120-150

Додано: 23 листопада
Предмет:
31 запитання
Запитання 1

Штриховий код – це:

варіанти відповідей

носії маркування, які причіплюють або додаються до товару;

ім’я або знак, які відрізняють конкретний товар від інших товарів того самого виду;

знак, що застосовують для автоматизованої ідентифікації та обліку інформації про товар;

носій стислої дублюючої товарної інформації, виконаний на невеликій стрічці.

Запитання 2

Бренд – це:

варіанти відповідей

стислий текст, який добре запам’ятовується і відображає рекламну ідею, суть рекламного звернення, і є його частиною;

ім’я, знак, символ, кольори, написання літер, дизайн, логотип, салоган або комбінація цих елементів, які служать для ідентифікації товарів підприємства та самого цього підприємства;

реклама видавництва, вкладається в книгу, журнал, каталог у вигляді обарвленої закладки;

це пропозиція продуктів, послуг та ідей від імені виробника або посередника в місцях продажу цих товарів.

Запитання 3

 Брендинг – це:

варіанти відповідей

процес створення бренда та його менеджмент протягом усього життєвого циклу товару;

стратегія виходу компаній з цього ринку або переходу в іншу сферу діяльності;

стимулювання покупців і посередників до дій

збирання, обробка та аналіз фактів, а також розробка рекомендацій для дальшої роботи.

Запитання 4

Функціями бренду є

варіанти відповідей

надання інформацій про товари та стимулювання продажу цих товарів споживачам і посередникам;

створення іміджу виробників товару або цьому товару;

стимулювання покупців і посередників до дій;

просування товару на ринок, захист товару від підробок, збільшувати обсяги товарних марок.

Запитання 5

Атрибутами успішного бренда є:

варіанти відповідей

відомість назви, прихильність покупців до товара, цінність та якість, асоціативні ряди;

увага, інтерес, бажання придбати товар, рішення придбати, укладення угоди;

обсяг продажу, прибуток, товар, ціна, інтерес;

увага, інтерес, стимулювання продажу, рекламування

Запитання 6

Енграма – це

варіанти відповідей

враження, яке справляє на людину назва бренда

незнайоме слово, яке складається з емоційних образів;

 найважливіший атрибут назви товарної марки

ідентифікація, статус, репутація підприємства виробника та його

посередників.

Запитання 7

Бренд-комунікація (позиціювання) – це:

варіанти відповідей

усвідомлена й програмувальна діяльність, спрямована на успішне просування бренда;

враження, яке справляє на людину назва бренда;

незнайоме слово, яке складається з емоційних образів;

 найважливіший атрибут назви товарної марки.

Запитання 8

Основним принципом механізму створення ефективного бренда є:

варіанти відповідей

відбирати й створювати комерційні назви, які не тільки відбивають природу товарної марки, а й враховують культурні, соціальні, особистісні, психологічні чинники;

пропозиція продуктів, послуг та ідей від імені виробника або посередника в місцях продажу цих товарів;

будь-яка форма неособистого платного пред’явника й пропонування продуктів, послуг та ідей від імені їхнього виробника або власника;

форма, створення та використання прямих особистих зв’язків між тими, хто пропонує товар, та споживачами цих товарів.

Запитання 9

До причин необхідності уникнення назв брендів, аналогічних до тих, що існують, не належать:

варіанти відповідей

захист від обвинувачень у порушенні авторських прав або у підробці;

відсутність судових приписів і рішень про конфіскацію та арешт майна порушника авторських прав;

захист від судових переслідувань з найменшої причини;

захист прав споживачів

Запитання 10

Особливою засторогою для творців брендів є::

варіанти відповідей

враження, яке справляє на людину назва бренду;

використання слів, які можуть викликати негативні емоції та справити депресивне враження на певну категорію людей – потенційних споживачів товарної марки;

захист від обвинувачень у порушенні авторських прав або у підробці;

відсутність судових приписів і рішень про конфіскацію та арешт майна порушника авторських прав.

Запитання 11

Структура служби маркетингу залежить від таких факторів:

варіанти відповідей

негативних і позитивних;

зовнішніх і внутрішніх;

активних і пасивних;

класичних і новітніх.

Запитання 12

До базових організаційних структур служби маркетингу не належать:

варіанти відповідей

функціональна організація;

управління в рамках функціональної організації в розрізі окремих продуктів або груп;

служба збуту;

дивізіонні структури.

Запитання 13

Структура комплексу маркетингових комунікацій – це:

варіанти відповідей

покриття певної частки ринку комунікативним впливом;

співвідношення результату та витрат на маркетингові комунікації для досягнення цього результату;

загальна і конкретна комунікаційна програма фірми, що складається з поєднання реклами, паблік-рилейшнз, особистих продажів або стимулювання збуту;

створення правильного іміджу компанії-виробника.

Запитання 14

До процесу планування маркетингових комунікацій не входять такі елементи:

варіанти відповідей

спроможність пригадати рекламу, рівень спонукання;

планування цілей маркетингу;

розробка стратегії маркетингу підприємства;

розробка тактичних планів МПК.

Запитання 15

До плану маркетингових заходів належать такі розділи:

варіанти відповідей

стратегія маркетингу;

цінність обраних носіїв МК;

визначення комунікативної ефективності КМК;

плани – графіки подання МК.

Запитання 16

До основних показників ефективності роботи служби маркетингових комунікацій не відносять:

варіанти відповідей

«ціна за тисячу»;

теоретична прогнозована середня кількість слухачів;

вартість рекламного простору;

фінансова стабільність

Запитання 17

До показників визначення ефективності участі у виставках і ярмарках не належать:

варіанти відповідей

середня щоденна частота відвідувань;

щоденний показник обслуговування відвідувачів;

політика на ринках продажу;

ступінь інтенсивності комерційних контактів.

Запитання 18

Ефективність використання тих чи інших засобів масової інформації визначається за допомогою показника «вартість рекламного простору», що означає:

варіанти відповідей

ціну, яку платить підприємство за розміщення рекламного звернення у цьому носії;

теоретичну прогнозну середню кількість слухачів, глядачів або читачів, які можуть мати хоча б один контакт з рекламним носієм (газетою, журналом, радіопередачею, відеороликом тощо);

частку цільової аудиторії, яку охоплює цей носій реклами;

ціну за тисячу.

Запитання 19

Розрахунок вартості одного візиту торгового агента:

варіанти відповідей

витрати на візити/кількість візитів за період аналізу;

обсяг продажу/кількість візитів

обсяги продажу новим клієнтам/кількість нових клієнтів;

витрати на нових клієнтів/кількість нових клієнтів або середні витрати на

візит/відсоток нових клієнтів з-поміж усіх клієнтів.

Запитання 20

Життєвий цикл товару

варіанти відповідей

проміжок часу від задуму товару до зняття його з виробництва та продажу;

проміжок часу між придбанням сировини, матеріалів для здійснення основної

діяльності та одержання коштів;

час, упродовж якого грошові кошти вилучені з обігу підприємства;

час, від виробництва товару до його реалізації.

Запитання 21

Інтегровані маркетингові комунікації є однією з чотирьох складових:

варіанти відповідей

маркетинг-міксу;

маркетингової товарної політики;

маркетингової інноваційної політики;

маркетингової продуктової стратегії.

Запитання 22

Спонсорування – це

варіанти відповідей

надання певних пільг окремим особам або організаціям і поширення інформації про це в засобах масової інформації з метою створення доброзичливого ставлення до організаторів цієї акції;

заходи, які влаштовуються для донесення до цільової аудиторії конкретних повідомлень (прес-конференції, святкові презентації тощо);

корисні дрібнички із зображеними на них торговими марками або торговими знаками рекламодавців, які безкоштовно вручають покупцям;

процес сплати грошей за створення та показ рекламного звернення фірмою, організацією чи окремою особою.

Запитання 23

Маркетинг заходів зі спонсорування – це:

варіанти відповідей

комерційна діяльність, яка відбувається у культурному та соціальному середовищі, де розроблено концепцію та впроваджено у практику благодійну діяльність;

заходи, які влаштовуються для донесення до цільової аудиторії конкретних повідомлень (прес-конференції, святкові презентації тощо);

корисні дрібнички із зображеними на них торговими марками або торговими знаками рекламодавців, які безкоштовно вручають покупцям;

процес сплати грошей за створення та показ рекламного звернення фірмою, організацією чи окремою особою.

Запитання 24

Спонсорство – це:

варіанти відповідей

один із видів підприємницької діяльності, головна мета якого полягає в діях на благо як самого спонсора, так і того (або тих), хто отримує цю допомогу;

стимулювання попиту на політичну, державну або бізнесову фізичну чи організаційну одиницю через поширення важливих відомостей про неї, які мають престижний характер, у засобах масової інформації або зі сцени;

рекламування продуктів, послуг та ідей від імені виробника або посередника в місцях продажу цих товарів (магазинах, супермаркетах та інших торговельних закладах);

форма створення та використання прямих особистих зв’язків між тими, хто пропонує товар, та споживачами (покупцями) цих товарів, фактичними або потенційними.

Запитання 25

Спонсорство є, зазвичай, в таких галузях:

варіанти відповідей

спорт, культура, соціальна сфера;

наука, благодійність, сільське господарство;

спорт, транспорт, медицина;

політика, спорт, транспорт.

Запитання 26

Видами сучасної спонсорської підтримки є:

варіанти відповідей

покровительство, субсидії, позичка, пряме спонсорство;

дотації, позички, благодійна допомога;

субсидії, дотації, акції, презентації;

позичка, благодійність, акції, дотації

Запитання 27

У спонсорстві фінансова допомога від урядових організацій та місцевої влади – це

варіанти відповідей

субсидії;

пряме спонсорство;

позичка

покровительство

Запитання 28

Службовець підприємства, котрому доручено займатися пошуком клієнтів і робота з ними, є:

варіанти відповідей

торговий представником;

маклером

комівояжером

брокером

Запитання 29

Носій реклами, що дозволяє надати докладний опис

властивостей товару, зосередитися на цільовій аудиторії, – це:

варіанти відповідей

зовнішня реклама;

реклама в пресі;

реклама по телебаченню;

радіореклама

Запитання 30

Вибір форми звернення передбачає вибір:

варіанти відповідей

тексту, малюнків, озвучення тощо;

каналів особистісної чи неособистісної комунікації;

раціонального чи емоційного мотиву, що полягатиме в основі звернення;

немає вірної відповіді

Запитання 31

Розповсюдження безкоштовних зразків товару належить до такого елемента маркетингових комунікацій, як:

варіанти відповідей

пропаганда

реклама

паблік рілейшнз

стимулювання збуту

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест