Річний план роботи асистента вчителя

Про матеріал
Подана розробка річного плану роботи призначена для використання асистентами вчителів. Містить розгорнутий план на весь навчальний рік.
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО:                                                                                          

Заступник директора

з навчально-виховної роботи 

__________

«    »______2024 -2025 н.р.                    

 

 

 

          Річний план роботи

на 2024/2025 н.р.

 

                           Асистента вчителя

класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця зі спеціалістами

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

Робота з документацією

02.09.24.  06.09.24

Адаптація учнів до навчального процесу після канікул. Спостереження за ученицею з ооп для вивчення і подальшої корекції її труднощів.
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Визначення пріоритетних напрямків навчально-корекційної роботи для учениці з ООП. Визначення приорітетних напрямків виховних заходів для учнів класу.

Співпраця з класним керівником та вчителями предметниками. Визначення та узгодження дати першого засідання команди психолого-педагогічного супроводу (КППС)

Узгодження дати першого засідання команди психолого-педагогічного супроводу (КППС)

Вивчення нормативних документів - листів МОН щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами, ознайомлення з річним планом школи та календарним плануванням вчителів-предметників

Оформлення річного плану асистента вчителя, графіка роботи, Заповнення щоденника спостережень.

09.09.24-13.09.24

Адаптація учнів до навчального процесу. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Визначення пріоритетних напрямків навчально-корекційної роботи учня з ООП. Визначення приорітетних напрямків виховних заходів для учнів класу

Визначення освітньої траєкторії учениці з ООП та погодження її з батьками

Визначення освітньої траєкторії учениці з ООП та погодження її з батьками

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Моніторинг стану розвитку учениці. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

16.09.24 - 20.09.24

Формування навичок встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда «Розвиток самостійності учня- запорука успіху у шкільному житті» Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу.

Участь у першому засіданні команди ППС з метою  перегляду досягнень і труднощів учениці з ОПП за минулий навчальний рік. Визначення напрямків роботи.

Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Оформлення протоколу першого засідання згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Заповнення щоденника спостережень.

23.09.24

04.10.24

Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини. Бесіда «Професія вчитель та асистент вчителя» Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками.

Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Моніторинг стану розвитку учениці. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо

07.10.24

18.10.24

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Бесіда «Правила поводження з вибухонебезпечними предметами». Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходів до Дня захисника України. Надання організаційної допомоги учениці з ООП. 

Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками.

Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт.

21.10.24

01.11.24

Розвиток комунікативних вмінь та навичок,  емоційної сфери. Бесіда Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу.
Надання організаційної допомоги учениці з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками. Розроблення рекомендацій щодо підтримки навчальних навичок.

Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

04.11.24

15.11.24

Удосконалення навичок співпраці. Бесіда «Толерантне та гуманне спілкування». Надання організаційної допомоги учениці з ООП.

Спільний перегляд КППС портфоліо учениці, з метою коригування навчально-корекційної складової для учениці з ООП

Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Вивчення фахової літератури.

Впорядкування паперового портфоліо учениці , робота з документами.

18.11.24

29.11.24

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП.

Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками. Спрямування роботи на розвиток навчальних здібностей дітей.

Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі).

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

02.12.24

14.12.24

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП.

Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками. Спрямування роботи на розвиток навчальних здібностей дітей.

Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги

Підвищення кваліфікації, проходження курсів на освітніх платформах.

Моніторинг стану розвитку учениці. Заповнення щоденника спостережень.

16.12.24

20.12.24

Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення Обговорення успішності учениці з ООП. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу.

Розроблення рекомендацій щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Визначення дати другого засідання КППС.

Узгодження дати засідання КППС.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі).

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

23.12.24

10.01.25

Зимові канікули

Обговорення з класним керівником та вчителями-предметниками записів в щоденнику спостережень з метою коригування навчальної діяльності учениці з ООП.

 

Вивчення фахової літератури, нормативних документів - листів МОН щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами,

Проведення моніторингу цілей за I півріччя. Підсумкова фіксація даних у ІПР. Заповнення щоденника спостережень та упорядкування паперового портфоліо робіт учениці за 1 семестр.

13.01.25

24.01.25

Адаптація учнів до навчального процесу після канікул. Бесіда “День соборності України”. Удосконалення  вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП.

Участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу: підбиття підсумків навчання, затвердження моніторингу цілей за I півріччя, перегляд освітньої траєкторії учениці з ООП та погодження її з батьками.

Перегляд освітньої траєкторії учениці з ООП та погодження її з батьками.

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Оформлення протоколу згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Написання звіту за 1-й семестр. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт учнів

27.01.25

07.02.25

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті та уваги. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП.

Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Оцінювання психо-фізичного  розвитку дитини. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

10.02.25

21.02.25

Удосконалення комунікативних навичок учениці з ООП, вміння взаємодіяти з однокласниками.Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу.

Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметника

ми

Спілкування з батьками учениці, надання їм консультативної допомо

ги

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

24.02.25

07.03.25

Робота над розвитком  пам’яті, просторового сприйняття, мислення. Бесіда «Здоров’я – найбільший скарб у житті». Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП.

Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учениці, надання їм необхід

ної консультативної допомоги

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Оцінювання психо-фізичного  розвитку дитини. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

10.03.25

21.03.25

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Бесіда «Безпека на весняних канікулах». Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу.

Надання організаційної допомоги учениці з ООП.

Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учениці, надання їм необхід

ної консультативної допомоги

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Оцінювання психо-фізичного  розвитку дитини. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

24.03.25

28.03.25

Весняні канікули.

Обговорення з вчителем записів в щоденнику спостережень з метою коригування навчальної складової учениці з ООП

Спільний перегляд КППС індивідуального навчального плану учениці.

 

Вивчення фахової літератури, нормативних документів - листів МОН щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами,

Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку. Оцінювання психофізичного розвитку дитини. Впорядкування портфоліо учениці за III чверть

31.03.25

11.04.25

Адаптація учнів до навчального процесу після канікул. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП.

Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учениці, надання їм консультативної допомоги

Підвищення кваліфікації, проходження курсів на освітніх платформах.

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів.Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

14.04.25

25.04.25

Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини. Бесіда «Чорнобильська трагедія». Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП.

Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учениці, надання їм консультативної допомоги

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Дослідження та оцінювання психо-фізичного  розвитку дитини. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

28.04.25

09.05.25

Розвиток комунікативних навичок та вміння взаємодії з іншими дітьми в співпраці. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП.

Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учениці, надання їм консультативної допомоги

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Дослідження та оцінювання психо-фізичного  розвитку дитини. Заповнення щоденника спостережень

12.05.25

23.05.25

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП.

Розроблення рекомендацій щодо підтримки навчальних навичок по закінченню школи. Визначення дати третього засідання команди психолого-педагогічного супроводу.

Узгодження дати засідання команди психолого-педагогічного супроводу

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Проведення моніторингу цілей за II півріччя. Підсумкова фіксація даних у ІПР. Заповнення щоденника спостережень та упорядкування портфоліо.

26.05.25

30.05.25

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП.

Участь у засіданні КППС: затвердження моніторингу цілей за II півріччя, підведення підсумків навчання за 10-11й клас.

 

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Оформлення протоколу згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Написання річного звіту.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Герасименко Алла Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Крупко Людмила
Додано
16 вересня
Переглядів
2534
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку