слайду 9

Дидактичні і методичні принципи ігрової діяльностіДоступність. Новизна. Поступове зростання складності. Урахування індивідуальних і вікових особливостей учнів. Зв'язок ігрової діяльності з іншими формами роботи на уроці.

Номер слайду 10

Головні умови ігрової діяльностіСтворення позитивного настрою для навчання. Відчуття рівного серед рівних. Забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей. Усвідомлення особистістю цінності колективно зроблених умовиводів. Можливість вільно висловлювати свою думку і вислуховувати свого товариша. Вчитель не є засобом «похвали і покарання», а є другом, порадником, старшим товаришем.

Номер слайду 11

У ПРОЦЕСІ ГРИ УЧЕНЬ НАВЧИТЬСЯБути гнучким, мобільним, конкурентоздатним. Уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе на ринку праці. Критично мислити. Використовувати знання як інструмент для розв’язання життєвих проблем. Генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність. Володіти комунікативною культурою, вміти працювати в команді. Вміти запобігати будь-яким конфліктним ситуаціям та виходити з них. Уміти здобувати, аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення . Бути здатним до вибору численних альтернатив, які пропонує сучасне життя.

Номер слайду 12

«… у грі розкривається перед дітьми світ, творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку. Гра — це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ».

Номер слайду 13

Зразки ігор на уроках ЯДС

Номер слайду 14

Яка земля,Більше зем- лю удобряй. На чорнійземлібудеш мати урожай.білий хліб родить.такий і хліб. Гра « Хвостики »

Номер слайду 15

Робота в парах34562 Газ, який виділяється в повітря рослинами під час утворення поживних речовин. Речовина, яка надходить від кореня в листки та інші органи рослини з ґрунту. Орган рослини, який всмоктує з ґрунту воду з розчиненими поживними речовинами. Орган рослини, у якому утворюються поживні речовини. Газ, який листки вбирають з повітря для утворення поживних речовин. Поживна речовина, яка утворюється в листках під час живлення рослин.

Номер слайду 16

КИСЕНЬВОДАЬНІРОКЛИСТОКВУГЛЕКИСЛИЙЦУКОР

Номер слайду 17

ЩО ЗАЙВЕ?ЧОМУ?

Номер слайду 18

Гра « Незакінчене речення »23 У живленні рослин беруть участь органи … Рослина вдихає … Рослинам для живлення потрібні …

Номер слайду 19

,,‘‘‘‘комахиа=и

Номер слайду 20

Засели рослиноїдних комахколорадськийжукхрущбджоламетелик

Номер слайду 21

Обери всеїдних комах

Номер слайду 22

Тут живуть лише хижі комахи

Номер слайду 23

Гра «Яка тварина «зайва»?Комар, сонечко, бабка, . Колорадський жук, бджола, мураха.павукголуб,

Номер слайду 24

Зразки ігор на уроках математики

Номер слайду 25

Гра «Естафета»(64 – 40) : 3 32 : 4 + 47 4 · 7 + 15 21 : 3 · 2 (36 – 18) : 2 4 · 9 + 18 (41 – 14) : 3 2 · 9 : 3 4 · 6 + 64

Номер слайду 26

Усний рахунок. Назви пропущені числа, щоб одержати істинні рівності.+(90-70)=100 307015802090

Номер слайду 27

Усний рахунок. Назви пропущені числа, щоб одержати істинні рівності.58+39+ =100 37138239

Номер слайду 28

Усний рахунок. Назви пропущені числа, щоб одержати істинні рівності.17+71+ =100 25128226

Номер слайду 29

Усний рахунок. Назви пропущені числа, щоб одержати істинні рівності. -(75-25)=50 5075908010095

Номер слайду 30

Усний рахунок. Назви пропущені числа, щоб одержати істинні рівності.83-17- =50 3263615616

Номер слайду 31

Усний рахунок. Назви пропущені числа, щоб одержати істинні рівності.75-19- =50 363615616 Яку цифру отримали в останньому прикладі?Напишемо її каліграфічно!

Номер слайду 32

Зразки ігор на уроках української мови

Номер слайду 33

Гра «Порівняй»Сіно ... сани=щітка ... кішка=> син ... синьсон ... дощ > рак ... макдзиґа ... мотивгриб ... гістьщит ... вуж> ==>

Номер слайду 34

Гра «Лінгвістичний волейбол» Зразок: гілка — гілля Насінинаволосина проміньколосвуглина. Зразок: читати – читання оповідатималюватизнатизмагатисязапитатибажатинавчати

Номер слайду 35

Стоять красуні на воді,Вінки в них білі й золоті. Латаття- о - о =: о

Номер слайду 36

Ношу його багато років,А ліку йому не знаю. Волосся- о - о =: о

Номер слайду 37

Загадаю загадку,Зажену на грядку. Нехай моя загадка. Лежить до весни. Насіння- о = о =: о

Номер слайду 38

— О — О = : ОПлаття, Читання, рукоділля, колосся, життя, вугілля, узлісся, волосся.

Номер слайду 39

Гра«Гронування» висловлювання пізнання спілкування мислення говоріння навчання style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 40

Рефлексія. Вправа «Ранець – м'ясорубка – кошик»Корисні знання. Над цим варто замислитися. Це мені потрібно

Номер слайду 41

Тут живуть лише хижі комахи

pptx
Додано
19 лютого
Переглядів
266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку