Характеристика результатів навчання
1. Визначає склад числа(№1,2,3,4)
2. Володіє навичками додавання і віднімання чисел (№1,2,3,4)
3. Читає математичні вирази, знаходить їх значення (№1,2,3,4)
4. Аналізує текст задачі, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок (№5,6,7)
5. Розпізнає геометричні фігури (№9,10,11,12)
6. Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами(№8)
Знайди значення виразу зручним для тебе способом
49+28
Обчисли вираз та вибери правильну відповідь
56+27
Знайди значення виразу зручним для тебе способом.
92−48
Знайди значення виразу зручним для тебе способом.
84−35
Розв'яжи задачу. Обери правильну відповідь.
У першій печері живе 9 кажанів, а в другій - на 5 більше. У третій печері живе кажанів стільки, скільки в першій і другій разом. Скільки кажанів живе у третій печері?
Юрко побудував квадрат зі стороною 6 см та визначив його периметр. Який периметр квадрата. Оберіть правильну відповідь.
Розв'яжи задачу. Обери правильні способи її розв'язання.
Водій Петро за день витратив 41 л бензину, а водій Олексій - 47 л. Їхній колега Микола витратив 98 л бензину. На скільки літрів бензину більше витратив Микола, ніж Петро і Олексій разом?
Порівняй іменовані числа.
9 дм 6 см ? 6 дм 9 см
Що це за геометрична фігура?
Що це за геомертична фігура?
Що зображено на малюнку?
Що зображено на малюнку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома