Штриховий код – це:
Бренд – це:
Брендинг – це:
Функціями бренду є
Атрибутами успішного бренда є:
Енграма – це
Бренд-комунікація (позиціювання) – це:
Основним принципом механізму створення ефективного бренда є:
До причин необхідності уникнення назв брендів, аналогічних до тих, що існують, не належать:
Особливою засторогою для творців брендів є::
Структура служби маркетингу залежить від таких факторів:
До базових організаційних структур служби маркетингу не належать:
Структура комплексу маркетингових комунікацій – це:
До процесу планування маркетингових комунікацій не входять такі елементи:
До плану маркетингових заходів належать такі розділи:
До основних показників ефективності роботи служби маркетингових комунікацій не відносять:
До показників визначення ефективності участі у виставках і ярмарках не належать:
Ефективність використання тих чи інших засобів масової інформації визначається за допомогою показника «вартість рекламного простору», що означає:
Розрахунок вартості одного візиту торгового агента:
Життєвий цикл товару
Інтегровані маркетингові комунікації є однією з чотирьох складових:
Спонсорування – це
Маркетинг заходів зі спонсорування – це:
Спонсорство – це:
Спонсорство є, зазвичай, в таких галузях:
Видами сучасної спонсорської підтримки є:
У спонсорстві фінансова допомога від урядових організацій та місцевої влади – це
Службовець підприємства, котрому доручено займатися пошуком клієнтів і робота з ними, є:
Носій реклами, що дозволяє надати докладний опис
властивостей товару, зосередитися на цільовій аудиторії, – це:
Вибір форми звернення передбачає вибір:
Розповсюдження безкоштовних зразків товару належить до такого елемента маркетингових комунікацій, як:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома