Розробка сценарію новорічного свята для 1-4 класів

Про матеріал

Розробка сценарію новорічного свята для проведення в 1-4 класах старшокласниками. Стане у пригоді класним керівникам, педагогу-організатору, заступнику директора.

Перегляд файлу

СЦЕНАРІЙ

  новорічного свята „Казкова феєрія”

Музика «Новогодние игрушки» (начало)

ВЕД.1Дзінь-бом, дзінь-бом

   Сміху й радості багато

дзінь-бом, дзінь-бом

  Подарує всім нам свято.

ВЕД.2.Дзінь-бом, дзінь-бом

   Вас чека любов і ласка!

дзінь-бом, дзінь-бом

   В гості кличе всіх вас

РАЗОМ: Казка.

(КОЛОБОК)

Звучить музика з мультфільму про Кузю

ВЕД. У лісі, лісі темному Баба Яга жила. На диво дуже гарною і доброю була.
Але одного разу, мабуть, впізнали, друзі, у неї поселилося – домовенятко Кузя.

За столом сидить Кузя, п′є чай. Баба Яга виносить ватрушки на блюдечку.

Б.Я. До чаю, мій соколику, радосте моя мала, ватрушечок свіженьких я зранку напекла.

КУЗЯ. Не хочу я ватрушки, не став її на стіл, із сиром люблю пиріжки, я пиріжків хотів.

Кузя плаче, стукає ложкою по столу.

Б.Я. Янтарний, мій, смарагдовий, дорогоцінний мій,
Попробуй хоч однесеньку і слізоньки не лий!

Б.Я. підсовує тарілку до Кузі й витирає йому сльози.

КУЗЯ. У пиріжечку сир в середині дріма, а у ватрушці зверху, то й їж її сама!

Кузя встає з –за столу, ходить навколо.

Б.Я. Лебедику, пустунчику, вгамуйся і не плач, на Новий рік спечу і пиріжечки Й калач.
І бубличків, і пряничків, й цукерок накуплю,
Ну, посміхнися, Кузенько, я ж так тебе люблю.

Б.Я. пригортає Кузю, він її відштовхує.

КУЗЯ. Чому досі мовчала, підступная, лихая, вже Новий рік на носі, а я про це не знаю!

Забігає Лісовик.

ЛІСОВИК. Ой, Кузю, любий друже, ну як про це не знати,
А я прибіг до тебе ялинку прикрашати.
Твою чарівну скриньку приніс із камінцями,
Прикрасимо ялинку, щоб сяяла й блищала!

КУЗЯ. А в нас нема ялинки, нема що прикрашати,
І Новий рік не прийде, не буде у нас свята?

Кузя плаче.

Б.Я. Не плач, маленька киця, я ж в тебе чарівниця.
Зберуся за хвилинку і принесу ялинку.( Б.Я. підходить до ялинки)
Ну ось, ця підходяща: найвища і найкраща! Ніхто такої не знайде із лісової хащі.

Кузя і Лісовик радіють, стрибають біля ялинки.

ЛІСОВ. Яка гарна ялинка! Та де ж гостей нам взяти?
Хто буде кругом неї із нами танцювати?

КУЗЯ. Хотілось, щоб на свято гостей було багато.
Снігурка з Дід Морозом, щоби прийшли у гості.

Б.Я. Стара я Кузю, стала і ступа знов зламалась.
А то б для тебе серденько, Снігуроньку б дістала!
Мороза б запросила , моє дитятко миле. Та дуже вже далеко, немає в мене сили!

ЛІСОВ. Ну досі вже чекати, об′яву слід писати!
Пиши швиденько, Кузю, гукай у гості друзів!

Лісовик дає Кузі листок і ручку, кузя сідає, і пише, зачитує:

Домовенятко Кузя шукає нових друзів, бо сумно сиротині у лісовій хатині.
Гостинців є багато на Новорічне свято, ялинка якнайкраща із лісової хащі.
І музика весела щодня звучить у хаті. Приходьте швидше в гості ми будем танцювати,
В цікаві ігри грати, і пісеньки співати, Приходьте, любі друзі, на Новорічне свято!

ПОТІМ КАЖЕ: тепер треба по всьому лісу розвішати, щоб всі скоріше дізналися і в гості до нас зібралися. (Йдуть розвішувати оголошення)

Музика «Бяки_буки»

(З’являються розбійники)

1 РОЗБ. Диви, куди це ми потрапили? А ялинка яка грана. Тиждень топити будемо, дров багато буде, бо газ відключили, холодно, б-р-р.

2 РОЗБ. (до дітей)  Диви, маленькі чоловічки. Та які чистенькі, красиві, здоровенькі, шустренькі.

3 РОЗБ. Зараз ми їх візьмемо і в темний чулан.

4 РОЗБ. Ні, краще підсмажимо. Ви зараз признаєтесь чого ви тут зібралися?

3 РОЗБ. Чого мовчите?

4 РОЗБ. Ну добре, ми потім з вами поговоримо (дістає черпак). Перша, перша, я другий, виходь на зв’язок. З ялинкою і цими неробами не впоратись.

(Голос з-за ялинки): Другий, другий, я перша, чую добре. Вилітаю надзвуковою системою „Мітла-2012”. Ваша Снігуронька.

(Звучать незрозумілі  звуки. З-за ялинки вилітає Кікімора).

1 РОЗБ. (до Кікімори) Богине, красуне, наша діамантова, ти все у нас можеш.

КІКІМОРА. Ой, які гарні, пухкенькі, м’якенькі, отак би зразу всіх і з’їла. Ну що? Зачекалися на мене, на Снігуроньку?

2 РОЗБ. (дістає пістолет)Давай невеличкий шабаш зробимо!

КІКІМОРА. Стій, нечиста сило, в шеренгу шикуйсь. Ми спочатку потанцюємо, потім... (потирає руки).

(пісня „Говорять ми бяки буки”)

КІКІМОРА. Та ви що, чи не ївши, чи померзли? Так, всім шикуйсь, їдемо вчитись танцювати, а тоді прийдемо і розберемося, нікуди вони не дінуться. Музика  Кікімора

ВЕД. От добре, що ці вредноти пішли. То ми з вами потанцюємо біля ялинки.

(Хороводи)

ВЕД. Молодці! Дуже гарно ви співаєте і танцюєте.

ВЕД. Діти, а давайте подумаємо кого ще немає на нашій ялинці.

(Діда Мороза та Снігуроньки).

ВЕД. 1. Так давайте  їх покличемо.

(Діти кличуть). Дід Мороз, Снігуронька.

(Під звуки музики заходять Дід Мороз та Снігуронька).

ДІД МОРОЗ. Добрий день всім, добрі люди.

  Щаслива година.

  В рік дві тисячі тринадцятий

  Крокує наша країна.

  Свят попереду у нас буде ще доволі.

  Та найкраще – Рік Новий

  Стрінем в нашій школі!

СНІГУРОНЬКА. Я Снігуронька маленька,

  Сніжна дівчинка гарненька.

  З Новим роком вас вітаю,

  Щастя й радості бажаю.

  Я прийшла до вас малята

  Щоб веселим було свято.

  Привезла до вас я казку.

  Подивіться-но, будь ласка.

 

ВЕД. Під ялинкою на хвої.

 Сидять казкові он герої.

 Запросимо їх в цей зал

 На святковий карнавал.

ВЕД:

Казку в гості кличуть люди

Так ведеться споконвіку.

День, який почнеться з чуда,

Буде гарним цілий рік!

ВЕД: Казко, казочко, прийди!

 Дітей наших звесели.

 А поки ще казка не прийшла, звеселяти всіх нас будуть першокласники піснею

«__________________________________________»

(Музика).

КАЗКА. Добрий день, мої дорогі друзі! Я впевнена, що ви всі давно знаєте мене. Я приходжу до вас перед сном, щоб ваш сон був спокійним. Я чарівна  Фея-Казка. І сьогодні  перш ніж повести вас у свою чарівну країну – дивну Казкарію, мені цікаво, чи знаєте і любите ви казки? Зараз ми це перевіримо. Ось бачите в мене гарна торбинка. В ній є різні речі від загублених казок. Якщо ви вгадаєте звідки вони. Тоді казкові герої прийдуть до вас у гості на Новорічний бал.

(Дістає з торбинки рукавичку, яйце, ключик. Діти відгадують назви казок).

КАЗКА. Чудово! А тепер давайте відгадаємо з яких казок ці рядки.

 1. Жили собі дід та баба, та такі убогі, що нічого у них не було. От раз дожилися вони вже до того, що не стало у них навіть хліба тоді каже дід бабі: „Візьми бабо і спечи ...”     Колобок.

2. Стоїть дід на воротях у червоних чоботях і питає (Коза-дереза).

3. гуси, гуси, гусенята!

Візьміть мене на крилята

Та понесіть до батенька,

А в батенька їсти й пити

Ще й хороше походити (Івасик-телесик).

КАЗКА. Молодці, знаєте казки.

КАЗКА. В чудеса не вірять люди,

Бо відомо всім давно,

Що чудес ніде не стріти

Крім казок і крім кіно.

Але раптом так буває,

Ще в найкращий день зими.

Чудо в гості завітає

І повірим в нього ми.

 

(Махає паличкою, З′ЯВЛЯЮТЬСЯ ПІД МУЗИКУ КІТ БАЗІЛІО ТА ЛІСА

АЛІСА.

БАЗІЛІО. Пропустіть-но бідного, сліпого, глухого, німого(ой) Кота Базиліо.

АЛІСА. Ух, що це за холоднеча така настала.

БАЗІЛІО. Так добре було на сонечку в Криму загоряти.

Д.М. Не все коту масляниця, досить грітися, зима на дворі.

БАЗИЛІО. Давай знайдемо велике дерево, зріжемо, розпалимо вогнище і нагріємось.

АЛІСА. А ось і деревце – велике і гіллясте, багато дровець вийде.

БАЗІЛІО. Але ж воно прикрашене, якісь кульки на ньому, ліхтарики?

ВЕД. Та це ж новорічна ялинка.

АЛІСА. Не хвилюйтеся, зараз ялинку зріжемо, зберемо кульки,зробимо намисто і продамо, і грошики будуть.

БАЗІЛІО. А як грошики ділити? Знову скажеш, тобі -3, а мені -2. Не чесно так! Укушу!

АЛІСА. Не хвилюйся, Базиліо, а де ж моя сокира.

ВЕД. Що це ви надумали? Ви що не бачите, що прийшли на Новорічне свято,
де діти веселяться, співають, танцюють, а Д.М. їм за це дарує подарунки.

АЛІСА( до Базиліо) Ти чув, подарунки…А що ви сказали для цього треба?

СНІГ. Співати, танцювати…

БАЗІЛІО. Наче всі танцювати вміють, не віримо.

З’ЯВЛЯЮТЬСЯ РОЗБІЙНИКИ

 

АЛІСА( ДО РОЗБІЙНИКІВ). Оці, точно не вміють…

КІКІМОРА. В мене є помічники, хитрі та завзяті.
Роздивились все  довкола? Тож ставайте дружно в коло. (Музика «Бурундуки»)

Танок розбійників, до якого приєднуються кіт та лиса.

Кікімора: Ну, як? А вони що-небудь вміють?

Ведуча: Звичайно, вміють. Вони зараз нам пісню заспівають.

Пісня________________________________________

Заходять КУЗЯ і Баба Яга:

Ой, уже всі в зборі, а ми десь блукаємо. О, тут вже і Дід Мороз з подарунками.

Лиса і Кіт: Подарунки? Давай подарунки. (наступають на ДМ)

Кузя: Та подивіться, яка у Діда торба! Подарунків на всіх вистачить. А тепер що будемо робити?

БЯГА: Тепер ялиночку запалимо і потанцюємо.

КУЗЯ: Ялиночку? Навіщо?

БЯГА: Так ведеться. На Новий рік ялинка має горіти.

КУЗЯ (зітхає): Ну ведеться, так ведеться (до розбійників): Підпалюйте! (відвертається і каже): Ех, гарна була ялинка!

СНІГУРОНЬКА: Кузю, ти не так зрозумів. Ялинку треба запалити, а не підпалити?

КУЗЯ: А у чім різниця?

СНІГУРОНЬКА: Запалити ялинку – це сказати чарівні слова. Вона відразу спалахне кольоровими вогниками. Ось дивись!

(вискакує Кікімора)

КІКІМОРА: Можна я, можна я!

Вогники на ялинці не горять.

Ялинко, гори – два, один, три!

Вогники на ялинці не горять.

Вісім, дев’ять, один, п’ять –

Нехай вогники горять!

Ведуча 2: Щось не дуже у тебе виходить. Може, хай Снігуронька спробує!

Снігуронька: Раз, два, три!

Ялиночка, гори!

ДІД МОРОЗ: Засіяй, ялинко наша,

Сяй, гори та вигравай,

Стань ігристою, променистою,

Мішурою золотистою

Усміхнись і запалай!

Діти, давайте всі разом попросимо нашу ялинку засяяти вогниками!

РАЗ, ДВА, ТРИ, ЯЛИНОЧКА ГОРИ!

ХОРОВОДИ

ДІД МОРОЗ. О, нарешті, у цей час.

  Новий рік прийшов до нас.

Вам приніс у цій торбинці

Новорічнії гостинці.

Дуже грані! Всі віддам

При одній умові,

Коли будете ви грати

У цю гру чудову.

СНІГУРОНЬКА: Якщо я говоритиму правильно, відповідайте: ”Це все я, це все я, це компанія моя”. Зрозуміли? Ну почали.

1. Хто співає, веселиться і роботи не боїться.

2. Хто із вас хоч раз хворів. Через те, що зайве зів?

3. Чи багато серед вас невмиваток ходить в клас?

4. Хто найбільше з вас зумів з річки виловить слонів?

5. Хто був чесним і правдивим, не брехливим, не злостивим?

6. Хто казки завжди читав, маму й тата шанував?

7. Хто пройти ладен півсвіту, щоби Новий рік зустріти?

Молодці.

Вручення гостинців

Пісня_________________________________________

 

Снігуронька. Добре нам було в Казкарії гостювати.

А тепер дозвольте вам повіншувати.

ДІД МОРОЗ. Щоб в просторих класах розцвітали квіти.

  Здоров’я і щастя бажаю вам діти!

СНІГУР. Хай радість квітує в кожнім вашім домі.

  Щастя вчителям у році Новому.

КІКІМОРА.  Хай дзвенить веселе свято,

  В’ється масок шумний рій.

Б.ЯГА. Йде услід за старшим братом.

  Рік щасливий, Рік новий.

Кузя: Рік добра і рік кохання.

РОзбіник. Тож приймайте привітання!

____________. Будьте добрі та здорові!

____________. Живіть в мирі та любові!

____________. Світла й радощів багато.

____________. Щоб життя було, як свято!

Снігуронька. Ми ж поїдем далі в школи.

Дід Мороз. Не забувайте нас ніколи!

Ведуча. Ми зустріли казкове свято, але воно тільки починається. Тому не прощаюся з вами, а чекаю вас на наступних зустрічах! З Новим роком!

 

ЗАКЛЮЧНА ПІСНЯ

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Осколкова Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
1211
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку