ІІІ Модуль. Департамент маркетингу, оргсхема. Побудова стратегічного маркетингу.

Менеджмент продажів

Додано: 15 грудня 2023
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

Хто такий стейкхолдер?

варіанти відповідей

Особа, що проводить незалежну перевірку фінансової діяльності компанії

Компанія, яка пропонує схожі рішення потреб для вашої цільової аудиторії

Це учасник проєкту, особа, яка мають інтереси, права в проєкті (бізнесі)

Запитання 2

Хто може бути стейкхолдерами?

варіанти відповідей

Керівництво, працівники компанії, зовнішні замовники

Партнери, інвестори

ЗМІ чи держструктури

Всі відповіді вірні

Запитання 3

Що таке організаційна схема компанії?

варіанти відповідей

Схема розташування виробничих приміщень підприємства

Схема, в якій прописані посади і функції кожного співробітника, а також очікуваний результат роботи і точки контролю. 

Схема прийняття рішень в умовах ризиків

Запитання 4

Як називається Департамент, що робить широко відомими продукти і послуги компанії і створює попит на них?

варіанти відповідей

Департамент Виробництва

Департамент Побудови

Департамент Поширення (Маркетингу)

Запитання 5

Оберіть цінний кінцевий продукт маркетолога

варіанти відповідей

Успішно використані ефективні технології, безпечний розвиток компанії

Виготовлений якісний продукт згідно технологій

Дохід компанії більше ніж витрати, мінімум дебіторки

Запитання 6

Що таке середній чек?

варіанти відповідей

Чек з середньою сумою виручки за день

Співвідношення виручки до кількості чеків за певний період часу

Співвідношення виручки до кількості проданих товарів за певний період часу

Запитання 7

Що таке скрипт продажів?



варіанти відповідей

Шлях потенційного клієнта від знайомства з компанією до покупки продукту/послуги

Документ де прописана вартість послуги, товару

Схема розмови з покупцем, в якому заздалегідь продумані відповіді на можливі запитання

Запитання 8

Що таке медіаплан?

варіанти відповідей

Документ, в якому прописані дані щодо проведення рекламної кампанії - канали, бюджет, очікувані результати тощо

Визначений порядок дій, які потрібні для досягнення поставленої мети

План, в якому прописані поточні й довгострокові завдання компанії

Запитання 9

Оберіть основні пункти медіаплану:

варіанти відповідей

Список рекламних каналів, формат

Охоплення, ціна контакту реклами

Частота, вартість, рейтинг

Всі відповіді вірні

Запитання 10

Чи існує універсальний шаблон медіаплану?

варіанти відповідей

Так

Ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест