РОЗРОБКА ІГРОВОЇ ПРОГРАМИ «Німеччина у казках» для вікової категорії учнів 3-4 класів

Про матеріал

Розробка розрахована для учнів 3-4 класів. У формі гри учні-ігротехніки пропонують дітям познайомитись з європейською країною "Німеччиною". для дітей представлені рухливі ігри та конкурси.

Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної держадміністрації

Управління освіти і науки виконкому Криворізької міської ради

Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

 

 

КРИВОРІЗЬКА ГІМНАЗІЯ № 127

 

 

 

 

 

 

РОЗРОБКА

ІГРОВОЇ ПРОГРАМИ

«Німеччина у казках»

для вікової категорії учнів 3-4 класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг – 2018

Пояснювальна записка

Тема: «Євро тур «Безвіз»: країна Німеччина

Ідея: набуття знань учнів про європейські країни, їх цінності, рівень розвитку та місце України в Європейському союзі. Важливість євроінтеграції та безвізового режиму для України.

Мета: виявити пізнавальні можливості та творчі здібності дітей; засобами ігрової програми актуалізувати знання про країну Німеччину, значення та вплив  інтеграції України до Європи, поняття «Безвізового режиму»; сприяти створенню творчої позитивної атмосфери, відповідного настрою під час спілкування та участі у програмі.

Ігрова програма «Німеччина у казках» розрахована для вікової категорії учнів 3-4 класів, але, адаптуючи гру, її можна проводити для різної вікової аудиторії.

Актуальність програми: спеціально підібраний ігровий матеріал сприяє активізації і підвищенню інтересу у дітей до формування знань про сучасну Європу, виховання аналітичного мислення та  розвитку творчої активності школярів. В ігровій програмі використані тематичні різножанрові ігри: ігри на увагу, інтерактивне спілкування, масові ігри, танцювальні ігри. У процесі ігрового спілкування учасники програми легко засвоюють цікаву інформацію про країну Німеччину, її культуру, розвиток, цінності і демонструють свій ігровий досвід, що приносить відчуття радості, задоволення від досягнення ігрового результату.

Рекомендації до проведення програми: Глядачів можна  розташувати амфітеатром в один ряд, щоб зручно було виходити на майданчик з будь-якого місця, так і іншими способами в залежності від кількості учасників. З метою більш ефективного засвоєння нової інформації рекомендується використовувати відповідні реквізити, мультимедіа зі спеціально підібраним відеорядом: переклад іноземних слів, фотографії країн, міст, визначних памяток, слова пісень, розшифровка спеціальної термінології.

 

Літературний сценарій ігрової програми «Німеччина у казках»

Звучить пісня «Бременські музиканти», на сцену виходять ведучі в образах мандрівників і виконують танець.

Саша: Ох, скільки ж можна мандрувати! Завжди нас кудись заносить: то в Австрію і Латвію, то в Іспанію і Португалію, то в Польщу і Угорщину, то в Нідерланди…

Юля: Та годі тобі вже! Чого репетуєш?! Невже так погано подорожувати! Скільки ми всього нового та цікавого дізнались, скільки нових та неочікуваних пригод у нас було! Згадай он лише гарячу Іспанію, вишукану Францію, легендарну Грецію, сонячну Болгарію! А все це завдяки безвізовому режиму, який дозволяє нам вільно подорожувати майже по всіх країнах Європейського союзу!

Саша: Та добре, добре! Ну погарячкувала! Просто я трішечки втомилась! Адже ми вже пів Європи обїздили!

Ліза: Дівчата! Годі вам базікати! Краще скажіть, куди на цей раз нас привів наш євро тур «Безвіз»?

Юля: А й дійсно! Де це ми? Ой, скільки дітлахів!

Разом: Доброго дня вам, любі друзі!

Юля: Давайте скоріше знайомитись! Ми команда: «Мандрівники!» Криворізької гімназії № 127, бо понад усе на світі любимо мандрувати і з дітлахами в ігри грати! Які ви всі гарненькі та усміхнені і, мабуть, дуже любите, як ми грати? Так? Чи може книжки читати? А може співати і танцювати? А може вередувати? (відповіді дітей).

Що це ви: хто «так», хто «ні»? А-ну, повторюйте за нами рухи та відповідайте дружно нам.

(Діти повторюють рухи за агротехніками та відповідають)

В школу любите ходити? Так? (ідуть на місці)

Чобітками тупотіти? Так? (тупотять ногами)

Із м'ячем в дворі скакати? Так? (стрибають)

Бабу снігову скатати? Так? (кругові рухи)

А мультяшки подивитись? Так? (руки під підборіддя)

А з дівчатами побитись? Так? (бокс)

Після цього помиритись? Так? (обійнялись)

Ну тоді ви гарні діти? Так? (знак ВО!)

Сумно вам без гри сидіти? Так?

Юля: Молодці, діти!

Саша: Дівчата, але ми ж так і не дізнались куди саме з вами потрапили?!

Юля: А ось подивіться, до європейської країни чистоти і охайності. До Німеччини! Діти, а ви знаєте таку країну?( відповіді дітей).

(Використання мультимедійного обладнання)

Саша: Німеччина – це країна економічної стабільності, високо розвинутої культури і техніки, яка нас вражає своєю якістю і точністю. А скільки там чарівних та казкових місць!

Ліза: До речі, діти, а ви любите казки? А які казки ви знаєте? (відповіді дітей). Так, молодці! А чи відомо вам, що в Німеччині є знаменитий маршрут, який називається «Дорогою казок»?!

Юля: Він складається з декількох містечок, в яких живуть такі казкові герої як «Бременські музиканти», «Білосніжка», «Попелюшка», «Червона Шапочка». А поселили їх туди відомі на весь світ казкарі брати Грімм.

Саша: А давайте завітаємо до Червоної Шапочки! Діти, вам цікаво дізнатись, де живе Червона Шапочка? (Так).

Юля: Ось воно, живописне, середньовічне містечко Швальмштадт, яке отримало свою назву від річки Швальм. Саме це місто є батьківщиною Червоної Шапочки!

Саша: До речі, етнографи вважають, що Червона Шапочка – не фантазія авторів, а частина традиційного жіночого вбрання в цій місцевості. От і подарувала бабуся любій онуці традиційний головний убір. Але Шапочка була настільки красива, що до сих пір в усьому світі дівчинку звуть Червона Шапочка, а справжнього її імені ніхто не знає!

Ліза: Ой, як цікаво! Мені аж згадалась пісня Червоної Шапочки з казки! Дівчата! А давайте потанцюємо! І дітлахів запросимо!

Разом: Діти, нумо з нами танцювати та співати!

(Звучить пісня Червоної Шапочки. Учасники виходять на сцену, повторюють рухи за ігротехніками, танцюють разом з ними та підспівують пісню. Далі діти займають свої місця).

Юля: Які ви молодці! Так гарно танцюєте та співаєте!

Саша: Вам сподобалося діти? Так?

Ліза: Але, нажаль, нам вже час до іншої країни! Навіть не знаю, куди ми потрапимо на цей раз!

Юля: Але ми впевнені, де б ми не опинились, нас будуть зустрічати такі ж веселі дітлахи! З чарівними та щирими усмішками. Які не дадуть нам нудьгувати! Так?

         Разом: До побачення! Щасливо, діти!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА

1. Коваль О. В,. Коваль Т. П. «Діло майстра величає». Сценарій фольклористичної програми для дітей молодшого віку. Будинок дитячої та юнацької творчості, смт. Нова Водолага, Харківська область.

2. Мазнєва Г. В., Ніколаєнко І. В. «Ми пісні співаємо та у колі граємо». Сценарій ігрової програми для дітей середнього шкільного віку .Центр дитячої та юнацької творчості Шевченківського району Запорізької міської ради, Запорізької області.

3. Немежанська О. А. Зростаємо разом: практикум сімейного дозвілля / О. А. Немежанська: Міжнар. благод. орг. Партнерство "Кожній дитині".- К.: Книга, 2013.

4. Никитин Б. Как написать сценарий игрового театрализованного представления. Я вхожу в мир искусств / Б. Никитин, 2002. – № 1.

5. Панфилов А.П. Игровое моделирование в деятельности педагога / А.П. Панфилов «Учебное пособие для студентов высших учебных заведений издательский центр Академия»: 2007.

6. Степанкевич М. О., Стецюра О. П. «Калинова казка». Сценарій ігрової програми для дітей молодшого шкільного віку. Вінницький міський палац дітей та юнацтва ім. Л.Ратушної.

7. Шуть М.М. Майстерність проведення гри. / М.М. Шуть - Київ: Видавничий дім «Шкільний світ», 2007.

8. Шуть М.М. Школа ігромайстерності / М.М. Шуть – Київ: Видавничий дім «Шкільний світ», 2006.

9. Шмаков С.А. Игры развивающие психические качества личности школьника. Методическое пособие / С.А. Шмаков – М: Новая школа, 1994.

10. http://udcpo.com.ua/PDF/METOD/adresa_dyt_gra.pdf

11.https://super.urok-ua.com/vihovniy-zahid-z-nimetskoyi-movi-podorozh-dorogoyu-kazok-dlya-uchniv-5-klasu/

12. http://tourleader.com.ua/blog/skazochnoe-puteshestvie/

 

docx
Додано
15 травня 2018
Переглядів
1848
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку