Розробка уроку нцмецької мови "У зоопарку"

Про матеріал
Мета уроку: практична:  ознайомити з новим лексичним матеріалом та навчити використовувати його в усному мовленні;  тренувати учнів у читанні, аудіюванні, усному та писемному мовленні;  вчити розповідати з опорою на текст; розвиваюча:  розвивати пізнавальний інтерес, спостережливість;  розвивати пам’ять, логічне мислення учнів;  розвивати інтелектуальні та мовленнєві здібності; виховна:  виховувати дбайливе ставлення та тварин;  виховувати інтерес до вивчення німецької мови.
Перегляд файлу

Тема уроку: Im Zoo

Мета уроку:

практична: 

  • ознайомити з новим лексичним матеріалом та навчити використовувати його в усному мовленні;
  • тренувати учнів у читанні, аудіюванні, усному та писемному мовленні;
  • вчити розповідати з опорою на текст;

розвиваюча:

  • розвивати пізнавальний інтерес, спостережливість;
  • розвивати пам’ять, логічне мислення учнів;
  • розвивати інтелектуальні та мовленнєві здібності;

виховна:

  • виховувати дбайливе ставлення та тварин;
  • виховувати інтерес до вивчення німецької мови.

Тип уроку: урок формування знань, умінь і навичок.

Обладнання: підручник С.І. Сотникова, Т.Ф. Білоусова, робочий зошит до підручника, мультимедійна дошка, комп’ютер, презентація, роздатковий матеріал.

Хід уроку:

І. Організаційна частина уроку.

1. Привітання.

Lehrer: Guten Tag, meine Lieben! Ich freue mich sehr, euch wieder zu sehen!

Вчитель: Доброго дня, шановні! Я рада вас знову бачити!

Schüler: Guten Tag!

Студент: Доброго дня!

Lehrer:  Heute lesen und sprechen wir über… Es tut mir leid, aber ich habe das Thema vergessen. Helft mir bitte! Ihr müsst das Puzzle falten und erraten, worüber wir heute sprechen werden.

Вчитель: Сьогодні ми читаємо і говоримо про ... Вибачте, але я забув про цю тему. Будь ласка, допоможи мені! Потрібно скласти пазл і вгадати, про що ми сьогодні поговоримо.

(Учні працюють в групах, складають пазл із зображенням зоопарку)

Lehrer: Was seht ihr auf dem Bild?

Вчитель: Що ви бачите на малюнку?

Schüler: Зоопарк.

Lehrer: So werden wir heute über das Leben von Tieren im Zoo sprechen. Wir werden darüber sprechen, welche Tiere leben im Zoo, wie alt sind sie, in welchen Ländern sie früher lebten.

Вчитель: Тож сьогодні ми поговоримо про життя тварин у зоопарку. Ми поговоримо про те, які тварини живуть у зоопарку, скільки їм років, у яких країнах вони раніше жили.

2. Фонетична зарядка.

Lehrer: Und jetzt beginnen wir mit der Mundgymnastik. Höre zu und sprich nach.

Вчитель: А тепер почнемо з усних вправ. Слухайте і повторюйте.

            Im Zoo

In den Garten gehen wir,

wilde Tiere wohnen hier.

Löwen, Tiger, Eisbären,

die im kalten Wasser leben.

Hier ein Wolf und da ein Affe,

in der Mitte die Giraffe.

(Учні слухають, повторюють разом та індивідуально, потім декілька учнів читають вірш)

ІІ. Основна частина уроку.

1. Контроль домашнього завдання.

Lehrer: Eure Hausaufgabe war es, Rätsel über wilde Tiere zu schreiben und eure Mitschüler einzuladen, sie zu lösen. Aber zuerst erinnern wir uns, wo einige Tiere leben. Wählt Landschaften und Tieren aus.

Вчитель: Вашим домашнім завданням було написати загадки про диких тварин та запропонувати однокласникам їх розгадати. Але спочатку згадаємо, де мешкають деякі тварини. Підбирає пейзажі та тварин.

der Fuchs

der Frosch                                             in der Savanne (савани)   

das Zebra                                              im Teich (ставок)

das Nilpferd                       lebt              im Wald (ліс)

das Krokodil                                          im Fluss (річка)

der Affe                                                  im Dschungel (джунглі)

der Papagei

das Eichhörnchen

(Учні працюють в парах, потім розповідають)

Lehrer: Und jetzt eure Rätzel.

Вчитель: А тепер ваші загадки.

(Учні читають свої загадки про диких тварин, інші відгадують)

Rot, mit dem flaumigen Schwanz, Lebt im Wald unter dem Busch. (Der Fuchs) 

Червоний, з пуховим хвостом, Живе в лісі під кущем. (Лисиця)

Am Tag schläft, in der Nacht fliegt Und die Passanten erschrickt. (Die Eule)

Спить вдень, літає вночі І лякає перехожих. (Сова)

Nicht der Vogel, und mit den Flügeln (Der Schmetterling)  

Не птах, а з крилами (метелик)

2. Фізкультхвилинка.

Lehrer: Seid ihr müde? Dann machen wir eine Pause. Turnen wir.

Вчитель: Ви втомилися? Потім робимо перерву. Давайте займемося гімнастикою.

(Учні роблять зарядку з героєм мультфільму)

3. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.

Lehrer:  Lernen wir neue Wörter zum Thema „Im Zoo“. Hört zu und sprecht nach, der Zoo, der Tierpark, der Eisbär.

Вчитель: Давайте вивчимо нові слова на тему «У зоопарку». Слухайте і повторюйте. Зоопарк, парк тварин, білий ведмідь.

(Учитель показує слайди і вводить нову лексику. Учні слухають, повторюють за вчителем та відпрацьовують її у мовленні.)

Lehrer:  Machen wir einen Ausflug in die Tierwelt. Beobachtet und genau zuhört, welche Tieren seht ihr und wo leben sie.

Вчитель: Давайте здійснимо подорож у тваринний світ. Спостерігайте і уважно слухайте, яких тварин ви бачите і де вони живуть.

( Учні дивляться відеоролик „Unsere Tierwelt“білий ведмідь, тигр) 

Lehrer: Ich hoffe ihr habt genau hingesehen. Welche Tiere habt ihr gesehen? Wo leben sie?

Вчитель: Сподіваюсь, ви уважно подивились. Яких тварин ви бачили? Де ти мешкаєш?

Schüler: Wir haben Tiger gesehen. Sie leben in Afrika.

Ми бачили тигрів. Ви живете в Африці.

(Учні розповідають по черзі про тварин, яких бачили у фільмі)

Lehrer: Die meisten Wildtiere leben in der Natur und einige in Zoos.  Was denkt ihr, warum brauchen wir Zoos?

Вчитель: Більшість диких тварин живуть у природі, а частина - у зоопарках. Як ви думаєте, навіщо нам зоопарки?

Schülern: Damit die Menschen Tiere sehen und mehr über ihr Leben erfahren können.

Студенти: Щоб люди могли бачити тварин і дізнаватися більше про їхнє життя.

(Учні висловлюють свої думки.)

Lehrer: Das ist richtig. Wart ihr schon einmal im Zoo? Welche Tiere leben dort? Woher kommen sie? Machen wir Übung 2 auf Seite 113. Ergänze den Text. Erzähle über die Tiere.

Вчитель: Правильно. Ви коли-небудь були в зоопарку? Які тварини там живуть? Звідки ти? Давайте виконаємо вправу 2 на сторінці 113. Доповніть текст. Розкажіть про тварин.

(Учні читають текст та розповідають про тварин.)

Heute ist Sonntag. Artem und seine Schwester gehen nicht in die

Schule. Die Eltern sind auch zu Hause. Die Familie geht heute in den

Zoo. Der Zoo ist groß, schön und modern. Er liegt in einem Park.

Hier wohnen viele Tiere: Affen, ein Eisbär, ...

Die Affen sind 6 Jahre alt. Sie leben in Afrika.

Der Eisbär ist 12 Jahre alt. Er lebt am Nordpol. …

 

Lehrer: Jetzt besuchen wir einen virtuellen Zoo. Seht, welche Tiere es gibt hier.

Вчитель: Зараз ми відвідаємо віртуальний зоопарк. Подивіться, які тут тварини.

Lehrer: Artems Freund Michael erzählt über ihren Tierpark. Lest den Brief und beantwortet die Fragen von Michael.

Вчитель: Друг Артема Майкл розповідає про її зоопарк. Прочитайте лист і дайте відповіді на запитання Майкла.

(Учні читають текст впр.3, стор.114 та відповідають на запитання Міхаеля.)

Lieber Artem,

ich möchte dir über unseren Tierpark erzählen. Er ist sehr groß,

schön und sauber. Dort sind viele Tiere: Wölfe, Bären und

Füchse, zwei Elefanten und drei Krokodile, drei Löwen und vier

Tiger. Hier wohnen auch Nilpferde und ein Nashorn, viele Affen,

Zebras, Kängurus und viele andere Tiere. Sie sind sehr lustig.

Alle Tiere sind sehr freundlich. Nur Löwen, Wölfe und Tiger sind

wild. Habt ihr auch einen Zoo? Geht ihr oft in den Zoo? Welche

Tiere sind dort? Schreib mir bitte!

Viele Grüße

Dein Michael

Шановний Артеме,

Я хочу розповісти вам про наш зоопарк. Він дуже високий,

приємно і чисто. Там багато тварин: вовки, ведмеді та

Лисиці, два слони та три крокодили, три леви та чотири

Тигр. Тут живуть також бегемоти та носоріг, багато мавп

Зебри, кенгуру та багато інших тварин. Ви дуже смішні.

Всі тварини дуже доброзичливі. Тільки леви, вовки та тигри

дикий. У вас теж є зоопарк? Ви часто ходите в зоопарк? Який

Тварини є? Будь ласка, напишіть мені!

Багато привітань

Ваш Майкл

 (Учні виконують вправу, малюють фантастичну тварину.)

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Підведення підсумків уроку.

Ihr habt heute sehr gut gearbeitet.

Hat euch die heutige Stunde gut gefallen?

War die Stunde interessant?

Was habt ihr in der Stunde gelernt?

Was haben wir heute in der Stunde gemacht?

Welche neuen Wörter habt ihr gelernt?

Сьогодні ви зробили дуже гарну роботу. Вам сподобався сьогоднішній урок? Урок був цікавим? Що ви дізналися на уроці? Що ми робили сьогодні на уроці? Які нові слова ви вивчили? Ви отримаєте такі оцінки ... Успіхів у роботі!

  1. Домашнє завдання.

Schreibt die Hausaufgabe auf!

Für das nächste Mal habt ihr die Lexik zu lernen, eure Lieblingstiere malen und das Bild beschreiben.

Danke für eure Arbeit. Alles Gute und auf Wiedersehen!

Запишіть домашнє завдання!

Наступного разу вам доведеться вивчити словник, намалювати улюблених тварин і описати малюнок.

Дякую за вашу роботу. бережись, до побачення

 

 

Рівненський державний гуманітарний університет

Сарненський педагогічний коледж

 

 

 

До уроку готував:

Керівник практики: Мельничук М. М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

Пробного уроку з німецької мови на тему:

«У зоопарку»

Студентки: Мельник Таїсії Миколаївни

Відділення: початкова освіта

Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст

Напрям підготовки: педагогічна освіта

Спеціальність: 013 Початкова освіта

Курс: III

Група: А-33

Дата:

 

 

 

 

 

 

Конспект затвердили:

Керівник практики:________

 

Оцінка:________

 

 

 

1

 

docx
Додано
26 листопада 2021
Переглядів
767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку