Прийняття першокласників у барвінчата

Про матеріал

Виховний захід розоблений учнями 4 класу для свята - прийняття першокласників у барвінчата. Ігри, загадки, пісні - матеріал взято з Інтернета.

Перегляд файлу

Ведуча. Мої вітання усім присутнім на нашому святі. Наша молодша школа - не просто школа – це Барвінкова країна. А всі учні – не просто учні, а жителі цієї країни. Тобто барвінчата. Це веселі, сміливі, розумні, спритні діти.

І сьогодні в нашій країні хочуть поселитися ще нові жителі. Це учні першого класу Нової Української школи. Для цього і прибули на наше свято гості. Зустрічайте їх!

(Під музику виходять Барвінок і Ромашка)

Барвінок

Усім, хто присутній сьогодні на святі,

Скажу слова я прості:

Здрастуйте любі , друзі,

Школярі, батьки, вчителі.

Ромашка

Сьогодні день незвичайний, особливий,

Який буває тільки раз в житті,

І раді ми, що завітать змогли ви,

На наше свято, гості дорогі.

Барвінок

Це свято має дивну назву,

Яка на різних мовах зрозуміла всім,

Його сприймаємо, як першу в світі казку:

Ваш день народження в країні цій новій.

Ромашка

У далекому-далекому сузір’ї ,

Є маленька- маленька планета…

Вона така тиха! Весела!

Шумна! Нова !

І зветься вона …

Разом: країна Барвінкова!

Барвінок

Ну, що ж, всідайтесь всі зручніше,

І не шуміть, сидіть тихіше!

Ми свято наше починаєм,

Героїв свята представляєм!

(Під бурні оплески і музику першокласники заходять до зали).


 

1.Ось школярочка мала,

Женя її звати.

Дуже гарна і розумна.

Прошу привітати.

(Робить крок вперед. Аплодують)


 

2.Цю привітну ученицю

Діаною в нас звати.

Вона мріє гарно вчитись,

Лиш 12 мати.

(Робить крок вперед. Аплодують)


 

3.Цього хлопця звати Саша.

Познайомтесь з учнем.

Він завжди у нас привітний,

Скромний і не балакучий.

(Робить крок вперед. Аплодують)


 

4.Цю посміхнену дівчину

Софією звати.

Вже давно вона рахує

І вміє читати.

(Робить крок вперед. Аплодують)


 

5.А це дівчинка Яна .

Вона подруга надійна,

Вміє виручить з біди.

Дівчина гарна і смілива

Та й учениця — хоч куди.

(Робить крок вперед. Аплодують)


 

6.Є Євгенко ще у нас.

А співає – виший клас.

Вміє ще і танцювать,

І співать, і фарбувать.

(Робить крок вперед. Аплодують)


 

7.А ще є у нас Руслан 

Він веселий, що й казать.

Має друзів він багато,

І ще любить він ……..

(Робить крок вперед. Аплодують)

Ведучий .

Ось перед вами перший клас:

Такі іще малята.

Сьогодні будемо ми їх

У барвінчата приймати.


 

Надається слово учням 1 класу.

1.Яскраве сонечко надворі

Кидає промінці у клас.

Такої радості ніколи

В житті ще не було у нас.


 

2.Тож радійте, друзі, з нами,

Бо сьогодні свято в нас –

Нам, маленьким шестирічкам,

Школярами стати час.


 

4.Прощай, дитинства любий світ.

Нас жде життя цікаве, нове.

До навчання тепер усіх

Ласкаво просить рідна школа.


 

5. Прийміть же нас в шкільну сім’ю,

Допоможіть нам добрим словом,

Згадайте молодість свою,

Як вперше ви прийшли до школи.


 

6. А ми цікаві й запальні,

До всього хочем придивитись.

Віднині чемні школярі

Із вами поруч будуть вчитись.


 

7. Для дорослих ми маленькі,

А для школи вже великі.

Любимо читати книги,

Краще всіх працюємо,

Ніколи не сумуємо! (діти сідають на запропоновані місця)

Ведучий . В школі найважче - бути уважним. Ми перевіримо вашу увагу за допомогою гри. Я буду вам давати питання, а ви, якщо згодні, повинні сказати: " Так, це я!" А якщо не згодні, плескайте в долоні. Гра для всіх учнів 1, 2, 3 і 4 класів.

  • Хто щораночку із дому кожен день крокує в школу?
  • Хто домашні завдання робить кожен день з бажанням?
  • Хто із вас приходить в клас із запізненням на час?
  • Хто постійно губить всі: книжки, ручки, олівці ?
  • Хто із вас, із малюків, брудний ходить аж до брів?
  • Хто із вас не є похмурий, любить спорт і фізкультуру?
  • Хто із вас скажіть всім нам на уроках ловить гав?
  • Хто із вас я хочу знати, співати любить і читати?

Ведучий . Щоб бути дисциплінованим учнем, потрібні, діти, логіка і інтуїція. Я оголошую конкурс "Склади портфель".(На сцену запрошують 2 учасника від першого класу.)

Учасникам зав'язують очі. Діти повинні за хвилину зібрати в портфель речі, розкладені по сцені. В портфель складають тільки шкільне приладдя, серед яких є зайві предмети.

Ведучий . Дякуємо вам за гру. Запрошуємо учнів 2 і 3 класу на сцену.А зараз ми познайомимо учнів 1 класу із заповідями школяра.


 

  • Не відбирай чужого, але і не все своє віддавай.
  • Попросили – дай, хочуть забрати –захищайся.
  • Не бийся без образи, не ображайся без діла.
  • Сам ні до кого не чіпляйся.
  • Звуть гратися – іди, не звуть – попросись, щоб прийняли і тебе, це не соромно.
  • Нікого не дражни, не канюч, не випрошуй нічого. Ніколи два рази ні про що не проси.
  • Із-за оцінок не плач, будь гордим.
  • З учителем із-за оцінок не сварись і на вчителя із-за оцінок не ображайся.
  • Ніколи не ябедничай.
  • Не будь замазурою , діти замазур не люблять.
  • Частіше говори: " Давай дружити", " Давай гратися", " Давай разом підемо додому".
  • Не возвеличуй себе, ти-не кращий за всіх, не принижуй себе, ти-не гірший за всіх.
  • Поважай старших, піклуйся про менших.
  • Іди в школу з хорошим настроєм.
  • Не базікай на уроках, як сорока-білобока.
  • Сказати хочеш – не кричи, підніми руку і мовчи.

Ведучий . Дякуємо. Просимо зайняти свої місця. Сподіваємося, що 1-класники знатимуть ці заповіді. А ми першокласниками скажемо : запам'ятайте: парта-це не ліжко і спати там не можна, навіть, якщо й трішки.\

Гра «Знавці скоромовок»

Ведучий. А зараз ми пропонуємо командам позмагатися у читанні скоромовок.

Кенгуру

Учасники обєднуються в дві команди. Кожній команді видається фартух з кишенею попереду. На віддаленій відстані варто табурет з будь-якими предметами, можна туди покласти фрукти, іграшки та інші речі, які зможуть поміститися в кишеню фартуха. Завдання учасника – дострибати до стільця, покласти в фартух предмет, з цим предметом, не впустивши його, дострибати назад до своєї команди і передати фартух. Перемагає команда, яка швидше виконала завдання і не втратила по дорозі жодного предмета.

Ведучий . Я приготувала для васще одне цікаве випробування. Діти, ви любите казки? Тоді дайте відповіді на мої запитання.

  • Героями якої української казка є Вернидуб, Вернигора, Крутивус? («Котигорошко»)
  • Український народний «бойовик», в якому дід бив-бив – не розбив, баба била-била - не розбила, і тільки маленькій мишці це вдалося його розбити? («Курочка Ряба»)
  • Назвіть улюблене взуття діда з української народної казка «Коза - дереза»? (Червоні чоботи)
  • Як звали сестричку Котигорошка з народної української казки? (Оленка)
  • Де баба з дідом знайшли кривеньку качечку в однойменній казці? (В лісі)
  • Скільки казкових героїв брало участь у збиранні врожаю у казці «Ріпка»? (Шестеро)
  • З якої казки ці слова «Приходь, Журавлику,до мене в гості»? («Лисичка і Журавель»)
  • В якій українській народній казці битий не биту віз? (Лисичка – сестричка і Вовк - панібрат)
  • Що першого разу потрапила у невід у казці О. С. Пушкіна «Сказка о золотой рыбке»? (Морські водорості)
  • Чим пригощала Лисичка Журавля у казці «Лисичка і Журавель»? (Молочною кашею)

Знайди відмінності

Цей конкурс дуже люблять діти. Заздалегідь підготуйтеся до конкурсу – вам необхідний оригінал картинки і одна копія, на якій будуть незначні зміни .Для участі в конкурсі знадобиться 2 команди. Тепер про завдання: учасник кожної команди підбігає до столу і шукає на картинці-дублікаті задану кількість відмінностей (порівнюючи їх з картинкою-оригіналом, яка лежить поруч), знаходить їх, обводить маркером і повертається в команду, потім біжить наступний учасник і виконує те ж завдання, але вже з іншого картинкою. Перемагає та команда, яка швидше впорається із завданнями.

Математики

Ведучий швидко ставить запитання «Скільки буде два плюс два?» Та дитина, яка перша відповсть правильно, перемагає. Але дитина вибуває з гри. Далі залишаються діти, які ще не вгадали. І ведучий знову питає «Скільки буде один плюс два?». І так далі, поки не залишиться один малюк, який отримує приз «Самий стійкий», якщо так і не зуміє дати правильної відповіді.

3+4 7- 6 5+5 10 - 1

3+3 8-4 4+4 10 – 5

Гра «Відгадай загадку»


У садах, лісах блукає,

В жовті шати одягає,

Золотисту стелить постіль –

Жде сестрицю білу в гості. (Осінь)


 

Чарівник прийшов у ліс,

Фарби, пензлика приніс.

У діброві та садочку

стали жовтими листочки. (Жовтень)

Каплі з неба, Дахів, стріх,

Дощ холодний, Перший сніг,

Почорнів без листя сад.

Що за місяць? (Листопад)


 

Не гаряча, а пече.

Хто торкнеться – той втече.

Дуже злюча ця трава!

Що ж це, діти?... (Кропива)

До сонця я підхожий

І сонце я люблю,

За сонцем повертаю

Голівоньку свою (Соняшник)


 

Чистенькі віконця

Сміються до сонця,

Дітоньки довкола,

Наша люба… .

(Школа)

Барвінок

З радістю, хлоп'ята і дівчатка,

Я прийму вас в барвінчата.

Та скажіть же мені для почину:

Що за слово таке — Батьківщина?

Ведучий . А ми попросимо учнів 4 класу пояснити для молодших учнів, що таке Батьківшина? Запрошуємо їх на сцену.


 

1-й учень

Батьківщина – початок Вітчизни

З порогу батьківської хати,

З пісень отих колискових,

Яких нам співала мати.

2-й учень

Можливо, вона починається

Із вашого селища рідного,

З поля зеленого, широкого,

З неба блакитного.

3-й учень

А може, вона починається

З дихання землі навесні,

З цвітіння садів білосніжних,

Що часто ми бачим у сні?

4-й учень

Напевно, бере свій початок

Вітчизна з пісень солов'я

І з того селянського двору,

Де п'є молоко немовля.

5-й учень

А кажуть, вона починається

З пісень, що так щиро лунають,

Та з тих рядочків віршованих,

Що діти ще змалку вивчають.

6-й учень

Ні, друзі, мабуть, починається

Рідна моя Батьківщина

З батьківського слова твердого,

Якому вірить родина.

7-й учень

А може, вона починається

З вулиці нашої з вами,

З шкільного подвір'я веселого,

Що завжди дзвенить голосами?

8-й учень

Мабуть, початок Вітчизни

Із тих волошок, що в полі,

І з пісні того жайворонка,

Що в'ється в безмежнім роздоллі.

9-й учень

А може, вона починається

Із цього маленького свята,

Коли у святковій залі

Приймають тебе в барвінчата?

10-й учень

Та де б не брала початок

Мати моя, Батьківщина,

Завжди буде квітнути буйно,

Як в лузі червона калина.

11-й учень

Та де б не брала початок

Наша Вкраїна-мати,

Невтомною працею будем

Завжди її прославляти.

Барвінок

Маленькі, а вже розуміють,

Що значить — Вкраїна-мати.

Гостей таких дуже радий

У себе я щиро вітати.


Ведучий . Діти, чи приймаємо ми учнів 1 класу, до «Країни Барвінкової»? Пройшли вони випробування? Барвіночку, що скажеш? Якщо так, то давайте тоді нагородимо їх почесними медалями (Нагородження медалями «Барвінчата»).

Діти, незалежно від того, ким ви станете, будьте завжди здоровими, розумними, добрими, хай у вас буде багато друзів. Хай школа вам завжди буде в радість. Спасибі всім за увагу. На цьому наше свято закінчене. До наступних зустрічей. Нехай щастить.

 

docx
Додав(-ла)
Шворак Аліна
Пов’язані теми
Виховна робота
Додано
22 жовтня 2020
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку