Свято"Прощання з початковою школою"для 4 класу .

Про матеріал

В сценарії даного свята зібрані вірші, сценки, гуморески із шкільного життя ,які можна використати при проведенні свята "Прощання з початковою школою" для учнів 4 класу.

Перегляд файлу

Свято «Прощання з початковою школою».


Уч.1

 Ось і настав цей день. На вулиці зеленіє розкішним, буйним цвітом весна. Сонце голубить нас своїм золотим промінням. Новий день обіцяє незна­йоме життя.

Уч.2

Час змінює все, що оточує нас. Довгий шлях життя не­легкий та мінливий. Але всім нам, безумовно, світить яс­кравим багаттям наше дитинство.

Уч3

Дитинство – це краща пора  життя людини. Але все має свій початок і свій кінець. Не можна сказати, що закінчується наше дитинство. Однак сьогоднішній день проводить невидиму межу між дитинством і юністю..

Уч 4.

  Тож дозвольте запросити до залу тих, кому присвячується це свято — наших випускників.
 

 5 уч.– Дозвольте представити:                   

В нашім класі є подружки Віка, Ліля і Аліна,

І Катюша і Таміла.

Ще  3 Насті і 2 Даші.

Це й усі прекрасні дівчаточка наші.

 

6уч. -Хлопців- цілий океан.   

Є Валера, Діма, Богдан,

Артем, Денис, 2 Серьожі.

І 3 Вані, але між собою зовсім не схожі.

 

7уч. Рома, Женя, Даня й Стас   

Й такі хлопці є у нас.

А ще Ростік, Міша, Ігор, Артур й Вова.

От і вся хлоп´яча команда чудова!

 

8 уч. Сьогодні порадує ,любі гості, вас     

Найкращий у світі випускний наш  клас.

 

 

1.Щось у травневому бузковому повітрі

Бентежить нині душу дітворі.

Надходить золота пора канікул.            

Останній дзвоник. Літо на дворі!

 

2. Ми так рости, ми так рости спішили!

От і минув шкільний четвертий рік.      

Як швидко початкова пролетіла!

Вступаємо у підлітковий вік.

 

 

3. Тут усім турботу й ласку

Дарували повсякчас.              

В школу початкову, наче в казку

Йшов уранці кожен з нас.

 

4. Сьогодні – випускний, і початковій

Ми скажемо : навіки прощавай,         

Наш незабутній, осяйний, казковий,

Чудовий, любий наш Дитинства край!

 

Пісня.»  4 клас

(1а) Сьогодні ми зібрались в школі                

Де почалось шкільне життя.

Провчились ми чотири роки,

Й вони не кануть в небуття.

 

(2а)   В шкільній оселі свят завжди багато,  

Де музика лунає, чути спів.
Але у нас сьогодні надзвичайне свято –

Це свято нас – малих випускників.

( 3 а ) Наші перші кроки, сходинки чудові,    

Ми пройшли успішно в радості й теплі.

Ласкою зігріті, сповнені любові –

Що найкраще  може бути  на землі!

 

( 4 а )Ми писати вчились, вчились малювати

З піснею дружити, друзів завели.

Ми усі навчились з сонечком вставати,

В початковій школі весело жили!

 

(5 а ) Нас привчали в школі працю поважати,        

З добротою в серці всі ішли до нас.

Ми навчились разом розуміти жарти

І тоді сміявся весело весь клас!

 

( 6 а ) Ще ми полюбляли, коли в школі свято,   

Кожен був артистом, говорив слова.

Готувались діти весело й завзято,

А в душі звучала музика жива.

 

( 7 а ) А у вікна школи заглядали весни,        

Всі ми підростали аж на цілий рік!

В початковій школі так було чудесно

І тому здружитись в школі кожен зміг!

 

 

( 8 а ) Перші кроки в школі просто не даються,          

Сміх тут був і сльози, радість і печаль.

А сьогодні з цим життям  діти розлучаються,

І прощатися із цим всим дуже нам всім жаль
 

( 9 а )  Перший поверх, рідний клас,     

Яким близьким ти  став для нас. 

Кожен з нас був тут щасливий:

Ріс, учився, мислив і творив.

Пізнавав цей дивний світ науки

Й не помітили  , як минули роки.

Вихід джентльменів.

  1. Панове, невже у нас випускний?
    2. Так, сер, 4 роки - це не жарти.

3. А пам’ятаєте, які бої ми витримували з Лідією Петрівною? Мені її           жаль.

4. Так, сер, і не кажіть, є що пригадати. А пам’ятаєте, які свята були в нас, екскурсії ?
5. А пам’ятаєте, панове, якими малюками прийшли в дитячий садок, нічого не вміли.
6. Так, сер, цілком вірно, я ось, наприклад, не вмів шнурки зав’язувати, я і зараз не вмію. Але нічого, у мене попереду ще сім шкільних років. Навчусь.
А може і не сім, подивимося, що вирішить міністр освіти.

 8. Тим паче все попереду.
9 . А я так довго плакав за дитячим садком.

10. А тепер?
11. А тепер довго буде плакати за початковою школою.

  12. А пам’ятаєте, панове як в 1 класі  ми  не могли  навчитися вимовляти букву « р», а тепер запросто – « риба».

13. А яка у вас, сер, заповітна мрія?
14. Я, панове, навчився красиво малювати і мрію стати художником.
15. А я буду закрійником.
16. Що будеш відкривати і закривати двері?
17. Ну що ви, сер, я мрію кроїти і шити зручний і модний одяг.

18. А я хочу стати солістом.
19. Невже, сер, ви співаєте, як Олександр Пономарьов?
20. Ну що ви, сер, я просто мрію солити огірки і помідори. Хочу створити свою фірму, як « Чумак» чи « Верес».
21 . Я вам чесно скажу : життя в школі нашій чудове, яскраве і дуже цікаве. І мрію я давно, про життя таке зняти кіно.
22 . Кіно?
23. А що, панове, цікава ідея. А чи можна?
24. А чому б і ні. В мене і назва є « Як підійшли ми до п'ятого класу».
25. Отже, досить розмовляти.
                  Увага, час прийшов мотор включати.
 

Кадр перший. Дубль перший «Маленькі – гарненькі, прощавайте».

Вова. (1 б) Життя-це таємнича книга

                     І стільки в ній незвіданих доріг…

                               Ти озирнешся й не  помітиш,

                             Як швидко пролетів за роком рік.

                             Ми мусим пригадати дні прожиті,

                               І все спочатку перейти,

                           Сторінку за сторінкою гортати,

                            Щоб пригадати давні і близькі часи.(На дошці  фото лінійки у 1-му класі.

 

. (2 б-  ) А що, згадаємо сьогодні

                         4 роки нелегких.

                          Нехай почують мами й тата,

                         Що тут робили ми без них.

 

 ( 3- б ) Перший клас, наш перший клас!                           
                         Скільки справ зустріло нас!                           
                        Треба фрукти рахувати,                          
                        По складах книжки читати.

 ( 4 б )  А письмо — це справжні муки:                         
                        Від напруги ниють руки!                          
                        Вам би, пальчики-билинки,                      
                        В ляльки гратись, у машинки!                         
                         Та коли ж? Весь час веди                          
                        Знаки, літери, склади!.. 

 

 ( 5 б )  В зошита задрались вуха,                        
                       Ніби він уважно слуха.                       
                       Потім крейдою писали —                       
                       Форми білі-білі стали! 


  ( 6 б )  Хтось під партою в кутку                    
                              Робить справу нелегку:                   
                              Все на пальцях полічили.                   
                              Бо без них — немає сили.


(  7 б ) Дехто водить теревені:                        
                        «Нащо вчитись? Змалку вчені!»                        
                          Совість-зрадниця мовчить,                       
                         І язик теж не болить. 

                         А як задзвенить  дзвінок,

                          Починається урок.

  •  ( 8 б )А мені твердо сидіть ,Подушечку б підстелить!
  • . (9 б  ) А я їсти хочу, от: Де мій з салом бутерброд?
  •  (10 б)  Ну а я лізу під стіл! Цей урок мене зморив!

-(11 б ) Сестри, браття – всі сюди, Будем  разом тут сидіть !

 

     ( 12 б )  Ну, а час же не чекає:                         
                                Швидко якось пролітає.                         
                               Ось уже й весні кінець.                       
                                Що ж, хто вчився — молодець!


Під реп музику читають вірші !

13 (б) .Пам’ятаю: ясний день, садок, ромашки.
Стрічки, форма, першоклашки.
Два та три. Буквар. П’ятірка.
Ой, загубив, у кишені дірка.
Читанка. Гербарій. Карта.
І новенька моя парта.
Друг. Контрольна та навчання.
У спортзалі - тренування.

Спортивний рухливий танок!

Під реп музику продовження

 14 б ) Танці. Музика. Гітари.
То 12 то 2 бали.
Інформатика. Сніданки.
І прогулянки на ганку.

Танцюємо завзято.
І чудові наші свята.
В початковій гарні дні.
Дитинство сниться уві сні

 

1. Дитинство, що з нами було від колиски,

2. В дитячім садку заплітало нам кіски,

3.По теплих калюжах босоніж бродило,

4. Промінчиком лагідним вранці будило,

5.На річці із нами воно засмагало,

6.На ляльку нові платтячка надягало,

 7. До школи з портфелем за нами ходило, -

8. Дитинство, що нас берегло і любило.

 

9  Дитинство підійде до кожного й стане

 І в очі довірливо й ніжно загляне,

 І погляд той дивний струною озветься

 Десь там, в глибині, біля самого серця.

 

 10"А ти пам’ятаєш? - спита воно тихо, -

 Як прагнув весь світ вберегти ти від лиха?

 Чи мрії, дитячі свої і сміливі,

 Про те, щоб на світі були всі щасливі?

 

11. Рушай у чарівні й незвідані далі,

 Але збережи мрії ці і надалі!

 Хоч добрих казок і скінчилась пора

Але завжди будь лиш на боці добра!"

 

12.  Отак тихо скаже і ніжно погляне

 Й серпанком нечутно назавжди розтане,

 Лиш зрідка дозволить про себе згадати

 Весняним, медово-п’янким, ароматом...

 

Сценка (Звучить музика. На сцену виходить учениця з повітряною кулькою. Назустріч їй іде маленька дівчинка.) /

Учениця: Ти хто?

Дівчинка: Я – твоє дитинство. Сьогодні я залишаю тебе.

Учениця: Зачекай, не йди! Залишайся ще, благаю!

Дівчинка: Не хвилюйся. Я приходитиму до тебе у снах.

Учениця: Я тебе ніколи не забуду.

Дівчинка: Прощавай!

( Учениця віддає кульку, і вони розходяться в різні боки. )

 

Обнимайте детей сейчас 

 Без какой-то особой причины,

 Просто, что они есть у вас.

 Обнимайте и дочку, и сына.

 И не важно, сколько им лет,

 Кризис возраста - всё отговорки.

 Если времени вечно нет,

 Всёравно обнимайте ребенка.

Не откладывайте на потом,

 Не берите на это отсрочку,

 Перед тем, как сесть за столом,

 Обнимайте и сына и дочку.

Этой истине тысячи лет,

 Нужно этому всем научиться:

Дети - ваш негасимый свет,

 Смысл жизни, души частица.

 И не ждите какой-то знак:

 Ни пятерок, ни тестов, ни балов.

 Обнимайте детей просто так,

 Ведь на это и жизни мало.

 

Щасливе дитинство – це тепла хатина,  

В якій у любові зростає дитина;

 Це мамина пісня, бабусина казка,

 Любов усіх рідних, Господняя ласка…

 Щасливе дитинство – це друзів багато,

З якими і будні минають, як свято!

 Це щедрі сюрпризи і здІйснені мрії,

 Казкові бажання і щирі надії…

 Щасливе дитинство – в щасливій родині,

 Яка все найкраще плекає дитині!

 Благаєм, дорослі, зробіть все можливе,

 Щоб квітло у світі дитинство щасливе!!!

 

Пісня  «А тепер усі ми як одна сім'я»

 

Читати навчився наш дружний клас - Настала пора перейти в 2-й клас.

(На стенді рік 2012/2013 — 2-й клас).

Кадр 2  Дубль1 « Ми доросліші стали на рік»

  1. Г)  Другий клас.                            

Ми у школі вже прижились

Правил добрих  ми навчились.

Ось послухайте яких,

Ми дотримуємось їх

 

2 г ) .Перше правило- учись,    

Дуже гарно і старанно.

 

3 г )  Друге правило- трудись,          

Помагай батькам незмінно.

 

4 г ) Бути чесним і правдивим-            

Третє правило у нас

          Бути другом незрадливим,

Клас за тебе, ти-за клас.

 

5  г )  Мудре правило четверте        

Знай і друзям розкажи:

Наполегливо й уперто

Економ і бережи

Парту, книгу, кожну річ.

Берегти й любить природу-

Це наказ твого народу.

 

6  г )  П´яте правило: читати, танцювати і співати,      

Гратися з товаришами  і дружити з малюками

 

Кадр 3 дубль 1  «2015 рік. Вже третя осінь обриває листя кленам»

  1. Д) Третій рік уже ми в школі,          

                      Та сюрпризів ще доволі.                               

                      Цифри вирівнялись строєм,                         

                      Як солдати перед боєм.

                      Скільки їх? Ну ж полічи!

                      Стулиш рота і мовчиш.

                      А ще ж множити, ділити…  Мізки б тут не розгубити.

                           

                  Д.  2 )  Грізно потяги гудуть,                         

                      Пароплави десь пливуть…                           

                      Треба хутко шлях обчислить,                     

                      Звідкись взяти час і швидкість.           

                      Не задачі – просто мрія:                              

                      Розбери тут, яка дія!                                              

  

                     Д.  3 )  Нелегкі завдання в мові:        

                       Скільки звуків, букв у слові,

                       Підмет, присудок знайди,

                       Речення зі слів склади,

                       З дієсловом розберись

                       Ще й відмінювать навчись…

              Не питаюсь, чи ти здібна,

              Всім же грамотність потрібна!!!

 

                      Д.   4 )  Казка ,вірш, оповідання      

                        Увесь час ведуть змагання:

                        Хто цікавіше розкаже

                        Ще й корисне щось покаже.

                        Можна світом мандрувати,

                        Як уже навчивсь читати.

 

Д. 5) .Нам все в нашому класі знайоме,         )                                                                                                                                 І добре так, неначе вдома.                                                                                                                              Тут перша парта, перші друзі,                                                                                                                        І двійка, що отримав по заслузі.

 

Д. 6.) А скільки раз у цьому класі пустували        

І одне одному носи порозбивали,                                                                                                              І сіпали дівчаток за косички,                                                                                                                    Аж червоніли від обурення їх личка.

 

Д. 7) .Було немало за чотири роки                         

Були перерви, і були уроки.                                                                                                                        І проминуло все, неначе в сні,                                                                                                                             І все це дороге тобі й мені.

Пісня «Друзі»

 

Кадр 4, дубль 1 «2016 рік. Як же швидко лине час, ми тепер 4й клас.»

Е) 1 )   Вже не страшно біля дошки.                     

                   Взяли зошити, книжки –                  

                   І в четвертий клас прийшли.            

                  Але тут нова проблема:

                   Преважку  вивчаєм тему.

                   Кажуть нам: «Повинні знать,

                   Скільки буде 3500  на п`ять?»

 

                Е.  2 .)   Види речень ми вивчали,         )                 

                    Та не все  запам`ятали.                    

                    І відмінки ми пройшли,

                    І прислівники знайшли.                                 

                    Чи погано працювали,                         

                    Чи перевідпочивали?                       

                    Чи програми щось не ті,        

                    Чи в нас голови пусті?

                          

Е. 3.)  І взялись нас тренувати                                     

                    Та знаннями набивати,                  

                    Що згадали ми не раз

                    Дитсадок і перший клас 

 

                4.   -Невже, дівчата ми перетрудились,          

                    Коли в 4 класі вчились?

 

  1. Лілю, візьми себе в руки!                                              

Ти, що не пам´ятаєш, як гризли ми граніт науки?

 

6  -) Так, так, дівчата, я не спала,                

Все читанку оту читала.

 

7  -) А я від математики шаленіла,                     

І, кажуть, я на ній собаку з´їла.

 

  1.  А я любила тільки всі перерви,                    

І говорила я на них все безперервно.

 

9 ) -Та  з тобою й так морока,                        

Говориш ти від ранку на усіх уроках.

 

10  .) -А на прощання хочемо затанцювати       

І всього найкращого всім вам побажати.

 

Танець

 

1-й -  И  это еще не все!                     

2-й –Первый звонок хорошо!

1й- А последний лучше!

2й-Понедельник хорошо, !

1й-А субота лучше!

2й-Причем здесь субота?Это же выходной!

1й-Ну да, класс! Выспаться можно! И во сне такое увидеть…

2й- А мне азбука снится.

1й-Какая еще азбука?

2й-А вот такая- школьная.

 

Сценка»Учитель- ученик»

 

А-Ах! Ты уже здесь!

Б-  Быстро начинаем работу!                           

В-  Вы когда- нибудь успокоитесь?..

Г-  Где твоя тетрадь?..

Д—Давай сюда дневник?

Ж-  Жаль, что родители ваши постоянко заняты.

З-  Запомните!

И—И откуда вы взялись на мою голову?..

К-  Кто разрешил тебе вылезать на окно?

Л-  Люди, вы вообще люди ,или не люди?

М- Можешь выйти из класса…

Н-  Не надо меня успокаивать!

О- Опять этот Иванов!

П-  Просто гениально, что ты вообще пришел  в школу.!

Р-  Разрешаю!

С-  Садись, и не умничай!

Т-  Ты почему не выучил правило?..

У-   Уйдите с моих глаз!..

Ф-  Фыркать не надо!

Х-  Хватит с меня, достали!

Ц-  Цыц!

Ч-  Что это такое?..

Э-  Этого я не вынесу!

Я-  Я пошла за директором

песня на мотив «Песни красной шапочки»

 

Хлопушка. Кадр п'ятий. Дубль перший «Найрідніші – дякуємо!»

 

1 ведучий: Від  першого і до четвертого класу з нами завжди поруч були наші мами і тата, бабусі й дідусі, яких ми хочемо сьогодні привітати і яким щиро дякуємо …

 

2ведучий: Найрідніші, найкращі, найлюбиміші люди в нашому житті! Величезна, щира, глибока любов світиться завжди в  ваших очах.
Така ж   любов виривається із наших  маленьких сердець і хоче заявити про себе!

 

1 ведучий .В житті у нас є дві людини   Нема й не буде їм заміни.

 

2 ведучий. Бо це вони…Це мама й тато.  Для них сьогодні також свято.

 

Є ) 1уч.На світі добрих слів живе чимало, Та всіх добріше і ніжніш одне

Із двох складів простеньке слово "мама", Й немає слів рідніших, ніж оце!

 

Є). 2 Уч.- Моя улюблена, найкрасивіша! Єдина у моїм житті!
Моїм очам ти наймиліша! Найкраща мама на землі!

Є.) 3 Уч.- Твій голос чути я завжди бажаю і доторкатись ніжної руки!
І погляд твій я жадібно тримаю, запам‘ятати хочу на роки!

є) 4 Уч.- Матуся рідна, я молюсь за тебе! Твоя любов мене обігріва! 
Мені в житті нічого більш не треба, лиш ти була б здорова і жива!

є) 5 Уч.- Тебе цілую і тобі вклоняюсь, і відчуваю рук твоїх тепло!
Багато мам на світі та я знаю- такої ще ні в кого не було!

Міша ) є) 6 уч.- Спасибі, вам, рідні, за усмішки ваші, за ночі недоспані, зварені каші!
За руки невтомні, що нас доглядали! За те, що пісень колискових співали!

 

Є)  7 уч. Дорогие вы наши, родители! Как спасибо за все вам сказать?
В наше время, немыслимо сложное, Очень трудно детей воспитать.
Так несносны порою бывали мы, Все и сразу хотелось бы нам.
Силы все до конца отдавали вы  Дочерям своим и сыновьям.        
Дорогие вы наши родители! Так любить нас кто будет еще?
Долго-долго на свете живите вы, Мудро, счастливо и хорошо!

Є ) 8. Татку, татусеньку, таточку, тату,
Кращого в світі немає навкруг!
Татоньку, хочу тебе я обняти –
Ти – мій порадник, заступник і друг

Тато мій дуже гарний, сміливий і дужий,

Він уміє, напевно, все в світі робить!

Я люблю свого таточку  рідного дуже!

Ну та як же мені його не любить?!

 

Є ) 9.А мій тато завжди зі мною, мене він навчає       

Як машину в гаражі ремонтує свою.

І в футбол разом з нашими хлопцями грає.

І, звичайно, за все це я тата люблю.

Тато мій милий, матусю рідненька,

Вдячний , Вам любі, що я не саменький,

За те, що у мене є рідні такі

Даровані небом від Бога Батьки!

 

Є.) 10 . Ви дали на світ нам наше життя.       

Ростили, доглядали і вчили до пуття.

І безліч ночей через нас ви не спали

Завжди й в усьому нам допомагали.

У скрутні часи ви з нами були,

Усе, що змогли, ви нам віддали.

Віддали свою батьківську турботу,

І ласку й любов, і тепло і скорботу.

 Тепер вже великі ми  стали   за час,

Але діточками залишились для вас.

І хочем  тепер, щоб ви нами гордились,

Бо  зовсім недаром ви потрудились.

 І будуть поволі роки проминати,

Та своїх батьків будем пам'ятати.

Ми вас не забудем  ні дочка, ні син,

Ось до землі вам  наш щирий уклін.

 

11.. Наші милі, рідні!

Ми вам обіцяємо учитись і дружити,

Гарні оцінки додому носити.

Щоб дарувати радість вам,

Найкращим у світі нашим батькам.

 

Є) 12.Провчилися з нами і мами, і тата,
Разом переходячи з класу у клас.
Їм правила всі довелося згадати
І навіть уроки робити за нас.

На батьківські збори ходили матусі,
Хоч, правда, і тато був раз, може два.
А що було після – сказать не беруся,
Не можу дібрати культурні слова.

 

  Є ) 13  .Були в нас «проколи».Ну що ж тут робити?
Щоденнику, друже, ми винні – прости!
Не раз довелося тебе нам губити – 
Ми вас шкодували, шановні батьки!

А якщо серйозно, то ми вам дуже вдячні ,наші дорогі мами і тата, за все те, що ми маємо і ще будемо мати, за кожен день, що був і  за кожен день, що  ще буде.

 

.14  -Друзі, та невже для наших батьків все закінчилось?  

  15 -Та що ви таке говорите? Все тільки починається.Недарма в народі кажуть:»Малі діти- малі біди»

16 -Або:»Маленькі діти спати не дають, а великі жити.»

.17 -А ми вже великі, тож бідні , бідні наші батьки!

18  - Дорогі наші мами і тата! Знайте, хто багато сміється — Тому добре живеться. 
19 -Хай про перші наші кроки  І круті стежинки Нагадають вам сьогодні Веселі смішинки.

. 20   -Ці миттєвості чудові   Хай згадає кожен з нас, . 21   -Нам цікаво разом в школі.  Смійтесь з нами, просим вас!

 

 

 

 

СЦЕНКИ

 

1. – Мамочко, нам сьогодні щеплення робили.

- Ти, донечко, не плакала?

- Ні, мамо! Вони мене просто не наздогнали.

 

2. - Синочку, коли ти  збираєшся виконувати домашні завдання?

- Після кіно.

- Після кіно буде пізно.

- Учитись, мамочко, ніколи не пізно.!!!

 

3. - Синку, коли ти виправиш погану оцінку в журналі?

- Татусю, я щодня це намагаюся зробити, але вчителька постійно тримає  журнал в руках.

 

 4. Тату, ти вмієш розписуватися із заплющеними очима?

- Так, а що?

- Тоді розпишись в моєму щоденнику.

 

5.  Мама: Синку! Чого це ти раптом так старанно миєш лоба?!

Син: Та вчителька сказала вчора, що в мене на лобі написано, коли я не вивчив уроків...

 

6.    Син: Тату! Пам'ятаєш, ти обіцяв мені п'ять гривень, якщо я напишу контрольну на "12"?

Тато: Звичайно, пам'ятаю! Ось... (робить спробу залізти за грошима до кишені, син перехоплює його руку)

Син: Не спіши, таточку, - вчителька наказала тобі передати, що я зекономив твої грошики.

 

7….- Тату, ти не знаєш, де Гімалаї?
- Запитай у мами. Вона завжди переставляє все з місця на місце.

 

 

8…..Батько: Ну  синку, чим   же ви сьогодні займалися в школі?
Син: Ми шукали орфограми в словах
Папа: Правопис у словах ?! Стривай, дай - но згадати!
Там ми їх теж шукали, коли я вчився в школі ... .. Це ж треба,
тридцять років минуло! Невже досі не знайшли!    

9)…  КИМ СТАТИ?

Ошелешив мене син , каже зранку : — Тату, 
Знаєш , я уже не хочу Шварцнегером стати .                   
І Кличком не хочу бути , й навіть Джекі Чаном ,
В космонавти теж не візьмуть , бо я їм погано .
У валютники пішов би — долари міняти ,
Чи інспектором Петренко – машини спиняти.
І начальником не хочу , то нервові люди ,
А крутого бізнесмена з мене теж не буде .
Я вже цілий місяць думав, ким же мені стати ,
І тепер таки надумав : піду в депутати .
То робота неважка, платять теж нівроку , -
Відзначатися щоранку й натискати кнопку .

 

 

  1.                    НЕСЛУХНЯНИЙ СИН                          
    Неслухняний син в батьків, Тут не треба зайвих слів,
    Так і сяк йому товчуть,Та не в тому певно суть.
    Він хвилини не сидить, Мов та куля десь летить,
    Те зламав, те загубив, Глечик з молоком розбив.
    Кіт від нього виживає, Гусак у вирій відлітає,
    Півень хлів почав минати, До сусідів іде спати.
    А собака лячно виє, Давно гавкати не сміє,
    Тут на дворі іде дощ, Мама варить смачний борщ.
    Аж заходить чудо в хату, – Вибач, – каже чемно, – тату,
    Мама краплі миттю п’є, Тато пасок дістає.
    Щось подумав заховав, Про дитинство вмить згадав,
    Гени в землю не втоптати, Якось будемо виживати.
        Прийшла мама з шкільних зборів     

І зітхає важко: – Що ж то вийде,чоловіче, 

З нашого Степашки. Щоб контрольну не писати 

В двері швабру вставив. А як вчитель почав грюкать - 

Диктофон підставив. Попередив МНС – 

«Школу заміновано». На історії кричав: 

«Вето не подолано». Ще газету сороміцьку 

На вроці читав. Два дрючки у клас приніс, 

Бійку влаштував. – Ну чого переживаєш, – 

Заспокоїв тато. – Як такі він має дані, – Буде депутатом!

12 )    ОГОЛОШЕННЯ

На зупинці біля школи купа оголошень ,
Та одне цікаве дуже розглядав найдовше.
«Загубив наш учень вчора сумку із книжками ,             
Просьба , люди , хто щось знає , зв’язуйтесь з батьками .
Сумка має чорну ручку , синя , однотонна ”,
Нижче почерком дрібним був номер телефона .
А ще нижче хтось надряпав дуже неуміло
Ще й доповнення маленьке , чесне й дуже сміле:
«Люди добрі , не нервуйте моїх маму й тата ,
Тож щоденника не треба зовсім повертати”.

Пісня про батьків

 

Ж.- 1)  .Я й до бабусі з любов'ю звертаюсь:     
Бабцю, бабуню, бабусю моя!
І до бабусиних рук притуляюсь,
І відчуваю в них лагідність я

 

 Ж.2 ). Бабусі кохані, найкращі  у світі                    

Безмежно вам вдячні усі ваші діти

За те, що пустощі нам пробачали,

За те, що ніколи на нас не кричали,

За те, що пельмені й борщі нам варили,

За те, що ніколи ви нас не сварили

За те, що навчили нас господарювати,

За тишу і спокій у затишній хаті.

 

Ж. 3 ). За те, що ви є на цілім світі                  

Що очі ваші, наче сонечка нам світять

Що зігріваєте ви онучат любов'ю,

Живіть 100 років в щасті і здоров'ї.

 

Ж. 4 ) .Й до дідуся я іду по науку:        
Діду,дідуню, навчи в світі жить!
Він на голівку кладе свою руку,
Голос струмочком сріблястим біжить.

Ж ) 5.  Ми любим дідуся й бабусю рідненьку    
 Вони у нас зовсім іще молоденькі
 Ми хочемо, щоб завжди ви раділи,
 І щоб в житті ніколи не хворіли.

ж. 6 )  Хоч часом ми буваємо нечемні,    

 І дуже ви хвилюєтесь за нас,
 Але у серці знаємо, напевно: 

 Ми більше радуємо вас.

                      СТИХ О СЕМЬЕ         

 «Для чего нужна семья?» – У себя спросила я.

Для чего семья нужна, Вам ответить я должна.

Папа – деньги добывает, Мама – моет и стирает,

Рядом – дочки, сыновья, Верно рассудила я?

А теперь скажу без шуток. Да, в любое время суток

Каждый, кто живёт в семье,  Счастлив, радостен вдвойне.

Все к тебе придут на помощь, Обогреют и спасут.

Любят, помнят, верят, знают… На руках тебя несут!

Связаны канатом крепким,  Спаяны одной судьбой.

Тот канат – любовь зовётся – Крепко держит нас с тобой.

И идём мы по канату, Балансируем порой.

Пропасть мы преодолеем, Только будучи семьёй

Танець

Так, друзі, чотири роки  непомітно промайнули:               Були ми лише першачки, а тепер ось підросли,
Подорослішали, порозумнішали,   немов троянди, розцвіли,
Знань, навичок, умінь  багато ми придбали.

Спритні, спортивні, сміливі, активні,             
Кмітливі, допитливі, загалом, привабливі,
Всі розумні, красиві, лукаві, щасливі!                                                                 Так кажуть про нас. А як кажемо ми самі про себе. 4 В клас — це …

1  -Зборище Вань, Насть і Даш.
. 2  -Любителі поговорити з сусідом.
3   -Візьмемося за справу — справі буде непереливки.
4    -Сваряться і відразу ж миряться.
5    -Люблять писати записки на уроці.
6-Пишаються балакучою  половиною класу, тобто … хлопчиками.

.7    -Найгаласливіший клас на перерві.

  8    -Сліди на дошці і телевізорі  під час генерального прибиранняі і вереску радості..
- 9    Найлюбиміші учні нашої вчительки).
-  10   Середній вік — 10 років, а загальний — 285.
- 11   Знак Зодіаку — Діва: колектив був створений 1 вересня 2013.. року.      12 --Улюблений день тижня — неділя.
-  13   -Улюблена пора року — літо.                                                            

 -14--Улюблені уроки — фізкультура і математика.                                                                        15. - А я чула, що сьогодні у нас останній урок...

16  - Як то останній?!

. 17   - Ми прощатимемося з початковою школою.

18   - От і добре! Я вже думав, що ця мука ніколи не скінчиться...

. 19   - А що ж далі?

  20   - Я від старших чув, що на нас чекає старша школа.

21    - А мені розповідали, що там справжнісінька каторга: твори, перекази, контрольні та ще й іспити якісь!

- 22 - Щось мені вже не хочеться туди...

. 23   - Давайте краще у початковій школі залишимось, тут ми вже все знаємо, будемо всі відмінниками!

. 24   - Еге, якби ж так можна було! Але час назад не повернеш...

. 25   - А ви не знаєте, чому вчителька нам іноді казала: золоті діти?

-  . . 26  - Мабуть тому, що ми були старанними.

. 27   - Тому, що були веселими.

 28   -тому, що були слухняними, а інколи аж занадто…

. 29   -тому, що вона нас дуже-дуже любить.

 30  -Тому, що ми її золотовалютний запас, справжнісіньких 29 золотих злитків! 

 31  -Та ні,29 різнокольорових самих дорогих діамантів !

 

                                          Виконуються сценки

                                                         Сценка1

Учитель (до учня, грізно): Признайся чесно та щиро: хто за тебе робив домашнє завдання?!

Учень: Чесно?

Учитель: Чесно-пречесно!

Учень: Ну, якщо чесно, то не знаю, бо я вчора дуже рано заснув...                                                      

 

Чому я спізнився?
Це я запізнився до вас на урок? Та знаєте, скільки я звідав морок?!
А ви поміркуйте: уранці спросоння  будильник ударив мене по долоні.
Хотів я проснутись, та, бісова сплюха, подушка мені приліпилась до вуха.
Почав я взуватись, а тут черевик вчинив на всю хату і лемент, і крик:
- Куди ти від мене сховав мою ногу? - Прийшлося бабусю гукать на підмогу.
- А вийшов – надворі попав у біду: дід вишні обносив у нашім саду.
Так я того діда вже так налякав, що сам на бігу розпанахав рукав.
А потім я довго втікав од кота:  бляшанку чіпляв він мені до хвоста.
Якого хвоста? Кіт же просто не знає  про те, що хвостів у дітей не буває.
А потім зненацька, ще й посеред шляху  накинулась річка на мене, невдаху.
Відкинув я річку подалі від книг,  а сам – то вже ледь роздягнутися встиг!
Ну й плавала річка у мене на спині –   аж губи у неї зробилися сині!
А потім… А потім страшна, аж зелена,  копиця з розгону полізла на мене!
А потім… Ось бачьте, під оком – синець! То в мене з рогатки вціляв горобець!
А потім… Та, врешті, хіба цього мало?  Коли б ви хоч трохи такого зазнали,
то ви б не питали нікого й ніколи,  чого це до хлопців спізняються школи…
 

Всі разом:

Вчитись в школі не проблема,

Всюди вихід ми знайдемо.

 

Сценка «Як підказувати на уроках»
Автор.             
Біля дошки, так буває, ми не завжди молодці. 
З голови там вилітають всі думки, як горобці. 
Тільки знав, і все — забувся. 
Вчитель. Скільки буде п'ять по п'ять? 
Автор. В клас шепочете тихенько: 
Учень. Друзі, треба підказать! 
Автор.
Вчитель також має вуха,і оте благання слуха. 
Підведеться зі стільця й скаже. 
Вчитель. Тихо! Ні слівця! 
Автор.
І мовчить Мишко й Богдан, Катя і Даринка ...
Зараз, зараз вдарить грім!  Зараз буде двійка! 
Я вам всім допоможу, що робити, розкажу. 
З математики урок, вийшли ви до дошки: «Скільки буде п'ять по п'ять?» 
Ну... забулись трошки.
Тільки глянули у клас — і підказка вже у вас! 
Як? У тому весь секрет (ми ж бо не тетері), 
І секрет отой простий, ну простий — як двері! 
От, приміром, як «один» — цифру підказати. Тут не треба шепотіти, треба, друзі, чхати! Чхнули так: — Апчхи! Апчхи! — І усе в ажурі! 
Й біля дошки не стоїть приятель в зажурі. 
«Два» — то інший вже сигнал, треба кашлянути, 
«Три» — посмикати за ніс, «п'ять» — щоку надути.
«Шість» — показуйте язик, ширший за лопату, 
А на 7 — обидва вуха треба розім'яти. 
8 — стисніть свій кулак,   9 — так... охоче    Позіхніть і потягніться. 
«Нуль» — заплющіть очі.
А учитель і не знає, що усе те означає. 
Правда, раз система ця підвела свого творця. 
Учень...Біля дошки я стою і у клас моргаю: 
— Друзі, любі, підкажіть! Тут Мишко наш  чхає. 
Я на дошці й написав швидко одиницю, бо сигнал «апчхи!» — «один». 
Все як і годиться. Та закашляв тут Богдан. (Я аж розгубився: 
А якщо Мишко мій - друг раптом помилився ?) 
Витираю я «один» і малюю «двійку». 
В нас Богданчик — хорошист! Вірю я Богдану. 
А Мишко тут знов: «Апчхи!» 
(Двійку витираю. Бо Мишко мій— вірний друг! І Мишка я знаю!) 
А Богдан: «Кахи! Кахи!» — кашляє сердито. 
(Знать, вже Мишко не друг — порося невмите).
А Мишко тут  знов: «Апчхи!» (Ні, таки друзяка!
А Богданко -хорошист — превелика бяка!)
А Богдан : «Кахи! Кахи!» — ну кого тут слухать?
Вже стою і не пишу, лиш розвісив вуха.
Автор.
Тут учитель підійшов і сказав тихенько:
Вчитель.
«Вам сьогодні я «апчхи!» ставлю здоровеньке.
Хоча можна і «кахи!» вам поставить, друже,
Бо Богданчик  та Мишко  простудились дуже.
Гляньте, он  Максим-індик,в нього синій вже язик. То і є підказка». 
...Отака поразка. 

 

 Урок, слова, таблиці, слайди!

                    Всі на годинник поглядають, і ось минув уже  урок..

                   Ура!!!! Дзвінок, дзвінок, дзвінок!

 

Сценка «На перерві»

1.  Хто на стільчику сидів хто у носику вертів,     

Денис  гравсь,Сергій ліпив,  Богдан щось в руках крутив.

Катя  ляльку заплітала, а Таміла малювала.

Той боровся, той читав, інший маму виглядав.

Діло було в вільний час, в 4 класі , тут у нас.

Гілка стукнула в віконце.  В хмарку десь сховалось сонце,

"І сказав малий хлопчак просто так:

 

2. А у нас найкращий  клас - ось вам раз,      

Я б його не покидав - ось вам,  два.

А по-третє і по-п'яте ви спитайте в мого тата:

"Чий синок найрозумніший й в кого доня найгарніша?

Хто розумник в нас? Я знаю!

Ясно я! Пишу, читаю...

 

3.- Зате я за всіх сильніший,                    

Бойовіший,  хоробріший.   .

 

4. А в мене мама наймодніша,         

А бабуся - найсильніша,

Бо усе мусить робити,

Нема часу й відпочити.

 

5 . - А я мрію прокурором стати     

І злочинців посадити за грати.

І створю для всіх такі закони,

Що буде у нас, як у Вашингтоні.

 

6. - Кажуть, ніби вчора на нараді      
Говорили, що в Верховній Раді

Нову партію створили

Й дали назву "Все для людини".

 

7.Ну, а я в політику не пхаюсь,      

бо наукою уже займаюсь.

Буду я, в школі, викладати,

Уму-розуму дітей навчати.

 

8 -А чи довго викладатимеш,     
Як зарплатоньки не матимеш?

 

9 - А я вам скажу по «секрету»,       

Що моя матуся у декреті.

Родила мені маленьку сестричку

Рухливу, співучу, неначе синичка.

 

10 -Ой, а я чула, як сьогодні ранком    

  Татко маму просив за сніданком

Й  умовляв, як малу дитину,

«Подаруй мені, сонечко, сина.»

 

11  -Ні, ти, певно, щось наплутала,    

Або просто недослухала,

Бо я знаю іще з колиски,

Що дітей всіх приносять лелеки,

 

12  -Цікаво: взимку лелеки в теплих краях,  
То поясніть мені хоч на словах

Як вони в січні могли прилинути

Щоб мамі й татку мене підкинути?

 

13 -А я знаю: діточок щоб мати;         

мусив татко маму по-ко-ха-ти!

 

14 -А я вже …… полюбила.      

Він така у нас дитина мила.

Вчора записку написала,

Але мама побачила й забрала.

Не дала йому передати!

"Рано, - каже, - ще тобі кохати".

 

15. А тут і дзвоник продзвенів            

Й за свою парту кожен сів.

Завзято працювати всі почали,

Так, ніби цього всього й не казали….

 

Ученики (по очереди)

 

1 - И все-таки начальная школа - это прекрасно.

 

 2- А кто с этим спорит?

 

3- Сколько приятных неожиданностей бывает на уроках?

 

. 4- Интересных штучек на переменах…

 

. 5- И больших сюрпризов на родительських собраниях.

 

. 6- Это когда же на родительських собраниях бывают большие сюрпризы?

 

. 7- Тогда, когда родителям говорять о двойках, которые мы усердно скрывали.

 

. 8- Для родителей-это большой сюрприз в школе.

 

. 9- А для детей-дома!

 

.10 - Ребята! Ну что вы в самом деле? Что о нас родители подумают?

 

11 - Да ничего плохого! Они нас любот такими, какие мы есть.

 

12- Дорогие папы! Мамы!Нам приятно видеть сейчас Ваши улыбки! Нам хорошо с Вами!

 

ПІСНЯ

1 з). Чотири роки спливли за водою    

І виросли ми із тобою

Так лине і лине цей час

Вже 5й чекає нас клас. 

 

2 з ). А вчительці ми не дамо сумувати

Будем в гості прибігати

Піля уроків повсякчас

У Ваш новий вже 1й  клас

 

Стих «Если б был я педагогом»    

 

Если б был я педагогом, я не был бы очень строгим.

Отменил бы как загрузку , математику и русский.

Ввел бы я урок веселья.День прикола, День безделья.

И вручал бы по порядку за ответы шоколадки.

 

Е сли б был я педагогом, то помог бы в жизни многим.!

Я бы двойки всем исправил, а себе 13 ставил.

Пусть указка будет сдобной, мел душистым и съедобным.

Если кушать захотел- взял указку да и съел.

 

Если б был я педагогом, я б у школьного порога

Надевал прикид  крутой, то один, а то другой.

Я отвел бы на уроки 5 минуток только сроку,

А потом бы мы балдели: перемена 2 недели!

Но учителем, наверно, очень трудно в жизни стать.

Говорят: меч тать не вредно. Вредно в жизни не мечтать.

 

1 ведучий: Тільки що по факсу надіслана телеграма  тільки чомусь англійською мовою

 2 ведучий:Не переживайте,   переклад  додається.

Телеграма                          

Текст:  О, бриліанто, ticher!

Переклад :  О, дорога наша вчителько!

Текст:  Емансипація зробинто  з тебе трудяга.

Переклад : Ти прекрасна, мов троянда на Південному березі Криму!

Текст: Язик на плечі: кухара, прара, уроки-мороки, дитята нянчара, стрічара.

Переклад :  Руки твої білосніжні, мов крила райської птахи.

Текст:  О, бриліанто, ticher!

Переклад :  О, дорога наша вчителько!

Текст: О, уно-моменто раз на рік.

Переклад :  Цілий рік учні дарували тобі радість.

Текст:  Ізумрудо, алмазо, рубіно, бамбіно бандіто.

Переклад :  Учні твої слухняні, мов янголятка.

Текст: Палацо, фонтано – дві кімнати й ванна.

Переклад :   Будинок твій величний і просторий.

Текст:  Еники-беники, нема вареники, гречко, картопелє, делікатно макароне.

Переклад :   Страви на твоєму столі  вишукані й розкішні: полуниця з вершками, ананаси.

Текст:  О, бриліанто, ticher!

Переклад :  О, дорога наша вчителько!

Текст: Секрето фантасто, як умудрето красно буто.

Переклад :  Ну як не бути прекрасною з таким життям?

Текст: Желанто!

Переклад :  Що побажати тобі?

Текст: Зарплато виплато, сили прибуванто, терпіння вистачанто, учні слухняно, здоров`я, щастя і фортуне.  Дякуванто за вислуханто!

Переклад :    Без перекладу.

 

Пісня  «Перша вчителька.»

3 є ). Велике спасибі повинні сказати

Всім вчителям в урочистий цей час.                

За те, що навчали ви добре всіх нас!

Світлано Миколаївно,! Як без музики прожити, ми не уявляємо,
І до школи ідучи кожен день співаємо

 А сьогодні всі дружненько вам
будем дякувать гарненько
за турботу, за навчання,
за чудове виховання.

 

4). є) Сьогодні в нашій студії відбувається зміна  керівного складу,змінюється головний режисер. Віднині це Рабаєва Інна Павлівна

Ми раді Вас вітати у нашій класній сім'ї.

 Шановна вчителько нова

За нас Ви будьте певні,

Хоч ми рухливі та шумні

Проте розумні, чемні.

 

5. є). Хоч інколи ми пустуни маленькі

Хоч часто в школі ми здіймаєм галас, сміх

Та ми потягнемось до Вас, немов до неньки,

Якщо полюбите ви щиро нас усіх.                     

.Ми веселі і грайливі

Загалом усі щасливі,

Що скінчили 4 клас

І наблизились до вас.

 

6  є ) У кожного із нас є щось своє     

Отож прийміть такими, як ми є.

Ми ж докладем старання і уміння,

Щоб досягти взаєморозуміння.

  Щоб у роботі і навчанні

Були ми з вами не останні,

Та щоб ніхто із нас ніколи

Не поганьбив своєї школи.

   

 Дарують квіти майбутньому вчителю

 Песня выпускников 4-го класса (на мотив «Песенки первоклассника»)

Птаха щастя

Учні (по черзі)

  1. Часом для щастя багато не треба:    

Пілотові досить чистого неба,

  1. Вчителю — наша охота до книжки,   
  2. Стрічному досить буває усмішки.   
  3. Мамам — щоб діти здорові зростали.
  4. Для щастя й мені захотілося мало:

Буду щасливий, якщо усі люди

Будуть щасливі завше і всюди,

Кожну хвилину, у будь-які дні —

Більшого щастя й не треба мені.

  1. Найбільше я хочу, щоб мир був у світі,

Як небо — у зорях, а сад — наш у цвіті.

  1. Найбільше я хочу, щоб сонце щоранку

Зі мною віталось, присівши на ґанку.

  1. Найбільше я хочу, щоб рідна матуся

Всміхнулась мені, коли я усміхнуся.

  1. А от би нам знайти такого птаха,

Щоб радість, щастя він

приніс всім людям.

Щоб мир і спокій був

під кожним дахом,

Здоровими були всі наші люди.

Під музику з'являється Птаха Щастя.        

Я — синя Птаха Щастя!

Хто мене в серці має,

Того ніколи удача і радість не обминає!

Віднині я завжди буду із вами

У ваших душах, не в руках.

Я житиму, а ви ділами

добрими і серцем щирим

Дать щастя зможете усім.

Мир зможете зробити миром,

Розкрить наш дивний світ у всій красі!

Сьогодні вам подарувати хочу

Я радості земні, щоб у житті

Вони були завжди із вами поруч,

Прийміть красу усіх цих почуттів.

(Дарує дітям повітряні кульки із надписами )

Бажаю земних радостей: життя земного, бути здоро­вим, повітрям дихать, неба голубого, вес­няної втіхи, зеленого лісу, сонячних днів, кришталевої роси, любові батьків, мате­ринської ласки, допомоги людині, друж­ної усмішки, міцної родини, променистих світанків, здійснення мрій, бадьорого на­строю, добрих і лагідних слів, джерельної води та запашного хліба, мирного неба, рід­ної домівки, вдячності дітей.

Птаха Щастя

А тепер мені час повертатись

Назад до казки чарівної.

Живіть красиво і добро звершайте,

Та нагород за це не вимагайте!

Запам'ятайте радості земні,

Даруйте їх всім людям у житті!

 1) Сьогодні свято, свято урочисте
Ми закінчили вже четвертий клас. 
Над нами небо сонячне і чисте, 
І сто доріг попереду у нас. 
Ми лиш на першу сходинку ступили,
А скільки буде сходинок таких! 
Ми початкову школу закінчили, 
Де завжди пісня линула і сміх.

 
2) А далі вищі сходинки чекають,     
Де здобувати маємо знання. 

І там цікаво буде — всі це знають, 
Бо щось нове чекає нас щодня. 
Як швидко дні навчання пролетіли! 
Ми початкову школу вже пройшли. 

Так підрости чимшвидше ми хотіли,
Цей час настав — усі ми підросли! 
 

 3) У школі ти повинен зрозуміти,     
Що сам ти долі власної творець, 
Що лінощі лиш заважають жити, 
Й хто їх поборе — справжній молодець!

Стали старші, а ще розумніші,
Вже виконуєм вправи складні.
Ми танцюєм, читаємо вірші
і веселі співаєм пісні.
Сумно нам не буває ніколи,
Бо цікавий в нас кожен урок!
Родом ми з початкової школи —
У життя робим перший свій крок.

4) Весна у літо переходить плавно,      
І час розлуки настає для нас.
Здається, ніби зовсім ще недавно 
Ми малюками йшли у перший клас... 
Як мить одна пройшло чотири роки. 
Великі зроблені в навчанні кроки, 
У вересні прийдемо в п'ятий клас.
Щоб вчитися і світ цей пізнавати, 
Йти у життя хорошими людьми, 
Батькам і вчителям допомагати — 
На все це сподіваємося ми. 

5 ) Ми не забудем ніколи.      
Першу прочитану книгу 
Й перше записане слово, 
Першу класну годину 
Й друзів найперших коло. 
Інші займуть наші парти, 
Сядуть за ними писати, 
Квіти у класі нашім 
Іншим тепер поливати. 
 

 6 ) Школа наша весела, чудова,   
Поспішали до неї щодня! 
І хоч зветься вона — початкова, 
Та дає нам ґрунтовні знання.
Знань усіх нам заклала основу,
Лінь навчила долати і страх,
І до неї ми знову і знову
Повертатися будем в думках.   ( Звучить мелодія)…..

 

  1. ) Знову мелодія лине,                                                                                                                                                                        Всіх полонила вона….                      
  2. Вічна, велика і ніжна,                                                                                                                                                                        Наче красуня – весна.

 

 8) Ну от і все. Іще два – три акорди,          

І – школо початкова, прощавай!

 

 9 ) Ми стоїмо тут радісні і горді!                                                                                                                                                                                                                          Чекаєм на команду «Вирушай!»

 

10 ) Давайте ми, за звичаєм прадавнім,      

Присядем на доріжку хоч на мить,

 

 11 ) А там з дверей  махнемо на прощання       

У добру путь! І хай нам всім щастить!   

 

 12 ) Школо, ми з тобою не прощаємось.

Назавжди не покидаємо тебе.                                

Просто кажем: «Школо, до побачення!»

Здрастуй, літо золоте!

 

 

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Гритенюк Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гогой Валентина
    Багато цікавого матеріалу.Чудово !
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Горячева Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ляшко Олена Іванівна
    Дуже добре все підібрано, є що взяти. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
8 березня 2018
Переглядів
35174
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку