5 клас НУШ. Марія Морозенко "Вірність Хатіко"

Додано: 2 березня 2023
Предмет: Українська література, 5 клас
Тест виконано: 4091 раз
18 запитань
Запитання 1

Твори про тварин називаються...

варіанти відповідей

анімалістичними

 пригодницькими

ліричними

фантастичним

Запитання 2

Хатіко належав породи собак...

варіанти відповідей

сенбернар

алабай

 акіта-іну

вівчарка

Запитання 3

Марія Морозенко написала оповідання "Вірність Хатіко"...

варіанти відповідей

за мотивами японських народних творів

за реальною історією із життя собаки

за власною фантазією

за мотивами фільму «Хатіко: Вірний друг»

Запитання 4

Хатіко професорові подарува

варіанти відповідей

старий сусід

доброзичливий колега

новий приятель

вдячний колишній студент

Запитання 5

Професор Хідесабуро Уено працював у...

варіанти відповідей

 Токійському університеті 

  університеті Йокогама

  Кіотському університеті

  університеті Кобе

Запитання 6

Професор сказав: "Я назву тебе Хатіко — ...". 

варіанти відповідей

третім

п'ятим

восьмим

дев'ятим

Запитання 7

Господар Хатіко одного дня не повернувся, тому що...

варіанти відповідей

одружився і переїхав до іншого будинку

його пограбували і вбили злодії

придбав іншу тваринку

раптово помер від серцевого нападу

Запитання 8

Професор не міг бати Хатіко з собою до університету, тому що...

варіанти відповідей

пес поводився агресивно і кидався на людей

це було заборонено статутом університету

студенти так захопились тваринкою, що заняття звелись до гри

чотирилапий боявся будь-якого транспорту

Запитання 9

Тема оповідання - ...


  

варіанти відповідей

подорожі людини і собаки

 приїзд собаченяти з ферми до міста

зрада та безвідповідальність людини

щира дружба людини і тварини

Запитання 10

Хатіко прослався на всю Японію...

варіанти відповідей

вірністю, нескінченною надією та безмежною любов'ю

розумом, винахідливістю та кмітливістю

агресивністю та злістю

бо зовсім не піддавався дресируванню

Запитання 11

Оповідання М. Морозенко "Хатіко" вчить...

варіанти відповідей

возвеличувати любов, вірність, дбайливе ставлення до тваринного світу

возвеличувати професію педагогів

возвеличувати родинні цінності

возвеличувати любов та дружбу

Запитання 12

Містяни до Хатіко на вокзалі ставились так:

варіанти відповідей

ігнорували або проганяли

хотіли зловити і віддати до притулку для тварин

гралися з ним і кликали до себе додому

поважали, жаліли, підгодовували

Запитання 13

Хатіко дізнався, що господар більше не повернеться від...

варіанти відповідей

членів родини Хідесабуро Уено

студентів

чергового на станції

колег професора

Запитання 14

У кінці твору Хатіко...

варіанти відповідей

чекає свого господаря

його забрали в іншу родину

образився на всіх людей

потрапив у притулок для тварин

Запитання 15

Єдине, чого хотів Хатіко...

варіанти відповідей

аби господар усе-таки повернувся

щоб його забрав до себе черговий по станції

повернутися на ферму

зникнути з міста

Запитання 16

Хатіко не зміг забути господаря за ...(скільки?) років розлуки?

варіанти відповідей

3

5

10

12

Запитання 17

У творі є такі епізоди (ДЕКІЛЬКА правильних відповідей):

варіанти відповідей

Цуценятко Хатіко відразу ж полюбило свого господаря Хідесабуро Уено. Він сподобався йому вже тієї миті, коли той узяв його на руки

Хтіко не смів ослухатися свого господаря. Він насправді був розумним і слухняним песиком.

Хатіко не вірив почутому. Він знав своє — рано чи пізно його господар мусить-таки повернутися на станцію.

Як воно у мене за пазухою сидить. Заснуло. Ніжкою дрібає, мабуть, сниться йому щось, ...притулилося...

Він так і стоїть на пероні дотепер... Здається, що, вдивляючись у далечінь, усе ще сподівається угледіти наближення рідної людини

Запитання 18

Хатіко стосуються усі характеристики, ОКРІМ:

варіанти відповідей

відтепер усе частіше сумував, загадуючи колишні щасливі дні

відчував господаря й на віддалі

поринаючи поволі в сон вічності, бачив перед очима світле обличчя професора

надіявся на повернення господаря

його цікавили туристи і слава.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест