Використання спеціальних форм здоров'я зберігаючих технологій із застосуванням розвиває програми оздоровлення, призводить не тільки до збереження, але і до розвиткуздоров'я вихованців.
Впровадження наскрізної лінії : “Здоров'я та безпека” вчителем початкових класівв Новій українській школі. Підготувала учитель початкових класів Бахмутської загальноосвітньої школи I-III ст. № 5 з профільним навчанням Артемова Вікторія Анатоліївна
Номер слайду 2
У справжнього вчителя – найважче і найрадісніше життя, трепетно хвилююча і водночас складна творчість, надзвичайно тонкі інструменти, які вічно вдосконалюються і якими він впливає на душу людську. В. О. Сухомлинський. Передусім навчай себе сам, тоді ти навчишся чомусь від інших. Й. Гете
Номер слайду 3
Ідея освітніх змін очевидна – це перехід від школи знань до школи компетентностей, які в нерозривному зв'язку включають знання, уміння та ціннісне ставлення. Відповідно до цього оновлюються державні стандарти, сформовано новий зміст освіти, запроваджуються нові методики викладання. Успіх інноваційних змін, у першу чергу залежить від учителя, його творчого потенціалу, безперервної самоосвіти, активної життєвої позиції.
Номер слайду 4
Наскрізні змістові лінії спільні для всіх начальних предметів є засобом інтегрування навчального змісту, вони корелюються з окремими ключовими компетентностями і сприяють формуванню ціннісних і світоглядних орієнтацій учня, що визначають його поведінку в життєвих ситуаціях. Упровадження наскрізних змістових ліній у навчальні предмети передбачає розв’язування завдань реального змісту, виконання міжпредметних навчальних проектів, роботу з різними джерелами інформації. Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
Номер слайду 5
Наскрізні лініїЕкологічна безпека та сталий розвиток. Громадянськавідповідальність. Здоров’я і безпека. Підприємливість і фінансова грамотність
Номер слайду 6
Навчання за наскрізними лініями реалізується насамперед через: Організацію освітнього середовища ;навчальні предмети ;предмети за вибором;роботу в проектах;позакласну навчальну роботу, роботу ГПД і роботу гуртків.
Номер слайду 7
Завданням наскрізної лінії «Здоров'я і безпека» є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище, формування учня як духовно, емоційно, соціально й фізично повноцінного громадянина, що дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища. Щоб реалізувати здоров’язбережувальну компетентність, слід докласти зусиль на формування учня, який є духовно, емоційно, соціально, фізично повноцінним громадянином, дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Якщо сучасний вчитель у процесі навчання шкільного курсу акцентує увагу учнів на зв’язок навчального предмета з життям, то він викликає у дітей інтерес до навчання, досягає формування таких важливих рис характеру як послідовність у роботі, наполегливість, акуратність, увага, критичне ставлення до своєї роботи й роботи своїх товаришів, кмітливість, чесність, колективізм, любов до праці, культуру писемного й усного мовлення , позитивного ставлення до власного здоров'я та безпеки.