Проєктно – тематичний підхід в початковій школі. Метод ігрового проєктування на уроках читання

Про матеріал
Проєктно – тематичний підхід в початковій школі. Метод ігрового проєктування на уроках читання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проєктно – тематичний підхід в початковій школі. Метод ігрового проєктування на уроках читання

Номер слайду 2

Проєкт (від лат. кинутий вперед) – це задум, план; сукупність документів і розрахунків, необхідних для його створення; результативна дія. Проєктування – це технологія створення і виконання певних проектів

Номер слайду 3

Що являє собою метод навчальних проєктів?З точки зору учня – це можливість робити щось цікаве самостійно, в групі. Це діяльність, яка дозволяє:проявити себе, спробуватисвої сили, використати свої знаннянаправляти знання і вміння на вирішення проблеми, коли результат носить практичний характерпринести користь, показатидосягнутий результат

Номер слайду 4

Мета застосування методу проєктів: - підвищення мотивації навчання - розвиток критичного мислення - розвиток в учнів комунікативних навичок, умінь працювати в різноманітних групах, виконувати соціальні ролі - орієнтування в інформаційному просторі - застосування знань на практиці - створення позитивної атмосфери.

Номер слайду 5

Класифікація проєктів. Ознака Типи проектів. За методом чи видом діяльностіДослідницькі, творчі, пригодницькі, рольово – ігрові, практико – орієнтовні, інформаційніЗа видом координаціїБезпосередній, прихований учасник проекту. За характером контактів. Внутрішній (локальний) , регіональний, міжнародний. За кількістю учасників. Персональний, парний, груповий. За часом проведення. Короткостроковий, середньостроковий, довгостроковий, епізодичний. За змістовним аспектом проекту. Літературні, природничо – наукові, екологічні, мовні,культурологічні, рольово – ігрові, спортивні, історичні, музичні

Номер слайду 6

Етапи реалізації проєктупідготовчийпрактично-виконавчийзаключний

Номер слайду 7

Визначення проблеми. Визначення теми проєкту. Формулювання мети і завдання. Планування роботи над виконанням. Пошук інформаціїПіДГОТОВЧИЙ

Номер слайду 8

Практично - виконавчи. ЙВиконання проєкту. Збір інформаціїАналіз інформаціїта формулюваннявисновків. Оформленнярезультатів Виставка, газета, журнал, довідник, діюча форма гри, колекція, костюм,модель, музичний твір, навчальний посібник, екскурсія, мультимедійний продукт,оформлення кабінету, постановка, свято, прогноз

Номер слайду 9

Заключний. Презентація проєкту. Захистпроєкту. Оцінкапроєкту. Оголошеннярезультатів. Реалізаціяпроєкту. Готують проєкти до презентації та захисту. Подають критерії оцінки. Презентують і захищають свій проєкт. Оцінюють проєкт. Оцінюють презентаціїСтавлять запитання на захисті проєктів. УчніВчителі

Номер слайду 10

Основні принципипроєктної діяльностіДобровільність вибору виду діяльності кожним школярем. Врахування інтересів та психологічних особливостей певної вікової групи. Посильність роботи, доведення її до логічного кінця. Корисна значимість виконаних проєктів. Формування основ культури праці, якісне виготовлення та естетичне оформлення об*єктів Дотримання правил ТБ праці

Номер слайду 11

Використання методу проєктівна уроках читання Вчать у школі, вчать у школі Книга - джерело знань Дружбою треба дорожити Моя сім´я Край, де я живу Золоті фарби осені Зимова казка Весна наступає Знай, люби, бережи рідну природу Наші друзі - птахи

Номер слайду 12

Урок позакласного читання“У світі казки” Тип проекту: За домінантною : творчий За кількістю учасників : груповий Учасники проекту : учні класу, вчитель, бібліотекар. За часом проведення: середньотривалий

pptx
Додав(-ла)
Яким Лена
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
379
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку