Тест підготувала вчитель інформатики Тернова А.С. школи № 72 м. Запоріжжя
Робота
для проведення річного оцінювання з інформатики
учня (учениці) 7 класу
_________________________
(прізвище, ім’я учня в р.в.)
який(а) знаходився на сімейній (домашній)
формі навчання
Завдання
І рівень (початковий)
Тест з вибором однієї вірної відповіді. Відповідь на одне запитання – 0,5 балів. Всього 3 бали.
A |
B |
C |
D |
|
|
|
|
A |
B |
C |
D |
|
|
|
|
A |
B |
C |
D |
|
|
|
|
A |
B |
C |
D |
|
|
|
|
A |
B |
C |
D |
|
|
|
|
A |
B |
C |
D |
|
|
|
|
ІІ рівень (середній)
Тест з вибором декількох вірних відповідей. Відповідь на одне запитання – 1 бал. Всього 3 бали
A |
B |
C |
D |
Е |
F |
|
|
|
|
|
|
A |
B |
C |
D |
Е |
F |
|
|
|
|
|
|
A |
B |
C |
D |
Е |
F |
|
|
|
|
|
|
ІІІ рівень (достатній)
Встановити відповідність. Відповідь на одне запитання – 1,5 балів. Всього 3 бали
10) Встановити відповідність між назвою програмних середовищ та їх значком
Лазарус |
А |
1 |
|
Скретч |
B |
2 |
|
Python |
С |
3 |
|
Algo |
D |
4 |
|
A |
B |
C |
D |
|
|
|
|
11). Встановити послідовність алгоритму створення нового проєкту в Лазарусі.
А |
1 |
В меню програми Лазарус відкрити вкладку Проект та натиснути команду Створити Новий проєкт |
В |
2 |
Відкрити програмне середовище Лазарус |
С |
3 |
Вибрати тип програми у вікні Майстра Проєктів – Програма- Застосунок-Ок |
D |
4 |
Створити папку с ім’ям проекту на дискуПК |
E |
5 |
Зберегти файли project1.lpi та unit1.pas у підготовлену папку |
A |
B |
C |
D |
Е |
|
|
|
|
|
ІV рівень (високий)
Треба надати розгорнуту відповідь. Вірна відповідь – 3 бали. Всього 3 бали
12) Продовжити речення
а) Комп’ютерна програма – це
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
б) Визначити вигляд та призначення об’єктів у вікнах програм з графічним інтерфейсом:
Об’єкт |
Вигляд |
Призначення |
Lable |
|
|
Edit |
|
|
Button |
|
|
Підказка: пошукайте на Ютубі навчальні відео про створення проєктів в Лазарусі для початківців.
Кількість балів: _______ Оцінка: _______
Вчитель _______________ __________________
1