Яка країна має найбільші запаси природного газу?
Невичерпний природний ресурс:
Найбільшим залізорудним басейном України є…
Найбільша у світі гідроелектростанція «Три ущелини» розташована…
Яке виробництво зосереджено в трьох регіонах, позначених на картосхемі України?
Проаналізуй наведену в таблиці інформацію щодо запасів і щорічного видобутку вугілля. Укажи країну з найбільшим показником ресурсозабезпеченості.
Увідповідни країну з характеристикою її ресурсозабезпеченості.
1 Мавританія
2 Австралія
3 Саудівська Аравія
4 Бразилія
А наявність великої кількості родовищ з видобутку дорогоцінних металів та алмазів
Б дуже низька лісистість території та лісозабезпеченість у розрахунку на одну особу
В високі показники забезпеченості водними ресурсами, потенційні можливості розвитку водомістких виробництв
Г домінування орних земель у структурі земельних угідь
Д залежність рівня розвитку економіки від запасів нафти та природного газу
Увідповідни країну з типом електростанції, що є основним виробником електроенергії в цій країні.
1 Франція
2 Індія
3 Бразилія
4 Ісландія
А атомна
Б гідравлічна
В геотермальна
Г сонячна
Д теплова
Значна частина шахт на сході України виведена з ладу, тому актуальним є питання відродження й модернізації підприємств у Львівсько-Волинському вугільному басейні. Спрогнозуй позитивні наслідки розвитку вуглевидобування в цьому басейні (три із семи).
1 Поліпшення паливного балансу Західного регіону й України загалом;
2 забезпечення паливом Бурштинської та Добротвірської ТЕС; 3 зростання частки альтернативних джерел енергії в регіоні;
4 збільшення обсягу імпорту вугілля в прикордонні області України;
5 збереження робочих місць у Нововолинську й Червонограді; 6 прискорення розвитку транскордонного рекреаційного комплексу;
7 постачання сировини на металургійні комбінати Львова й Луцька.
Визнач ресурсозабезпеченість Ірану природним газом за такими даними: загальні запаси природного газу країни становлять 1 183 трлн м3, щорічний обсяг видобутку — 177 млрд м3.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома