1с-21 1 практичне

Додано: 10 квітня 2022
Предмет:
Тест виконано: 190 разів
11 запитань
Запитання 1

Пацієнту К., 62 р., призначено курс гірудотерапії. Назвіть показання до застосування п'явок:

варіанти відповідей

 Кровоточивість судин 

Артеріальна гіпертензія 

Ураження шкіри в місці прикладання п'явок

Алергічні захворювання 

Анемія 

Запитання 2

Пацієнту 18-ти років, який лікується в терапевтичному відділенні з приводу загострення хронічної пневмонії, призначено застосування гірчичників. Медична сестра інформує пацієнта про тривалість накладання гірчичників. Вона складає:

варіанти відповідей

1-2 хв. 

20-30 хв.

2 - 4 год. 

10-15 хв. 

8-10 год. 

Запитання 3

На третій день після застосування п'явок пацієнтка поскаржилася на свербіж та нагноєння навколо ранок.   Що є причиною такого ускладнення ?


  

варіанти відповідей

Тривала кровотеча з ранок 

Невірно обрана ділянка для постановки п’явок 

Підшкірні крововиливи 

Підвищений артеріальний тиск

Інфікування ранок

Запитання 4

Пациентке В., с диагнозом 'пневмония", врач назначил постановку горчичников. Выполняя   план сестринского хода, медсестра приготовила горчичники, лоток с  водой. Какая должна быть температура воды для постановки горчичников?

варіанти відповідей

20-25 С  

38-40 С

30-35 С 

60 - 75 С 

80-100 С 

Запитання 5

После выполнения подкожной инъекции алоэ у пациентки X. появился инфильтрат в месте инъекции. Проводя реализацию плана сестринского ухода, медсестра наложила полуспиртовый согревающий  компресс  на  плечо. В какой последовательности медсестра должна накладывать компресс?

варіанти відповідей

Марлевая салфетка, компрессная бумага, вата, бинт  

Компрессная бумага, марлевая салфетка, вата, бинт

Марлевая салфетка, вата, компрессная бумага, бинт 

Вата, компрессная бумага, бинт 

Компрессная бумага, вата, бинт

Запитання 6

Пацієнту з нирковою колькою медична сестра відпускає гарячу ванну. Вкажіть температуру води та тривалість ванни:  

варіанти відповідей

Температура води 34-36° С, тривалість 20 хв  

Температура води 36-39 ° С, тривалість 20-30 хв 

Температура води 28-30° С, тривалість 3-5 хв

Температура води 40° С, тривалість 10-15 хв

Температура води 24-27 ° С, тривалість 1-3 хв

Запитання 7

Назвіть біологічно активну речовину, що міститься у секреті слинних залоз п’явки і має здатність гальмувати процеси згортання крові:  

варіанти відповідей

Лізоцим 

 Мірозин 

Гірудин

Дестабілаза 

Гепарин

Запитання 8

До медичної сестри фізіотерапевтичного кабінету звернувся пацієнт, якому лікар призначив сеанси УФ-опромінення поперекової ділянки. Що повинна зробити медична сестра перед початком проведення процедури?  


варіанти відповідей

Визначити біодозу опромінення

Визначити частоту пульсу 

Визначити артеріальний тиск 

 Виміряти температуру тіла 

Оглянути шкіру пацієнта 

Запитання 9

Медична сестра проводить пацієнту сеанс гірудотерапії. Якщо п’явку потрібно зняти раніше, ніж вона нап’ється крові, то слід торкнутися ділянки передньої присоски тупфером, змоченим:

варіанти відповідей

Розчином глюкози. 

Солоною водою.

  5 % розчином калію перманганату.

40 % розчином етилового спирту.

Саліциловим спиртом. 

Запитання 10

Хворому накладено волого-висихаючий компрес. Як медсестрі оцінити правильність накладення компресу?  


варіанти відповідей

Через 1 годину зняти компрес та провіривши його, накласти знову

Через 4 години спитати хворого про його суб’єктивні відчуття 

 Через 14 годин зняти компрес те провірити його стан 

Через 1 – 2 години просунути термометр під компрес і по зміні стовпчика ртуті судити про стан його внутрішнього шару

Через 2 години просунути палець під компрес та визначити стан його внутрішнього шару  

Запитання 11

У хворого підвищена температура тіла до 39 оС. Хворому призначена застосування вологого холодного компресу. Як часто медична сестра повинна змінювати вологий холодний компрес?  

варіанти відповідей

Через 10 – 15 хв.

Через 2 – 3 хв 

Через 50 – 60 хв 

Як тільки він висохне 

Через 1 – 2 години зняти компрес та провірити його стан 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест