Прошу знову попрацювати в зошиті або на аркуші. 15 березня
Класна робота
Обведи в рядок 8 кружечків через одну клітинку. З нового рядка ще стільки ж
З нового рядка ще стільки ж. Ви намалювали перше речення до задачі. Розфарбуйте усі кружечки, як сказано в другому реченні.
Скільки фіолетових кружечків зафарбовано?
У першому завданні звичайним малюванням ви розв'язали цю задачу. Мабуть, у вас виникло запитання: "Як саме зафарбовувати 9 синіх фіалок, по скільки в кожному ряді, чи в першому всі зафарбувати, а в другому один, чи по три в кожному, щоб вийшла однакова кількість в рядах, чи ще якимось способом"?
Будь яким способом. Але фіолетових кружечків буде 15.
А тепер обери вираз, яким можна розв'язати цю задачу.
Чи правда, що у прикладі, де остання дія множення вийде 48?
У якому з прикладів у відповіді не буде найменувань (дм, см, хв, кг)?
Запиши в зошит коротку умову.
Обери правильний вираз для розв'язання. Запиши його в зошит також. Склади і запиши відповідь у зошит. Перечитай, що саме запитували.
Що мали запитати в цій задачі, щоб розв'язанням був вираз: 8 + 8 ⋅ 3?
Декілька правильних відповідей!
Щоб порівняти два числа можна: від більшого відняти менше або більше поділити на менше.
Запиши коротку умову до задачі у зошит. Тут дуже просто визначити головні слова.
Розв'яжи у будь-який спосіб: за окремими діями або виразом. Не забудь про відповідь.
Обери правильну відповідь до задачі:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома