Річний тест_інформатика_7 клас

Про матеріал
Паперовий варіант річного тестування з інформатики_7 клас. Тест потрібно роздрукувати, або заповнювати в електронному варіанті
Перегляд файлу

Тест підготувала вчитель інформатики Тернова А.С. школи № 72                м. Запоріжжя

Робота

для проведення річного оцінювання                                                                                                                              з інформатики

учня (учениці) 7         класу

 _________________________

 (прізвище, ім’я учня в р.в.)

який(а) знаходився на сімейній (домашній)

формі навчання

 

Завдання

І рівень (початковий)

Тест з вибором однієї вірної відповіді. Відповідь на одне запитання – 0,5 балів. Всього 3 бали.

  1.     Електронна таблиця - це: 
  1. прикладна програма
  2. службова програма
  3. програмне середовище
  4. ігрова програма

A

B

C

D

 

 

 

 

 

  1.     Послідовність дій, виконання яких приведе до встановленої мети, називається:
  1. закон
  2. алгоритм
  3. правило
  4. висловлювання

A

B

C

D

 

 

 

 

 

 

 

  1.     Для виконання математичних обчислень використовують …
  1. +,  ̶ ·  ։   ;
  2. +,  ̶ *  ։   ;
  3. +,  ̶ *  /   ;
  4. +,  ̶ ·  /    .

A

B

C

D

 

 

 

 

 

  1.     Скільки комірок в діапазоні  (С3:Е5)? 
  1. 5
  2. 7
  3. 9
  4. 11

A

B

C

D

 

 

 

 

 

  1.     Зміна вигляду таблиці та даних в таблиці називається:
  1. редагування
  2. стиснення 
  3. копіювання
  4. форматування

A

B

C

D

 

 

 

 

 

  1.            Алфавіт мови програмування - це:  
  1. спеціальні слова
  2. набір символів 
  3. базові конструкції мови
  4. правила семантики

A

B

C

D

 

 

 

 

 

ІІ рівень (середній)

Тест з вибором декількох вірних відповідей. Відповідь на одне запитання – 1 бал. Всього 3 бали

  1.     Які данні можна опрацьовувати в Електронних таблицях: 
  1. символьні 
  2. числові 
  3. дата 
  4. текстові 
  5. формули
  6. зображення

A

B

C

D

Е

F

 

 

 

 

 

 

 

  1.     Які типи діаграм можна створювати в електронних таблицях:   
  1. кругова 
  2. гістограма
  3. графік
  4. лінійчата
  5. точкова
  6. комбінована

A

B

C

D

Е

F

 

 

 

 

 

 

 

  1.     Основними об’єктами електронних таблиць є…? 
  1. Рядок
  2. Стовпчик
  3. Комірка
  4. Фрагмент
  5. Діапазон комірок
  6. Зображення

A

B

C

D

Е

F

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ рівень (достатній)

Встановити відповідність. Відповідь на одне запитання – 1,5 балів.             Всього 3 бали

10)  Встановити відповідність між назвою програмних середовищ та їх значком

Лазарус

А

1

Файл:Кот Скретч.svg — Вікіпедія

Скретч

B

2

Путівник мовою програмування Python

Python

С

3

Алго скачати безкоштовно | IKT.IN.UA

Algo

D

4

Lazarus — Вікіпедія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A

B

C

D

 

 

 

 

 

 

 

11). Встановити послідовність алгоритму створення нового проєкту в Лазарусі.

А

1

В меню програми Лазарус відкрити вкладку Проект та натиснути команду Створити Новий проєкт

В

2

Відкрити програмне середовище Лазарус

С

3

Вибрати тип програми у вікні Майстра Проєктів – Програма- Застосунок-Ок

D

4

Створити папку с ім’ям проекту на дискуПК

E

5

Зберегти файли project1.lpi та unit1.pas у підготовлену папку

 

A

B

C

D

Е

 

 

 

 

 

 

 

ІV рівень (високий)

Треба надати розгорнуту відповідь. Вірна відповідь  – 3 бали. Всього 3 бали

12) Продовжити речення

а) Комп’ютерна програма – це

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

б) Визначити вигляд та призначення об’єктів у вікнах програм з графічним інтерфейсом:

Об’єкт

Вигляд

Призначення

Lable

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Button

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підказка: пошукайте на Ютубі навчальні відео про створення проєктів в Лазарусі для початківців.

 

 

 

 

Кількість балів: _______     Оцінка: _______

Вчитель     _______________        __________________

     (підпис)               (ім'я, прізвище)

 

1

 

docx
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
1141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку