Психолого - педагогічна характеристика учня з порушенням слуху на кінець 4-го класу

Про матеріал
Інклюзія. Детальна психолого-педагогічна характеристика на учня з особливими освітніми потребами - з порушенням слуху. Підійде для класного керівника.
Перегляд файлу

Характеристика учня  4-А  класу

……………………. 26.04.2013 р.н.

 

Сергій зарахований до школи 20 березня 2019р.

Психолого-педагогічний висновок ОПМПК:

 

 Мовленнєвий розвиток. Сергій має І-ІІ ст..туговухості. Рідна мова молдавська, тому є складності у володінні українською мовою. Спілкується з однокласниками та педагогами за допомогою мови. Через низький рівень запам’ятовування - словниковий запас задовільний. Вимова звуків  потребує автоматизації та корекції, читає цілими словами, але чотири – і більше складові слова читає поскладово.

Сприймання й розуміння мовлення. Вміє диференціювати суттєве від другорядного, хороша спостережливість. Правильно відтворює слова, добирає до них малюнки, правильно добирає малюнки до речень та відтворює їх, припускаючись окремих помилок, ілюстрації до тексту розташовує вірно. Орієнтується у змісті предмету мовлення, частково дотримується структури тексту під час переказу,  розуміє причинно-наслідкові зв‘язки. З допомогою навідних запитань та ілюстрацій складає прості речення. Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід. Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку.

 

Вміння і навички ведення діалогу. Учень швидко включається у спілкування, добирає слова–відповіді у знайомих ситуаціях, орієнтуючись на зрозумілі слова і синтаксичні конструкції.

Читання. Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки. Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного. Переказує усно прочитаний твір з дотриманням логіки викладу. Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис,  діалог) в усній формі, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування.             

Графічні навички. Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм.

Мовні знання та вміння. Переказує письмово прочитаний твір з допомогою вчителя. Будує зв’язні висловлювання в письмовій формі. Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення. Перевіряє і редагує написане. Володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування.

Навчальні досягнення з математики. Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа. Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел в межах мільйона. Читає і записує математичні вирази, у тому числі із змінною, знаходить їх значення. Розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною. Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок. Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур. Оперує величинами. Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, користується приладами для вимірювання.

 

Навчальні досягнення з інтегрованого курсу  «Я досліджую світ».

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів. Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново - наслідкові зв’язки між ними. Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу. Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання. 

Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України. Розповідає про  видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля. Пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами. Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб. Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах. Моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії.

 

Навчальні досягнення з мистецтва. Описує враження від сприймання творів мистецтва.  Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами. Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося.

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології. Співає виразно, відтворює запропоновані ритми.

 

 

Навчальні досягнення з технологій.

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці. Планує послідовність виготовлення  виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його. Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл.

Загальнотрудові вміння і навички, особистісні риси. Уміє знаходити джерело інформації та аналізувати її, ставити і розв’язувати проблеми, самостійно оцінює різноманітні життєві явища і факти, виявляє неординарні творчі здібності у навчальній діяльності. Висловлює оцінні судження, частину їх пояснює та ілюструє прикладами. Працює самостійно.

Психологічна характеристика. Контакт встановлюється швидко,  труднощі у  взаємодії не виникають. У характері учня домінують такі риси характеру: ввічливість, врівноваженість, коректність, працелюбність, тактовність, чуйність. Користується авторитетом у класі. До доручень ставиться старанно й відповідально. Бере активну участь у шкільному житті та житті класу. Постійний учасник різноманітних конкурсів, свят. Співпрацює у групі, також висловлює власні ідеї. Зовнішній  вигляд  завжди охайний.

Особистісний розвиток

 Особливості емоційно-вольової сфери і поведінки. Спостерігаються прояви гіперактивності, збудженості, неконтрольованої поведінки.

Особливості характеру учня.  Дружні відносини з однолітками зав'язує легко,з повагою ставиться до дорослих .

Інтереси і спеціальні здібності. Проявляє зацікавленість при роботі з конструктором Лего. Охоче працює із ТЗН (планшет  з іграми розвивального характеру). Виявляє інтерес до малювання.

Соціальний статус в класному колективі. Популярний.

Соціальна адаптація і реабілітація  здійснюється  через участь у класних  і шкільних заходах  та  гуртку «Умілі ручки».

 

 

Класовод     ________________

 

 

Директор ______________________

 

docx
Додано
2 грудня 2023
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку