23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Презентація "Програмні засоби для роботи з електронною поштою"

Про матеріал

В презентації розглянуто два основних класи комп'ютерних програм, що обслуговують комунікацію по електронній пошті: поштові клієнти та веб-пошта. Представлено порівняння значення деяких властивостей поштових клієнтів

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Програмні засоби для роботи з електронною поштою. Підготувала: Безкороваєва Н. В., вчитель інформатики ЗБПЛ №62

Номер слайду 2

Електронна пошта - це служба Інтернету, призначена для пересилання комп'ютерними мережами повідомлень між користувачами. Електронна пошта

Номер слайду 3

Всі комп'ютерні програми, що обслуговують комунікацію по електронній пошті, поділяються на два основні класи: Поштові клієнти - спеціалізовані поштові програми, що встановлюються на клієнтський комп'ютер (комп'ютер користувача). Веб-пошта - програми електронної пошти в Інтернеті.

Номер слайду 4

Це спеціальні програми, які встановлюють на комп'ютери користувачів для отримання послуг електронної пошти. Вони призначені для підготовки, відправлення, отримання та опрацювання електронних листів. Поштові клієнти належать до прикладних програм загального призначення. Популярними є програми Outlook Express, The Bat!, Mozilla Thunderbird, Opera Mail. Поштові клієнти

Номер слайду 5

Підготовка тексту листа. Відправлення листа одному чи групі адресатів. Прикріплення до листа файлів різних форматів. Перевірка орфографії в текстовому повідомленніАвтоматичне додавання електронного підпису. Отримання та зберігання електронних листів. Створення папок для впорядкованого зберігання листівІнформування користувача про надходження нових листів. Можливості поштових клієнтів

Номер слайду 6

Сортування та фільтрація вхідних листів за встановленими правилами. Пересилання отриманих листів іншим адресатам. Цитування тексту отриманого листа у відповіді на нього. Видалення електронних листів. Формування та використання адресної книги. Шифрування/дешифрування електронних листів. Включення до листів запиту на підтвердження факту отримання листа адресатом. Можливості поштових клієнтів

Номер слайду 7

Використання поштових клієнтів надає деякі переваги порівняно з використанням браузера під час роботи з веб-поштою. У поштових клієнтах передбачено можливість отримувати листи з різних поштових скриньок – як з сайтів веб-пошти , так і з сервера провайдера. Якщо користувач має кілька поштових скриньок, йому не потрібно звертатися до кожної з них окремо для отримання листів. Достатньо створити облікові записи для кожної поштової скриньки. У багатьох поштових клієнтах реалізовано можливості перевірки орфографії, створення листів на кольорових бланках, виведення повідомлень в Області сповіщень про отримання нових листів. Можливості поштових програм розширюються шляхом встановлення додаткових модулів – плагінів. Робота з поштовим клієнтом

Номер слайду 8

Оскільки всі керуючі елементи програми можна налаштовувати за бажанням користувача, робоче вікно може мати інший набір кнопок управління на панелі інструментів. Проте основна структура меню і розташування службових та основного інформаційного поля зберігається. Програма електронної пошти Outlook Express

Номер слайду 9

Програма електронної пошти The Bat!

Номер слайду 10

Програма електронної пошти Mozilla Thunderbird

Номер слайду 11

Програма електронної пошти Opera Mail

Номер слайду 12

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Властивість. Microsoft Outlook Express. The Bat!Mozilla Thunderbird. Opera Mail. Операційна система. Windows, Mac OSWindows. Windows, Linux, Mac OSWindows, Linux, Mac OSМожливість безкоштовного отримання нових версій+-++Наявність HTML-редактора++++Попереднє завантаження заголовків листів. Потрібні плагіни++-Порівняння значення деяких властивостей поштових клієнтів

Номер слайду 13

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Властивість. Microsoft Outlook Express. The Bat!Mozilla Thunderbird. Opera Mail. Перевірка орфографії+Потрібно завантаження словника. Потрібно завантаження словника-Шифрування повідомлень++Потрібні плагіни-Можливість повідомлення про надходження листів++++Порівняння значення деяких властивостей поштових клієнтів

Номер слайду 14

При створення поштової скриньки на веб-сайті для користування нею можна використовувати браузер. При цьому говорять про роботу з електронною поштою через веб-інтерфейс. З використанням веб-інтерфейсу можна звернутись до поштових скриньок, створених на сайтах веб-пошти та на порталахhttp://freemail.ukr.nethttp://webmail.meta.uahttp://gmail.comhttp://mail.yandex.ua. Веб-пошта

Номер слайду 15

Створення облікового запису. На різних серверах поштової служби створення поштової скриньки та робота з електронними листами здійснюється дещо по-різному, але загальні підходи однакові. Для користування послугами електронної пошти потрібно зареєструватися на сервері поштової служби - створити обліковий запис користувача.

Номер слайду 16

Перегляд поштової скриньки. Щоб переглянути вміст електронної поштової скриньки, потрібно:1. Відкрити сторінку веб-сайта сервера поштової служби, на якому створено поштову скриньку.2. Увести логін і пароль користувача у відповідні поля.3. Вибрати кнопку Увійти або подібну.

Номер слайду 17

Створення та надсилання листа. Для створення нового листа потрібно вибрати відповідне гіперпосилання або кнопку у вікні електронної поштової скриньки

Номер слайду 18

Вкладені файли. На сторінці отриманого листа, що містить вкладені файли, відображаються дані про вкладені файли: значок або ескіз зображення, ім’я та розмір файлу

Номер слайду 19

Зручно користуватись. Доступ до поштової скриньки з будь-якого комп'ютера, що має підключення до Інтернету. Поштова скринька може містити багато листів, що займає певний обсяг зовнішньої пам'яті сервера електронної пошти. Для доступу до поштової скриньки використовується будь-який браузер. Додаткові послуги (використання віртуальних сховищ файлів, органайзерів фотографій та інші)Є система допомоги, якщо у користувача виникнуть питання. Переваги веб-пошти

Номер слайду 20

Користувачу доводиться витрачати значний час на перегляд листів і збереження прикріплених файлів. Якщо тривалий час поштова скринька не використовується, то її буде видалено разом з усіма листами. До папки Спам можуть потрапити листи від абонентів, з якими тільки-но розпочинається листування. Деякі інтернет-магазини не дають змоги реєструватись з поштової скриньки веб-пошти. На окремих поштових серверах неможливо відмовитись від рекламного підпису поштової служби, що приєднується до кожного листа. Недоліки веб-пошти

Номер слайду 21

Поштовий сервіс Google mail (Gmail) повністю базується в Інтернеті. Пошта Gmail була запущена в 2004 році. Google постійно вдосконалює сервіс, додаючи йому нові функції і працюючи над інтерфейсом. Оскільки багато керуючих елементів програми можна налаштовувати за бажанням користувача, робоче вікно програми може мати дещо інший вигляд. Тим не менш, основна структура меню і розташування службових та основного інформаційного нуля в Google Gmail залишається в цілому незмінним. Програма електронної інтернет-пошти Gmail

Номер слайду 22

Робоче вікно комп'ютерної програми електронної пошти Gmail1 - рядок пошуку; 2 - сервіси Google; 3 - панель інструментів; 4 - настройки Gmail; 5 - функціонали Gmail; 6 - панель структурних папок; 7 - вікно перегляду вмісту активної папки

Номер слайду 23

У поштовій системі Gmail запропонований ряд нововведень, яких не було в інших сервісах електронної пошти:можливість автозбереження, завдяки якій при редагуванні повідомлень виконується автоматичне збереження чернетки листа для запобігання втрати даних у разі виключення живлення або інших збоїв;вбудований чат, який дозволяє обмінюватися миттєвими повідомленнями, використовуючи веб-інтерфейс поштової скриньки. Крім того, в чаті Gmail є можливість голосового і відеоспілкування; можливість використання при роботі зі службою Gmail власного доменного імені дозволяє створювати в ньому кілька поштових скриньок, кожна з яких може використовувати всі переваги Gmail;використовується метод категоризації електронних повідомлень, при якому поштовий сервер сам відстежує вихідне повідомлення з ланцюжком відповідей на нього. Такі пов'язані ланцюжки повідомлень створюються програмою автоматично, і їх не можна створити або відредагувати вручну. Особливості  Gmail

Номер слайду 24

Крім перерахованих особливостей, одним з істотних конкурентних переваг поштового сервісу Gmail є те, що він пов'язаний з усіма іншими сервісами Google, доступ до яких здійснюється безпосередньо з поштового аккаунта користувача. Крім того, поштовий інтерфейс має єдину пошукову форму як для пошуку серед електронних повідомлень, що зберігаються в поштових папках користувача, так і для ведення інформаційного пошуку в Інтернеті, а також загальну для браузера Google поєднану адресну і пошуковий рядок, кнопку управління системними настройками, панель інструментів і закладок. Особливості  Gmail

Номер слайду 25

На сьогодні існує багато програм для роботи з електронною поштою як з веб-інтерфейсом, так і поштових клієнтів. Популярність та використання кожної з таких програм залежить від країни, потреб користувачів та їх уподобань. Висновок

pptx
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку