01.04 самостійна робота

Додано: 1 квітня 2021
Предмет: Українська література, 6 клас
Тест виконано: 46 разів
24 запитання
Запитання 1

Повна назва твору: "Митькозавр з Юрківки, або..."1






варіанти відповідей

Пригоди двох друзяк

Страховисько темного лісу

Химера лісового озера

Як ми провели літо

Запитання 2

Що хотів зробити Митько, побачивши звіра?


варіанти відповідей

утекти з озера

сфотографувати його

стежити за ним

оглушити його

Запитання 3

Біля озера хлопці побачили



варіанти відповідей

 курінь

землянку

хатинку на курячих ніжках

будинок

Запитання 4

Кому з героїв твору належить цей предмет?



варіанти відповідей

бабусі

діду Трохиму

Гнатові

сусідові

Запитання 5

Кому із героїв належить цей предмет?


варіанти відповідей

вчительці ботаніки

Митькові та Сергієві

старшому братові

бібліотекарю

Запитання 6

Як довго Сергій з Митьком досліджували істоту, яка жила в озері?


варіанти відповідей

Тиждень;

місяць.

півмісяця;

Запитання 7

Художній засіб, який Я. Стельмах застосував у фразі «…ніч спадає на ліс», називається:

варіанти відповідей

епітетом;

алегорією.

метафорою;

Запитання 8

Коли в дядька Гната щез тромбон, то він його оплакував:


варіанти відповідей

мов кішка кошеня;

як зникнення сонця на небі;

мов пропала його рідна дитина

Запитання 9

Яку річ шукала бабуся після того, як хлопці вирушили на полювання?


варіанти відповідей

Ключ від хати;

лопату;

казанок.

Запитання 10

Що передала хлопцям бабуся через діда Трохима?


варіанти відповідей

Теплий одяг;

пригодницькі книги.


молоко;

Запитання 11

Чому хлопці не сказали дідові, хто викопав яму, до якої він потрапив


варіанти відповідей

Це б негативно вплинуло б на полювання чудовиська;

не хотіли чути лайки старого

боялися дідового племінника;

Запитання 12

До ями, яку викопали хлопці, потрапив:


варіанти відповідей

Василь Трош

дід Трохим;

дядько Гнат.

Запитання 13

Замість якої тварини Митько запропонував прив’язати Сергія до дерева?


варіанти відповідей

Корови

кози

поросяти

Запитання 14

Для того щоб спіймати невідому тварину з озера, Сергій запропонував Митьку:


варіанти відповідей

на великий гачок причепити шматочок м’яса;

викопати яму;

кидати у воду велике каміння.

Запитання 15

Митько прочитав у книзі і потім розповів Сергію, як:


варіанти відповідей

полювати на тигрів;

варити кашу та смажити рибу під час відпочинку;

захищатися від зміїв.

Запитання 16

Митько обґрунтував, що назва села Юрківка пов’язана:


варіанти відповідей

з хлопчачим іменем Юрко;

юрським періодом;

Святим Юрою.

Запитання 17

До чого не звик Митько?


варіанти відповідей

Ціле літо відпочивати в селі;

багато читати;

досліджувати якусь істоту.

Запитання 18

За що бібліотекарка похвалила хлопців?


варіанти відповідей

Багато читають;

підклеїли порвані книжки;

вчасно повертали художню літературу.

Запитання 19

На який день вивчення зоології Митько висловив власне наукове припущення?


варіанти відповідей

П’ятий;

сьомий;

восьмий.

Запитання 20

Що хлопці хотіли зробити у викопаній ними ямі?

варіанти відповідей

Вбити кілок;

настелити сухої трави;

невеличке болото.

Запитання 21

Як друзі хотіли назвати істоту з озера?

варіанти відповідей

Комодо з Васюківки

Хохуля озерна

Митькозавр із Юрківки

Варан крокодилолапий

Запитання 22

Митько і Сергій багато часу проводили:


варіанти відповідей

біля озера;

біля річки;

у лісі;

у полі.

Запитання 23

Приголомшений, картаючи себе за негідний вчинок, я принишк у курені… Докори совісті люто вгризались у мою душу, шматували її на дрібні клаптики» -,так розмірковував Сергій, бо


варіанти відповідей

не втримав чудовиська, за яким хлопці полювали

відпустив рибу в озеро

поїхав до бабусі Митька без дозволу своїх батьків

не догледів багаття, і вони залишилися без вогню

заснув на посту

Запитання 24

Чим закінчилося позаторішнє намагання Митька допомогти бабусі по городу?

варіанти відповідей

він перекопав увесь город за один день

допоміг здобрити город перегноєм

він полив увесь город

виполов розсаду, а бур'яни залишив

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест