14. Німеччина у 1871-1913 рр.

Додано: 1 лютого
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Копія з тесту: 14. Німеччина у 1871-1913 рр.
11 запитань
Запитання 1

Які провінції отримала Німеччина після закінчення франко-прусської війни? 

варіанти відповідей

Седан та Мец

 Баварію та Вюртемберг

Ельзас та Лотарингію

Панамський канал та Судан

Запитання 2

Мілітаризм - це

варіанти відповідей

Намагання зупинити будь-яку війну словами, договорами.

Допомога від іншої країни у військових напрямках

Нарощування військової могутності

Запитання 3

Згідно з Конституцією 1871 р., главою Німецької імперії вважався

варіанти відповідей

канцлер

імператор

юнкер

рейхстаг

Запитання 4

"Культуркампф" - це:

варіанти відповідей

монополізація в економіці Німеччини;

політика, спрямована проти католицької церкви;

  заборона діяльності соціалістів.

 створення німецьких університетів

Запитання 5

Після якої війни було формально закінчено об'єднання Німеччини ?

варіанти відповідей

Австро-пруської;

Прусько-російської;

Прусько-датської;

 Франко-пруської.

Запитання 6

Прізвисько "залізний" отримав ...


варіанти відповідей

Вільгельм І 

А. Тірпіц

О. фон Бісмарк

Фрідріх ІІІ

Запитання 7

Одним із напрямків внутрішньої політики О. фон Бісмарка


 

варіанти відповідей

 військова реформа і мілітаризація країни;

встановлення мирних відносин із сусідами;

військово-політичні коаліції;

боротьба із соціалістами;

встановлення диктатури.

Запитання 8

Вкажіть прізвище історичного діяча.


варіанти відповідей

Вільгельм І 

А. Тірпіц

  Отто фон Бісмарк

Фрідріх ІІІ

Запитання 9

Хто став імператором Німеччини у 1888 р. ?

варіанти відповідей

Бісмарк

Вільгельм 1

Вільгельм II

Фрідріх 3

Запитання 10

Згідно з Конституцією 1871 р. імперія поділялась на ... окремих держав.

варіанти відповідей

20

25

32

38

Запитання 11

Союз 1882 р., який поклав початок розколу Європи на ворогуючі військово-політичні угрупування

варіанти відповідей

 Двоїстий союз

Троїстий союз

Антанта 

Священний союз

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест