5-Б Підсумкова робота за розділом "Психічне і духовне здоров'я"

Додано: 2 лютого
Предмет: Основи здоров’я, 5 клас
10 запитань
Запитання 1

Дискримінація - це

варіанти відповідей

повага до поглядів та уподобань інших людей

упереджене ставлення до інших людей через певні ознаки

Запитання 2

Толерантність - це

варіанти відповідей

упереджене ставлення до інших людей через певні ознаки

повага до поглядів та уподобань інших людей

Запитання 3

Назвіть приємні емоції

варіанти відповідей

задоволення

страх

відчай

захоплення

радість


образа

Запитання 4

Ситуація: Дмитро має нетипову для хлопця зачіску – занадто довге волосся.

Прийняти його таким,як є, бо це його вибір

варіанти відповідей

Так

Спробувати йому довести, що хлопці так не ходять

Ні

Запитання 5

Як треба піклуватися про безпритульних тварин?

варіанти відповідей

Створювати прихистки

Підгодовувати

Знаходити їм домівки

всі варіанти правильні

Запитання 6

Які добрі справи ви знаєте?

варіанти відповідей

подякувати батькам

вимагати нових іграшок

допомогти з домашніми справами

побитися з однокласниками

Запитання 7

Визначте складові емоційного інтелекту

варіанти відповідей

розпізнавання емоцій

керування емоціями

співчуття

Запитання 8

Визначте, якому рівню емоційного інтелекту відповідає наступна харакктеристика - "Ви розпізнаєте і приймаєте свої емоції, умієте коректно висловлювати та відпускати негативні почуття"

варіанти відповідей

високому

низькому

середньому

Запитання 9

Співчуття (емпатія, співпереживання) - це

варіанти відповідей

вміння, яке допомагає побачити світ очима цих людей та усвідомити, який цей світ багатогранний.

вміння поставити себе на місце інших, зрозуміти їхні емоції.

вміння, яке допомагає навчитися розпізнавати та поважати почуття людей іншої статі. віку, віри, культури виховання.

Запитання 10

Не важливо, яку оцінку ти отримаєш після виконання цього тесту, ПОСМІХНИСЬ і отримай за це 2 бали) Ти посміхнувся/посміхнулась?

варіанти відповідей

Так

Ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест