Порожнина зуба має веретеноподібну форму, що поступово плавно трансформується у широкий кореневий канал, який має овальну сплющену у медіально-дистальному напрямку форму. В яких зубах є порожнина такої форми?
Що таке склеротичний або прозорий дентин:
З яких тканин складається зуб:
Стоматологічний пінцет використовують для:
Форма коронки зуба наближається до куби, дещо видовженого за ходом зубного ряду і злегка сплющеного по вертикалі. На жувальній поверхні розміщені пʼять горбків: добре виражені два язикових та один розміщений дистально і два щічничних. Назвіть зуб:
Патологічний процес; який проявляється демінсралізацією і прогресуючою деструкцією твердих тканин зуба з утворенням дефекту у вигляді порожнини - це:
Препарування направлене на:
Назвіть інструмент, що складається з ручки, на кінцівках якої видовжені прямі лопатки:
Що таке предентин:
Більшість етапів оперативного лікування карієсу та його ускладнень за допомогою турбінного наконечника. Які дії з перерахованих неможливо виконати турбіновим наконечником?
До порожнин III класу відносяться порожнини у
Що таке волокна Томса:
Залежно від матеріалу виготовленння стоматологічні бори бувають:
Що з переліченого використовують для шліфування та полірування пломб?
Лікар - стоматолог відпрепарував пацієнту порожнину в ділянках 21 зуба контактної сторони. Ріжучий край збережений. Який клас за Блеком відпрепарував стоматолог?
Фініри, поліри, алмазі фінішні бори
використовуються для:
Якими борами проводять розкриття і
розширения КП:
Блок лікаря складається з:
Назвіть інструмент, який складається з ручки, на кінцях якої розміщені під кутом гострі ложечки, обернені робочою поверхнею в різні сторни:
Штрипси - це:
До найбільш частих помилок під час поепарування КП відносять:
Смуги Гунтера-Шрегера
утворюються внаслідок:
Поліри - це:
Штопфер використовують для:
Якої форми повинна бути відпрепарована КП V класу за Блеком
Стоматологічний кабінет на 2 стоматологічні крісла повинен займати не менше
Скалер- це інструмент, який призначений для
Якою має бути довжина додаткового
майданчика?
Основним методом лікувального карієсу ( крім початкового) є
В каріозній порожнині розрізняють елементи
Кулястий бор:
На язиковій поверхні у ямці 31 зуба є
каріозна порожнина y межах навколопульпарного дентину. До якого класу відноситься ця порожнина?
Форма порожнини зуба нагадує куб. що трохи звужується у напрямку шийки. Дно має форму трикутника. у двох медіальних кутах якого розміщені устя двох каналів медіального
кореня. а у дистальному - дистального кореня.
Який зуб має порожнину такої форми?
Якою повинна бути довжина хвостика бору для турбінового наконечника ?
Як слід сформувати каріонну
порожнину V класу:
Як слід формувати каріозні порожнини при пропаруванні. якщо на жувальній поверхні шостого верхнього зуба в ділянці фісур наявні дві близько розташовані КП:
Найьільш чутливими зонами твердих тканин зуба є:
Фісурний бор призначений для
Довжина хвиль у фотополімерній лампі становить
На жувальній поверхні шостого нижнього зуба с глибока каріозна порожнина і класу. Яким бором необхідно провести
некректомію дна каріоної порожнини при глибокому карієсі:
Третім етапом препарування каріозної порожнини за Блеком є
Порожнина IV класу розміщена на контактній поверхні 11 зуба. Вестибулярна стінка зруйнована на 1/3, язикова стінка збережена. Доступ здійснюють з боку
При обстеженні хворого встановлено пошкодження біфракції кореня постійного зуба. В якому зубі виникло це ускладнення
Бор складається з
Як слід формувати каріозну порожнину, яка локалізується на жувальній поверхні зуба та в борозенці його щічної поверхні на рівні екватора:
На контактній медіальній поверхні 13 зуба є каріозна порожнина III класу. Як треба формувати каріозну порожнину у даному випадку:
За принципом Блека профілактичне
розширення - це розширення каріозної
порожнини до :
Каріозна порожнина розміщена в повздовжній і поперечній фісурах на жувальній поверхні 36 зуба. До якого класу належить ця порожнина за класифікацією Блека
Матриці - це інструменти, які призначені для:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома