Sprachwettbewerb für die Schuler der 5. Klasse

Про матеріал
Мовне змагання для учнів 5 класу Мета змагання: стимулювати мотивацію учнів до вивчення предмету, сприяти розвитку логічного мислення, активності учнів та умінню взаємодіяти в команді. Дане змагання можна провести на узагальнювальному уроці або під час проведення тижня німецької мови.
Перегляд файлу

Sprachwettbewerb für die Schuler der 5. Klasse.

Мовне змагання  для учнів 5 класу

 

 Мета  змагання:  стимулювати мотивацію  учнів до вивчення  предмету, сприяти   розвитку логічного мислення, активності учнів та умінню  взаємодіяти в команді.

Дане змагання можна  провести  на  узагальнювальному уроці або  під час проведення тижня німецької мови.

Опис : учні діляться на команди, кожна команда вигадує собі назву. Учитель знайомить  команди з умовами  змагання.  Завдання  команд – виконати всі завдання квесту, які знаходяться на станціях з відповідними назвами. На кожній станції є помічник , який дає  завдання та слідкує, чи завдання  правильно виконане. За виконане завдання група отримує картку з літерою. Мета групи- зібрати всі картки з літерами ( одна станція – одна картка) та з отриманих літер скласти слово.   Команди рухаються від станції до станції в довільному порядку. Команда, яка перша збере всі літери та складе правильно слово, є переможцем .

Обладнання : картки з завданнями , картки з літерами,  назви станцій.

 

  1. Станція «ABC-Station».

Учні отримують  картки з літерами німецького алфавіту. 

Завдання: Назвати вірно літери.  За 10 вірно названих літер учні отримують  картку з літерою слова – розв’язку.

 

I  C V  W G R H A P O N Q Z Y D  U K M X

 

  1. Станція «Zahlen – Station“

Завдання : Розв’язати приклади та записати вірно числівники. Картку з літерою можна отримати за вірне виконання 5 прикладів з 10

zwölf + neun =

sieben +  dreiundvierzig =

elf + zwei =

fünfzig – acht =

zehn+ neunzig =

vierzig – vierzehn =

sechs + neun =

sieben + elf =

eins + drei + acht =

dreiundzwanzig – sieben =

 

  1. Станція «FAMILIE- Station»

Завдання : Прочитайте текст та визначте чи відповідають твердження змісту прочитаного

Текст  див . нижче

 

 

  1. Станція «Schulsachen-Station»

Завдання:

Складіть з літер слова, що  означають назви шкільного приладдя

chenmäpp

spiantzer

diraermmigu

bcuh

hfet

stiftblei

gelkuberschrei

 

 

  1. Станція « Schulaktivitäten - Station»

Завдання: Ersetze die Bilder durch die passenden Wörter und schreibe.

                   Замініть малюнки відповідними словами.

Дидактична картка

 

 

 

  1. „ Wochentage - Station“

Schreibe, wie der vorangehende Tag heißt.

Напиши, як називається попередній день

 

 

 

 

 


S

C

H

U

L

E

S

C

H

U

L

E

S

C

H

U

L

E

S

C

H

U

L

E

 

 


 Станція «Zahlen – Station“

 

Rechnet und schreibt die Antworten mit den Wörtern.

Обчисліть приклади та запишіть відповіді словами.

 

zwölf + neun =

sieben +  dreiundvierzig =

fünfzig – acht =

zehn+ neunzig =

vierzig – vierzehn =

sechs + neun =

sieben + elf =

dreiundzwanzig – sieben =


 

 Станція «Schulsachen-Station»

 Schreibt die Wörter zum Thema „Schulsachen“ richtig auf.

Утворіть слова до теми «Шкільні речі»  та запишіть їх.

 

chenmäpp     spiantzer           diraermmigu

    bcuh                                 hfet

    stiftblei                   gelkuberschrei

 

 


 

I   C  V   W G  R  H   A P  O  N   Q Z  Y  D   U K  M  X

 Станція „ Wochentage - Station“

 

Schreibe, wie der vorangehende Tag heißt.

Напиши, як називається попередній день.

_________________ ≤ Donnerstag

_________________ ≤ Montag

_________________ ≤ Freitag

_________________ ≤ Samstag

_________________ ≤ Dienstag

_________________ ≤ Sonntag

 

 


 Станція «FAMILIE- Station»

 

 Lest  den Text über eine  Familie.  Bestimmt ob die Aussagen zum Text richtig sind. Прочитайте текст про сім’ю та визначте  чи відповідають твердження змісту тексту.

 

Das ist meine Familie. Sie ist groß.  Wir sind 6 Personen. Das sind meine Eltern – meine Mutter und mein Vater, meine Geschwister und ich . Ich bin  Artem. Ich bin 12. Meine Mutter heißt Olga, mein Vater heißt Maxym.  Ich habe eine Schwester und einen Bruder. Mein Bruder heißt Mark und geht in die 5. Klasse. Meine Schwester, Tanja und Maria, sind noch klein. Sie gehen  in den Kindergarten. Sie sind 5 Jahre alt.  Wir wohnen in Rivne.

Richtig oder falsch?

  1.  Die Familie ist nicht groß.
  2. Artem geht in die 5. Klasse
  3. Artem hat eine Schwester und einen Bruder.
  4. Der Vater von Artem heißt  Maxym.
  5. Die Familie von Artem hat zwei Tochter.

 Станція « Schulaktivitäten - Station»

 

Ersetzt die Bilder durch die passenden Wörter und schreibe.

Замініть малюнки відповідними словами.


 

«Zahlen – Station»

«ABC-Station»

«Familie - Station»

«Schulsachen-Station»

«Schulaktivitäten - Station»

 «Wochentage – Station»

 

docx
Додано
27 серпня 2023
Переглядів
794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку