Технологічна картка дистанційного уроку
ПІБ учителя: Яворська Наталія Василівна
Клас: 7
Тема уроку. Етапи побудови інформаційних моделей. Побудова інформаційної моделі.
Мета уроку: навчальна: формувати уявлення про етапи побудови інформаційної моделі; ознайомити із реалізаціями моделей у різних сферах; сформувати навички побудови інформаційної моделі, використовуючи програмні засоби, технологію комп'ютерного моделювання;
Обладнання: комп’ютер, смартфон.
Тип уроку: комбінований.
Методи та прийоми: груповий метод, бесіда, пояснення, практична робота, тестування, інтерактивні методи, вправа «Віднови послідовність».
Попереднє завдання: опрацювати етапи побудови інформаційних моделей.
Доступ до уроку: https://us05web.zoom.us/j/87224108460?pwd=S2tia2dBcmJxV1FRZWJlVkZlMThMUT09
Етап уроку |
Час |
Очікувані результати |
Зміст |
Діяльність учителя |
Діяльність учнів |
Ресурси |
Режим роботи |
Організація учнів до уроку. |
1 хв |
Готовність до роботи. |
Психологічна настанова на урок. |
Вітається з дітьми. Налаштовує учнів на продуктивну роботу. |
Налаштовуються на роботу. |
|
Синхронний |
Перевірка домашнього завдання |
4 хв |
Сформовані основні поняття з теми вивченої на попередньому уроці. Вміє змотивувати себе до навчальної діяльності.
|
Пояснення системи оцінювання всього уроку. Проходження тестування та короткий аналіз його результатів. За тестування учень максимально може отримати 5 балів.
|
Пояснює систему оцінювання на цьому уроці, правил виконання тестування. Слідкує за роботою дітей. Здійснює керування навчальною платформою. Коротко аналізує результати. |
Слухають як оцінюватиметьсяробота на уроці. Проходять тестування, відповідають на запитання. Переглядають результати. |
Kahoot – навчальна платформа. |
Синхронний |
Актуалізація |
6 хв |
Вміє опрацьовувати, обробляти, редагувати інформацію застосовуючи сучасні інформаційні технології. Вміє змотивувати себе до навчальної діяльності.
|
Бесіда з учнями. Скажіть для чого ми створюємо моделі? На яких навчальних предметах можемо і використовуємо інформаційні моделі? За допомогою яких програм можна побудувати інформаційні моделі?
Вправи для очей.
. Робота в групах Написання прикладів інформаційних моделей відповідно до поставленого завдання
Група 1. Написати приклади інформаційних моделей відповідно програмному засобу в якому вона створюється. Група 2. Написати приклади інформаційних моделей для різних навчальних предметів. |
Задає запитання. Аналізує відповіді. Активним учням + 1 бал.
Включає відео з вправами для очей.
Об’єднує учнів у групи.
Оголошує завдання та послідовність його виконання. Вербально оцінює роботу кожної групи.
|
Відповідають на запитання.
Виконують вправи для очей.
Слухають вказівки вчителя. Виконують завдання на онлайн дошці.
Представник групи аналізує створену схему.
|
Відео https://drive.google.com/file/d/1QY0V1BHQURSQUJh7rCDJVGM4O0ecI5nY/view?usp=sharing
Jamboard інтерактивна дошка для спільної роботи https://jamboard.google.com/d/1kPPqgEGA_uG8maeaP3x1mBw7czEsXnKhwu7vpSiLt3U/edit?usp=sharing
|
Синхронний |
Оголошення теми, мети уроку, мотивація навчальної діяльності. |
2 хв |
|
Озвучується тема уроку, завдання, мотивація навчальної діяльності |
Оголошує тему уроку. Перераховує завдання та для чого вивчається тема. |
Слухають учителя |
|
Синхронний |
Вивчення нового матеріалу |
10 хв |
Вміє аналізувати, узагальнювати та подавати інформацію для розв’язування життєвих проблемних ситуацій. Усвідомлює відповідальність за власне навчання. Висловлює та спілкується з використанням відповідної термінології. |
Робота з попереднім завданням. Виконання вправи «Віднови послідовність».
Опрацювання презентації.
|
.Задає учням завдання. Пояснює його виконання. Слідкує за роботою дітей, коментує. Активним учням +1 бал
Оффлайн-інструктаж учнів, щодо виконання завдання.
|
Виконують завдання на онлайн дошці. Обирають етап, аналізують його та розміщують в потрібній послідовності.
Переглядають та аналізують приклад побудови інформаційної моделі, її етапи. |
Jamboard інтерактивна дошка для спільної роботи https://jamboard.google.com/d/18GUe7LOq1jgh5RDn2HIVmQPvRiKro7fwoPfWsvlgCKg/viewer
PowerPoint (презентація)
|
Синхронний
Асинхронний
|
Закріплення вивченого матеріалу |
15 хв |
Вміє реалізовувати на практиці власні ідеї, використовувати та створювати математичні моделі об’єктів для розв’язування задач із різних галузей засобами ІТ.
|
Виконання практичного завдання у вибраній програмі. Побудова таблиці та здійснення в ній відповідних обчислень. Зміст завдання інтегрований з навчального предмету «Основи здоров'я». Практичне завдання + 5 балів. |
Оффлайн-інструктаж учнів, щодо виконання завдання. Перевірка виконаного завдання. |
Опрацьовують завдання за вивченими етапами. Створюють інформаційну модель. При потребі консультуються з учителем. Розміщують виконане завдання на платформі. |
PowerPoint Ехсеl
Viber для зворотнього зв’язку
Нові знання
|
Асинхронний |
Підсумок уроку |
2 хв |
Знає етапи побудови інформаційної моделі. Ознайомлений із реалізаціями моделей у різних сферах; навчився побудувати інформаційні моделі, використовуючи програмні засоби. |
Оцінювання різних форм роботи учнів.
|
Здійснює аналіз роботи учнів на уроці, виконаного тестування та практичного завдання. Виводить загальну оцінку на основі набраних балів протягом уроку та виставляє її в електронний журнал. |
Отримують оцінки. |
Нові знання |
Асинхронний |
Домашнє завдання |
2 хв |
Вміє самостійно працювати над завданнями. Усвідомлює відповідальність за власне навчання.
|
Опрацювання домашнього завдання. |
Задає завдання (з поясненням алгоритму виконання) записує його до електронного журналу. Оффлайн-інструктаж учнів, щодо виконання завдання. |
Переглядає завдання. В разі потреби консультується з учителем. |
Нові знання, Viber |
Асинхронний |
Рефлексія |
3 хв |
Вміє аналізувати власну навчальну діяльність. |
Самооцінка учнями власної навчально-пізнавальної діяльності та емоційного стану. |
Організовує віртуальну дошку, зворотній зв’язок з учнями з метою оцінки ефективності роботи на уроці та емоційного стану. |
Аналізують, що відбулося на уроці, виконують самоперевірку результатів діяльності, пишуть на дошці свої питання та враження. |
Padlet https://padlet.com/natiktsar25/yqiqu0pv1s13atc7
|
Асинхронний |