Свідоцтво досягнень учнів 3 - 4 класів (2021)

Про матеріал
Свідоцтво досягнень в Word, взяте з Додатку 3 (Примірний зразок №2) до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1 - 4 класів закладів загальної середньої освіти (2021 рік)
Перегляд файлу

Назва навчального закладу

 

СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

учня/учениці _____ класу

____________________________________________

___________ навчальний рік

 

Характеристика навчальної діяльності

Сформовано(Ѵ) /формується

І семестр

ІІ семестр

виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань

 

 

активно працює на уроках, виявляє ініціативу й творчий підхід

 

 

співпрацює з іншими дітьми,  домовляється, керує своїми емоціями

 

 

проявляє самостійність у роботі, логічно обгрунтовує свою думку

 

 

планує і контролює хід виконання навчальних  завдань, оцінює результат своєї роботи

 

 

бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв'язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших

 

 

визначає істотні ознаки об'єктів, порівнює, об'єднує, розподіляє об'єкти за обраною ознакою/ознаками

 

 

спостерігає за об'єктом/об'єктами, формулює припущення, досліджує, доходить до висновків про взаємозв'язки між об'єктами, пояснює їх

 

 

добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів

 

 

безпечно використовує цифррові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці

 

 

Характеристика результатів навчання

 

Рівень результату навчання

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

 

Українська мова

 

 

визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв'язки сприйнятого на слух висловлювання, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

 

 

володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки

 

 

аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

 

переказує усно і письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладення та творчим доповненням

 

 

будує зв'язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формі, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури  спілкування

 

 

пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане

 

 

досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

Іноземно мова

 

 

сприймає з розумінням іноземну мову на слух

 

 

читає з розумінням іноземною мовою

 

 

висловлюється іноземною

 

 

записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

 

 

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

 

читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

 

володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 

 

читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною

 

 

аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв'язуання, розв'язує задачу, прогнозує і перевіряє розв'язок

 

 

розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур

 

 

використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

 

 

ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

 

установлює взаємозв'язки між об'єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об'єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів

 

 

описує зміни, які відбулися в природі, установлює причинно-наслідкові зв'язки між ними

 

 

обирає обладнання та досліджує об'єкт природи за власно складеним планом, робить висновки та презентує їх

 

 

оріієнтується на місцевості за об'єктами природи і з допомогою компасу

 

 

знаходить і показує на карті Україну,материки, океани та інші об'єкти відповідно до навчального завдання

 

 

пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

 

 

СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА,

ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ

 

 

пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України, досліджує історію свого роду,села/міста, рідного краю і презентує результати

 

 

розпоідає про відомі історичні події, пам'ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля

 

 

пояснює свої права і обов'язки в сім'ї, в школі, в громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами

 

 

розрізняє першочергові  і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

 

 

пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

 

 

моделює звернення про допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

 

організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпених прийомів праці

 

 

планує послідовність виготовлення виробу за власнообраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

 

 

планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки,пришиває гудзики, сервірує стіл

 

 

ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

 

використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань

 

 

створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, перзентацію) в програмних середовищах

 

 

складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом

 

 

збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн-середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії

 

 

МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

 

описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

 

 

створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

 

 

співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами

 

 

презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

 

ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

 

добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ

 

 

пояснює значення фізичного навантаження і загартування для організму людини та виховання сили волі

 

 

дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди

 

 

 

Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу ____________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рекомендації вчителя __________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Учитель                                                                                       ______________________________

                                                                                                                   (підпис) (ініціали, прізвище)

 

Рекомендації батьків/осіб, що їх замінюють  ______________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Батьки/особи, що їх замінюють                                          _______________________________

                                                                                                          (підпис) (ініціали, прізвище)

 

docx
Додано
2 серпня 2021
Переглядів
957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку