Stem в початковій школі

Про матеріал
Презентація по Stem - освіті для класних керівників та вчителів - предметників
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Science – наука, природничі науки23 STEMTechnology - технологіїEngineering - інженерія. Mathematics – математика ОСВІТАдля покоління візуалів

Номер слайду 2

23 Впровадження STEMв освітній процес. Початкова школаформування навичок дослідницької діяльності, але, звичайно, у формі, доступній для певного віку, психічного і ментального розвитку; закладення основ обізнаності зі STEM-галузей і професій; стимулювання інтересу учнів до подальшого опанування курсів, пов’язаних зі STEM.

Номер слайду 3

23 Чим STEM відрізняється від звичайної школи?По-перше, змінюється звична для нас форма викладання, коли урок побудований навколо вчителя. За STEM методикою, в центрі уваги знаходиться практичне завдання чи проблема. Учні вчаться знаходити шляхи вирішення не в теорії, а прямо зараз шляхом спроб та помилок. Крім того, вже починаючи з ранніх етапів навчання, у класі використовуються спеціалізовані інструменти: наприклад програми з комп’ютерної анімації.

Номер слайду 4

23 Методика формування STEM-освіти. Зміст (що?)Мета (навіщо?)Засоби-Форми-Методи (як? Алгоритмізація)Середовище (де?)

Номер слайду 5

23 Засоби-Форми-Методи Перевернуте навчання – передбачає зміну ролі вчителів, які здають свої передові позиції на користь більш тісної співпраці та спільного внеску в навчальний процес. {3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}  Традиційний підхід «Перевернений» підхід Учень Робота за схемою «послухай-запам’ятай-озвуч». Відповідальність за власне навчання. Взаємодія з усіма учасниками начального процесу. Осмислене навчання. ІКТ Використання технологій та веб-інструментів у навчанні. Зміна методів та форм роботи засобами ІКТ. Вчитель Передача знань, утримання дисципліни і порядку, контроль знань. Конструювання навчальної ситуації. Формування в учнів відповідальності за навчання. Методи Пасивні методи подачі навчального матеріалу: від учителя до учня. Активні й інтерактивні методи навчання. Особистісно орієнтований підхід. Структура навчального заняття Подача теоретичного матеріалу від учителя. Недостатньо часу на закріплення знань. Удома ознайомлення з теоретичним матеріалом, в аудиторії вирішення та обговорення теми. Роль учителя Передає готові знання. Демонструє, розміщує, публікує, розробляє. Супроводжує навчання, проектує навчальну ситуацію. Супроводжує навчання, проектує навчальну ситуацію. Демонструє, розміщує, публікує, розробляє. Передає готові знання. Роль учня Передає готові знання. Демонструє, розміщує, публікує, розробляє. Супроводжує навчання, проектує навчальну ситуацію. Передає готові знання. Демонструє, розміщує, публікує, розробляє. Супроводжує навчання, проектує навчальну ситуацію.  

Номер слайду 6

23 Учень. Учитель. Суспільство. На основі педагогіки співробітництва Сухомлинського та STEM-освітніх технологій. Високо інтелектуальну свідому особистість з громадянською позицією готову до конкурентного вибору свого місця в житті.?

Номер слайду 7

23І районний фестиваль «STEM-освіти»

Номер слайду 8

І районний фестиваль «STEM-освіти»

Номер слайду 9

І районний фестиваль «STEM-освіти»

Номер слайду 10

І районний фестиваль «STEM-освіти»

pptx
Додано
15 вересня 2021
Переглядів
444
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку