ПОГОДЖЕНО:
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
__________
« »______2024 -2025 н.р.
Річний план роботи
на 2024/2025 н.р.
Асистента вчителя
класу
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця зі спеціалістами |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
02.09.24. 06.09.24 |
Адаптація учнів до навчального процесу після канікул. Спостереження за ученицею з ооп для вивчення і подальшої корекції її труднощів. |
Співпраця з класним керівником та вчителями предметниками. Визначення та узгодження дати першого засідання команди психолого-педагогічного супроводу (КППС) |
Узгодження дати першого засідання команди психолого-педагогічного супроводу (КППС) |
Вивчення нормативних документів - листів МОН щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами, ознайомлення з річним планом школи та календарним плануванням вчителів-предметників |
Оформлення річного плану асистента вчителя, графіка роботи, Заповнення щоденника спостережень. |
09.09.24-13.09.24 |
Адаптація учнів до навчального процесу. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Визначення пріоритетних напрямків навчально-корекційної роботи учня з ООП. Визначення приорітетних напрямків виховних заходів для учнів класу |
Визначення освітньої траєкторії учениці з ООП та погодження її з батьками |
Визначення освітньої траєкторії учениці з ООП та погодження її з батьками |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Моніторинг стану розвитку учениці. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
16.09.24 - 20.09.24 |
Формування навичок встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда «Розвиток самостійності учня- запорука успіху у шкільному житті» Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. |
Участь у першому засіданні команди ППС з метою перегляду досягнень і труднощів учениці з ОПП за минулий навчальний рік. Визначення напрямків роботи. |
Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Оформлення протоколу першого засідання згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Заповнення щоденника спостережень. |
23.09.24 04.10.24 |
Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини. Бесіда «Професія вчитель та асистент вчителя» Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками. |
Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Моніторинг стану розвитку учениці. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо |
07.10.24 18.10.24 |
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Бесіда «Правила поводження з вибухонебезпечними предметами». Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходів до Дня захисника України. Надання організаційної допомоги учениці з ООП. |
Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками. |
Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт. |
21.10.24 01.11.24 |
Розвиток комунікативних вмінь та навичок, емоційної сфери. Бесіда Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками. Розроблення рекомендацій щодо підтримки навчальних навичок. |
Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
04.11.24 15.11.24 |
Удосконалення навичок співпраці. Бесіда «Толерантне та гуманне спілкування». Надання організаційної допомоги учениці з ООП. |
Спільний перегляд КППС портфоліо учениці, з метою коригування навчально-корекційної складової для учениці з ООП |
Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Вивчення фахової літератури. |
Впорядкування паперового портфоліо учениці , робота з документами. |
18.11.24 29.11.24 |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП. |
Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками. Спрямування роботи на розвиток навчальних здібностей дітей. |
Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). |
Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
02.12.24 14.12.24 |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП. |
Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками. Спрямування роботи на розвиток навчальних здібностей дітей. |
Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Підвищення кваліфікації, проходження курсів на освітніх платформах. |
Моніторинг стану розвитку учениці. Заповнення щоденника спостережень. |
16.12.24 20.12.24 |
Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення Обговорення успішності учениці з ООП. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. |
Розроблення рекомендацій щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Визначення дати другого засідання КППС. |
Узгодження дати засідання КППС. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
23.12.24 10.01.25 |
Зимові канікули |
Обговорення з класним керівником та вчителями-предметниками записів в щоденнику спостережень з метою коригування навчальної діяльності учениці з ООП. |
|
Вивчення фахової літератури, нормативних документів - листів МОН щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами, |
Проведення моніторингу цілей за I півріччя. Підсумкова фіксація даних у ІПР. Заповнення щоденника спостережень та упорядкування паперового портфоліо робіт учениці за 1 семестр. |
13.01.25 24.01.25 |
Адаптація учнів до навчального процесу після канікул. Бесіда “День соборності України”. Удосконалення вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП. |
Участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу: підбиття підсумків навчання, затвердження моніторингу цілей за I півріччя, перегляд освітньої траєкторії учениці з ООП та погодження її з батьками. |
Перегляд освітньої траєкторії учениці з ООП та погодження її з батьками. |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Оформлення протоколу згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Написання звіту за 1-й семестр. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт учнів |
27.01.25 07.02.25 |
Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті та уваги. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП. |
Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учениці, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Оцінювання психо-фізичного розвитку дитини. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
10.02.25 21.02.25 |
Удосконалення комунікативних навичок учениці з ООП, вміння взаємодіяти з однокласниками.Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. |
Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметника ми |
Спілкування з батьками учениці, надання їм консультативної допомо ги |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
24.02.25 07.03.25 |
Робота над розвитком пам’яті, просторового сприйняття, мислення. Бесіда «Здоров’я – найбільший скарб у житті». Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП. |
Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учениці, надання їм необхід ної консультативної допомоги |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Оцінювання психо-фізичного розвитку дитини. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
10.03.25 21.03.25 |
Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Бесіда «Безпека на весняних канікулах». Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП. |
Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учениці, надання їм необхід ної консультативної допомоги |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Оцінювання психо-фізичного розвитку дитини. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
24.03.25 28.03.25 |
Весняні канікули. |
Обговорення з вчителем записів в щоденнику спостережень з метою коригування навчальної складової учениці з ООП Спільний перегляд КППС індивідуального навчального плану учениці. |
|
Вивчення фахової літератури, нормативних документів - листів МОН щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами, |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку. Оцінювання психофізичного розвитку дитини. Впорядкування портфоліо учениці за III чверть |
31.03.25 11.04.25 |
Адаптація учнів до навчального процесу після канікул. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП. |
Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учениці, надання їм консультативної допомоги |
Підвищення кваліфікації, проходження курсів на освітніх платформах. |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів.Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
14.04.25 25.04.25 |
Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини. Бесіда «Чорнобильська трагедія». Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП. |
Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учениці, надання їм консультативної допомоги |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Дослідження та оцінювання психо-фізичного розвитку дитини. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
28.04.25 09.05.25 |
Розвиток комунікативних навичок та вміння взаємодії з іншими дітьми в співпраці. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП. |
Співпраця на уроках з класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учениці, надання їм консультативної допомоги |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Дослідження та оцінювання психо-фізичного розвитку дитини. Заповнення щоденника спостережень |
12.05.25 23.05.25 |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП. |
Розроблення рекомендацій щодо підтримки навчальних навичок по закінченню школи. Визначення дати третього засідання команди психолого-педагогічного супроводу. |
Узгодження дати засідання команди психолого-педагогічного супроводу |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Проведення моніторингу цілей за II півріччя. Підсумкова фіксація даних у ІПР. Заповнення щоденника спостережень та упорядкування портфоліо. |
26.05.25 30.05.25 |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учениці з ООП. |
Участь у засіданні КППС: затвердження моніторингу цілей за II півріччя, підведення підсумків навчання за 10-11й клас. |
|
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Оформлення протоколу згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Написання річного звіту. |