(Тест створено на основі діагностувальної роботи, розробленої О.Кравченко, І.Орищенко, Д.Лазур, С.Коваль, С.Муравською з додаванням інших завдань).
Розглянь трикутник АВС. Обери правильну відповідь.
Кут АВС:
Обери правильне твердження:
Розглянь трикутник АВС. Обери правильну відповідь.
Трикутник АВС:
Обчисли. Обери дії, якими розв*язується даний вираз.
361×211-634=
Обчисли. Обери дії, якими розв*язується даний вираз.
419×208+786=
Прочитай задачу. Обери правильні дії для розв*язку і пояснення до них.
Два туристи вийшли з однієї туристичної бази і вирушили в різних напрямках один від одного. Швидкість першого туриста 12 км/год, а другого на 5 км/год більша. Через який час відстань між ними становитиме 116 кілометрів?
Прочитай задачу. Обери правильні дії для розв*язку і пояснення до них.
Присадибну ділянку розбили на прямокутники. Ділянка з помідорами шириною 6 м, довжина на 2 м більша. Знайди периметр ділянки з огірками, якщо він у 2 рази більший за периметр ділянки з помідорами.
Дана фігура має назву:
Дана фігура має назву:
Дана фігура має назву:
Одна сторона квадрата 7 см. Знайди площу квадрата.
Довжина прямокутника 7 см, а ширина 5 см. Знайди його площу.
Чому дорівнює сторона квадрата, якщо його площа 36 см2 ?
Познач усі одиниці вимірювання площі.
Перше число 36040, воно у 8 разів менше, ніж друге число. Обчисли друге число.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома