Технологічна картка дистанційного уроку на тему: "Етапи побудови інформаційних моделей. Побудова інформаційної моделі"

Про матеріал
Технологічна картка розроблялась для дистанційного уроку під час участі в конкурсі "Учитель року". Описана діяльність вчителя та учнів на уроці під час асинхронного та синхронного режимів.
Перегляд файлу

Технологічна картка дистанційного уроку

ПІБ учителя: Яворська Наталія Василівна

Клас: 7

Тема уроку. Етапи побудови інформаційних моделей. Побудова інформаційної моделі.

Мета уроку: навчальна: формувати уявлення про етапи побудови інформаційної моделі; ознайомити із реалізаціями моделей у різних сферах; сформувати навички побудови інформаційної моделі, використовуючи програмні засоби, технологію комп'ютерного моделювання;

  •           розвивальна: розвивати алгоритмічну культуру учнів як здатність діяти за заданим алгоритмом, уміння самостійно конструювати нові алгоритми га основі аналізу й узагальнення послідовності виконуваних операцій та дій, що ведуть до шуканого результату;  розвивати пам’ять, мислення, увагу, вміння аналізувати; розвивати вміння працювати самостійно;
  •           виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики, старанність, зібраність, уміння сконцентровуватись.

Обладнання: комп’ютер, смартфон.

Тип уроку: комбінований.

Методи та прийоми: груповий метод, бесіда, пояснення, практична робота, тестування, інтерактивні методи, вправа «Віднови послідовність».

Попереднє завдання: опрацювати етапи побудови інформаційних моделей.

Доступ до уроку: https://us05web.zoom.us/j/87224108460?pwd=S2tia2dBcmJxV1FRZWJlVkZlMThMUT09

 

Етап уроку

Час

Очікувані результати

Зміст

Діяльність учителя

Діяльність учнів

Ресурси

Режим роботи

Організація учнів до уроку.

1 хв

Готовність до роботи.

Психологічна настанова на урок.

Вітається з дітьми. Налаштовує учнів на продуктивну роботу.

Налаштовуються на роботу.

 

Синхронний

Перевірка домашнього завдання

4 хв

 Сформовані основні поняття з теми вивченої на попередньому уроці.

Вміє змотивувати себе до навчальної діяльності.

 

Пояснення системи оцінювання всього уроку.

Проходження тестування та короткий аналіз його результатів.

За тестування учень максимально може отримати 5 балів.

 

Пояснює систему оцінювання на цьому уроці, правил виконання тестування.

Слідкує за роботою дітей. Здійснює керування навчальною платформою. Коротко аналізує результати.

Слухають як оцінюватиметьсяробота на уроці.

Проходять тестування, відповідають на запитання. Переглядають результати.

Kahoot – навчальна платформа.

Синхронний

Актуалізація

6 хв

Вміє опрацьовувати, обробляти, редагувати інформацію застосовуючи сучасні інформаційні технології. Вміє змотивувати себе до навчальної діяльності.

 

 

Бесіда з учнями.

Скажіть для чого ми створюємо моделі?

На яких навчальних предметах можемо і використовуємо інформаційні моделі?

За допомогою яких програм можна побудувати інформаційні моделі?

 

 

Вправи для очей.

 

 

 

 

.

Робота в групах

Написання прикладів інформаційних моделей відповідно до поставленого завдання

 

Група 1. Написати приклади інформаційних моделей відповідно  програмному засобу в якому вона створюється.

Група 2. Написати  приклади інформаційних моделей для різних навчальних предметів.

Задає запитання.

Аналізує відповіді.

Активним учням + 1 бал.

 

 

 

 

 

 

 

 

Включає відео з вправами для очей.

 

 

 

Об’єднує учнів у групи.

 

Оголошує завдання та послідовність його виконання.

Вербально оцінює роботу кожної групи.

 

 

Відповідають на запитання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконують вправи для очей.

 

 

 

 

Слухають вказівки вчителя.

Виконують завдання на онлайн дошці.

 

Представник групи аналізує створену схему.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відео

https://drive.google.com/file/d/1QY0V1BHQURSQUJh7rCDJVGM4O0ecI5nY/view?usp=sharing

 

Jamboard інтерактивна дошка для спільної роботи

https://jamboard.google.com/d/1kPPqgEGA_uG8maeaP3x1mBw7czEsXnKhwu7vpSiLt3U/edit?usp=sharing

 

 

 

 

 

Синхронний

Оголошення теми, мети уроку, мотивація навчальної діяльності.

2 хв

 

Озвучується тема уроку, завдання, мотивація навчальної діяльності

Оголошує тему уроку. Перераховує завдання та для чого вивчається тема.

Слухають учителя

 

Синхронний

Вивчення нового матеріалу

10 хв

Вміє аналізувати, узагальнювати та подавати інформацію для розв’язування життєвих проблемних ситуацій.

Усвідомлює відповідальність за власне навчання.

Висловлює та спілкується з використанням відповідної термінології.

Робота з попереднім завданням.

Виконання вправи  «Віднови послідовність».

 

 

 

 

 

 

 

 

Опрацювання презентації.

 

 

 

 

 

.Задає учням завдання. Пояснює його виконання.

Слідкує за роботою дітей, коментує.

Активним учням +1 бал

 

 

 

 

Оффлайн-інструктаж учнів, щодо виконання завдання.

 

 

 

Виконують завдання на онлайн дошці. Обирають етап, аналізують його та розміщують в потрібній послідовності.

 

 

 

 

 

Переглядають та аналізують приклад побудови інформаційної моделі, її етапи.

Jamboard інтерактивна дошка для спільної роботи

https://jamboard.google.com/d/18GUe7LOq1jgh5RDn2HIVmQPvRiKro7fwoPfWsvlgCKg/viewer

 

 

PowerPoint (презентація)

https://docs.google.com/presentation/d/18PxEY9Hgmqa2_uCcqK3H66ZBSC7tyJi3/edit?usp=sharing&ouid=110042940273043172060&rtpof=true&sd=true

 

 

Синхронний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Асинхронний

 

 

Закріплення вивченого матеріалу

15 хв

Вміє реалізовувати на практиці власні ідеї,  використовувати та створювати математичні моделі об’єктів для розв’язування задач із різних галузей засобами ІТ.

 

Виконання практичного завдання у вибраній програмі. Побудова таблиці та здійснення в ній відповідних обчислень. Зміст завдання інтегрований з навчального предмету «Основи здоров'я».

Практичне завдання + 5 балів.

Оффлайн-інструктаж учнів, щодо виконання завдання.

Перевірка виконаного завдання.

Опрацьовують завдання за вивченими етапами. Створюють інформаційну модель. При потребі консультуються з учителем. Розміщують виконане завдання на платформі.

PowerPoint

Ехсеl

 

 

 

Viber для зворотнього зв’язку

 

Нові знання

 

 

 


 

Асинхронний

Підсумок уроку

2 хв

Знає етапи побудови інформаційної моделі. Ознайомлений  із реалізаціями моделей у різних сферах; навчився побудувати інформаційні моделі, використовуючи програмні засоби.

Оцінювання різних форм роботи учнів.

 

Здійснює аналіз роботи учнів на уроці, виконаного тестування та практичного завдання. Виводить загальну оцінку на основі набраних балів протягом уроку та виставляє її  в електронний журнал.

Отримують оцінки.

Нові знання

Асинхронний

Домашнє завдання

2 хв

Вміє самостійно працювати над завданнями.

Усвідомлює відповідальність за власне навчання.

 

Опрацювання домашнього завдання.

Задає завдання (з поясненням алгоритму виконання) записує його до електронного журналу. Оффлайн-інструктаж учнів, щодо виконання завдання.

Переглядає завдання. В разі потреби консультується з учителем.

Нові знання, Viber

Асинхронний

Рефлексія

3 хв

Вміє аналізувати власну навчальну діяльність.

Самооцінка учнями власної навчально-пізнавальної діяльності та емоційного стану.

Організовує віртуальну дошку, зворотній зв’язок з учнями з метою оцінки ефективності роботи на уроці та емоційного стану.

Аналізують, що відбулося на уроці, виконують самоперевірку результатів діяльності, пишуть на дошці свої питання та враження.

Padlet https://padlet.com/natiktsar25/yqiqu0pv1s13atc7

 

Асинхронний

 

docx
Додано
20 березня 2023
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку