Номінація: Розважальні свята
Виховний захід для 7-го класу
Сценарій виховного заходу з інформатики: «Інфоманія»
Підготувала: Зоря Наталія Вячеславівна, учитель математики та інформатики, спеціаліст І категорії
Виховний захід для 7-го класу «Інфоманія».
Мета:
Обладнання: комп'ютер, проектор, презентація, картки із завданнями, картки оцінювання конкурсів, грамоти.
Правила гри:
У групі учнів створюється дві команди. Гра складається з 5 (6) конкурсів, між якими журі підводить підсумки. Команди вибирають капітанів та назви команд. Кожна команда придумує свій девіз.
Девіз свята: Інформаційні технології у школі -
Це необхідність для сучасного життя,
Бо як тепер зерно знання посієш в полі,
Віддячить щедра українськая земля!
Сценарій заходу
Ведучий 1.
Минають дні, минають роки.
Прогрес крокує повсякчас,
І вже новиночки науки
Прийшли до школи і до нас.
Просторий клас, а в нім машини,
І кожному - як би пізнать
Світ, що несе в собі таїни,
Твій розум прагне розгадать.
Тож не барімося, до діла
І зараз гру ми проведем,
Та інформатиків умілих
Сьогодні тут ми віднайдем.
Ведучий 2. Привіт! Вже не вперше ми з вами збираємося у цьому гарно прибраному залі, щоб розважитись та отримати дозу гарного настрою.
Ведучий 1. Сьогодні ми будемо свідками змагання знавців інформатики серед учнів нашої школи. Я гадаю, що ця зустріч принесе нам максимум задоволення.
Ведучий 2.Усім, хто навчає інформатики,
Усім, хто вивчає інформатику,
Усім, хто любить інформатику,
Усім, хто ще не знає, що може любити інформатику, присвячується наша гра «ІНФОМАНІЯ»
Ведучий 1. Подивимось.
Дві команди вже у зборі,
Нашу гру почать готові.
А щоб змагання розпочати,
Потрібно судів відшукати.
Ведучий 2. За ходом гри слідкуватиме рахункова комісія, що лічитиме зароблені командами бали та стежитиме за часом, відведеним для конкурсів.
У складі журі: ….. (Вітаємо під мелодію )
Ведучий 1. Усі приготування зроблено, тепер можна і краще познайомитись!
А для того щоб визначити, яка команда буде виступати першою пропонуємо провести жеребкування, хто перший правильно складе послідовність приладів у порядку зростання їх місткості....(дискета, CD-R, DVD-R, флешка, жорсткий диск)
Ведучий 2. Поки наші команди готуються, ми маємо для всіх присутніх сюрприз. Довідавшись про сьогоднішню гру, до нас вирішили завітати наші малюки та подарувати всім нам хвилинку гарного настрою. Зустрічайте: учні 4 – Б класу з мініатюрою «Одного разу на уроці інформатики…»
Ведучий 2. І так, зустрічайте: команда 7 – А класу на чолі з капітаном … (Представлення команди).
Зустрічаємо: команда 7 – Б класу і її капітан… (Представлення команди).
Ведучий 1. Команди познайомилися одна з одною. Отже, можна розпочинати гру. А розпочнемо ми її з І конкурсу - РОЗМИНКА. Команди уважно слухають запитання, якщо готова відповідь, капітан сигналізує вказівником і звучить відповідь, якщо відповідь правильна, команда отримує 2 бали, якщо ні – право відповідати переходить до суперників і за правильну відповідь вони отримають 1 бал. Журі стежить за відповідями учасників та веде підрахунки. За результатами кожного конкурсу, яка команда набирає більшу кількість балів – отримує 1 диск. Результатом всієї гри буде підрахунок дисків кожної команди.
Розпочнемо:
1 Попелюшка А Хоч і тісно, зате тепло
2 Теремок Б В лиху годину пізнаєш вірну людину
3 Три порося В Не суди по одежі, а суди по розуму
Який капелюх вибрав Незнайко?
Склади алгоритм за наведеними реченнями:
Конкурс 2 «Склади слово»
Командам видається набір капелюхів з прикріпленими літерами. Учасникам команд необхідно, прослухавши підказки, скласти слово-відповідь.
Завдання для І команди: Х-Д; А-У; М-С; О-А
Завдання для ІІ команди: В-Л; И-І; П-Д; О-А
Конкурс 3 «Логіка інфомана»
За даними визначеннями відгадайте комп'ютерний термін або поняття інформатики.
Правила:
Питання і підказки (по черзі) демонструються на екрані монітора.
Питання:
Питання 1
Відповідь: біт.
Питання 2
Відповідь: помилка.
Питання 3
Відповідь: пам’ять.
Питання 4
Відповідь: миша.
Питання 5
Відповідь: мова.
Питання 6
Відповідь: курсор.
Конкурс 4 "Показуха"
Ведучий 1. Пам'ятаєте анекдот:
«Зустрілися двоє глухих. Один тримає в руці вудку. Інший запитує:
«Ти що на рибалку зібрався?»
«Та ні, я на рибалку»
«А я думав, ти на рибалку ...»
Ведучий 2. Інформація була передана, але до адресата не дійшла. При будь-якому обміні інформації повинні існувати приймач і джерело, інакше цей обмін не буде мати ніякого сенсу. Зараз команди зі своїми вболівальниками по черзі виступатимуть в ролі приймача і джерела інформації. А передавати інформацію вони будуть за допомогою міміки і жестів.
1. Монітор
Ведучий 1. Дамо нашим командам час на підготовку. А для гостей нашого свята вболівальники команд підготували музичні хвилинки, тож запрошуємо вболівальників команди …. із запальним танком.
Ведучий 2. Переходимо до наступного конкурсу «Завдання для профі», а саме для капітанів команд.
Ведучий 1. Поки журі підраховує бали, ми пропонуємо музичну хвилинку від вболівальників команди «Інфознайки».
Підведення підсумків, нагородження команд.
Ведучий 2. Прошу учасників гри вийти на сцену, а журі підготувати результати.
Слово журі та вчителя інформатики
Учитель інформатики.
Шановні учасники гри! Шановні члени журі! Шановні присутні! Сьогодні ми з вами ще раз переконалися, що інформатика — дивовижна наука, а ті, хто її вивчає і вміє працювати з комп'ютером, — особлива категорія людей.
Часто кажуть у народі:
Що посієш — те й пожнеш.
Лиш озброївшись знаннями,
Впевнено вперед підеш.
Зустріч наших команд свідчить про те, що інформатику варто вивчати як хлопцям, так і дівчатам. Адже комп'ютер проник майже у всі сфери життя.
Ну, що ж діти, от і закінчилася наша подорож у країну Інформатика. Я хочу вам подякувати за цікаву гру, за винахідливість, яку ви проявили і за активну участь. Передаю слово нашим гостям, які були нашим почесним журі. Нагородження грамотами.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Додаток 1
Гра із вболівальниками поки журі підраховує бали.
Я малюю діаграми,
Знаю формули й доданки.
Підрахую як годиться –
Електронна я ……… (таблиця)
***
Нас зібралося багато,
Як же всіх порахувати?
Об’єднати всіх нас гарних
Може тільки база ……. (даних)
* **
Промені і сонце-коло
Намалюємо ми скоро.
Творчий маю я характер,
Бо графічний я …… (редактор)
***
Я пишу листи і вірші,
Мої тексти найгарніші.
Хай підтвердить весь народ,
Як усім потрібен …….. (Word)
***
Коли треба показати
Слайди про усі формати –
В допомозі не відмовить
Вам ніколи …… (Power Point)
***
А, Б, В, Г, Д і кома –
Всім мабуть уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж, це …… (клавіатура)
***
Я показую об’єкти,
Фото-, відеопроекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний - ……… (монітор)
***
Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я – системний …. (блок)
***
Я магнітний бутерброд,
Та мене не з’їсть ваш рот.
Файли й папки – це дієта
Для магнітної …….. (дискети)
***
Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп’ютерна я ….. (мишка)
***
Якщо треба знову й знову
Вести з комп'ютером розмову,
Є помічник — «тваринка» в нас,
Що допоможе нам всяк час. (Миша.)
***
Ця всесвітня мережа
Стільки знає — просто жах!
З нею вчись ти працювати —
Теж багато будеш знати. (Інтернет.)
***
Хто хоче щось запам'ятати —
В блокнот свій може записати.
Комп'ютер теж немов блокнот —
Не має з пам'яттю турбот.
А як називають комп'ютер-блокнот? (Ноут-бук.)
***
Про нього знаємо ми нині:
З ним справу мають в медицині.
Біолог з ним теж справу має,
А комп'ютер від нього страждає. (Вірус.)
Додаток 2
Конкурс (якщо буде час). «Фольклорний серпантин»
Перед вами версії відомих прислів'їв і приказок. Спробуйте пригадати, як вони звучать в оригіналові.
За правильно відгадане прислів’я чи приказку – 1 бал.
(Не ім'я красить людину, а людина ім'я.)