Sprachwettbewerb für die Schuler der 5. Klasse.
Мовне змагання для учнів 5 класу
Мета змагання: стимулювати мотивацію учнів до вивчення предмету, сприяти розвитку логічного мислення, активності учнів та умінню взаємодіяти в команді.
Дане змагання можна провести на узагальнювальному уроці або під час проведення тижня німецької мови.
Опис : учні діляться на команди, кожна команда вигадує собі назву. Учитель знайомить команди з умовами змагання. Завдання команд – виконати всі завдання квесту, які знаходяться на станціях з відповідними назвами. На кожній станції є помічник , який дає завдання та слідкує, чи завдання правильно виконане. За виконане завдання група отримує картку з літерою. Мета групи- зібрати всі картки з літерами ( одна станція – одна картка) та з отриманих літер скласти слово. Команди рухаються від станції до станції в довільному порядку. Команда, яка перша збере всі літери та складе правильно слово, є переможцем .
Обладнання : картки з завданнями , картки з літерами, назви станцій.
Учні отримують картки з літерами німецького алфавіту.
Завдання: Назвати вірно літери. За 10 вірно названих літер учні отримують картку з літерою слова – розв’язку.
I C V W G R H A P O N Q Z Y D U K M X
Завдання : Розв’язати приклади та записати вірно числівники. Картку з літерою можна отримати за вірне виконання 5 прикладів з 10
zwölf + neun =
sieben + dreiundvierzig =
elf + zwei =
fünfzig – acht =
zehn+ neunzig =
vierzig – vierzehn =
sechs + neun =
sieben + elf =
eins + drei + acht =
dreiundzwanzig – sieben =
Завдання : Прочитайте текст та визначте чи відповідають твердження змісту прочитаного
Текст див . нижче
Завдання:
Складіть з літер слова, що означають назви шкільного приладдя
chenmäpp
spiantzer
diraermmigu
bcuh
hfet
stiftblei
gelkuberschrei
Завдання: Ersetze die Bilder durch die passenden Wörter und schreibe.
Замініть малюнки відповідними словами.
Дидактична картка
Schreibe, wie der vorangehende Tag heißt.
Напиши, як називається попередній день
S |
C |
H |
U |
L |
E |
S |
C |
H |
U |
L |
E |
S |
C |
H |
U |
L |
E |
S |
C |
H |
U |
L |
E |
Станція «Zahlen – Station“
Rechnet und schreibt die Antworten mit den Wörtern.
Обчисліть приклади та запишіть відповіді словами.
zwölf + neun =
sieben + dreiundvierzig =
fünfzig – acht =
zehn+ neunzig =
vierzig – vierzehn =
sechs + neun =
sieben + elf =
dreiundzwanzig – sieben =
Станція «Schulsachen-Station»
Schreibt die Wörter zum Thema „Schulsachen“ richtig auf.
Утворіть слова до теми «Шкільні речі» та запишіть їх.
chenmäpp spiantzer diraermmigu
bcuh hfet
stiftblei gelkuberschrei
I C V W G R H A P O N Q Z Y D U K M X
Станція „ Wochentage - Station“
Schreibe, wie der vorangehende Tag heißt.
Напиши, як називається попередній день.
_________________ ≤ Donnerstag
_________________ ≤ Montag
_________________ ≤ Freitag
_________________ ≤ Samstag
_________________ ≤ Dienstag
_________________ ≤ Sonntag
Станція «FAMILIE- Station»
Lest den Text über eine Familie. Bestimmt ob die Aussagen zum Text richtig sind. Прочитайте текст про сім’ю та визначте чи відповідають твердження змісту тексту.
Das ist meine Familie. Sie ist groß. Wir sind 6 Personen. Das sind meine Eltern – meine Mutter und mein Vater, meine Geschwister und ich . Ich bin Artem. Ich bin 12. Meine Mutter heißt Olga, mein Vater heißt Maxym. Ich habe eine Schwester und einen Bruder. Mein Bruder heißt Mark und geht in die 5. Klasse. Meine Schwester, Tanja und Maria, sind noch klein. Sie gehen in den Kindergarten. Sie sind 5 Jahre alt. Wir wohnen in Rivne.
Richtig oder falsch?
Станція « Schulaktivitäten - Station»
Ersetzt die Bilder durch die passenden Wörter und schreibe.
Замініть малюнки відповідними словами.
«Zahlen – Station»
«ABC-Station»
«Familie - Station»
«Schulsachen-Station»
«Schulaktivitäten - Station»
«Wochentage – Station»