завдання для повторення вивченого в 5 класі
Нещадно покусаний, рятуючи життя, шмигнув у дім маляра, а там скочив у велику бочку...
« Він опустився навколішки й мовив про себе: « Присягаюсь Аллахом, це місце – райський куточок; мабуть, це палац султана або хана. Він шанобливо до всіх привітався, побажав усім добра і встав, схиливши голову»
Зазирнув він у відчинене вікно й побачив, як учитель малює картину. Зайшов хлопець у клас і попросив хоч на деякий час дати йому пензлика. Цей герой - ...
"Найкраще дбай про постіль, стели якнайстаранніше та добре вибивай подушки, щоб піря летіло" - так наказувала ...
...щойно дівчина ступила на поріг, як на неї перекинувся великий казан смоли.
...на ланцюгу кружляє тім;
Іде праворуч - спів заводить,
Ліворуч - казку повіда...
« Він так солодко співав, що навіть бідний, обтяжений турботами рибалка, коли вночі випливав закидати свої сіті, зупинявся і слухав»
«Старий… був ватажком зграї сірих вовків, що спустошували долину впродовж багатьох років. Усі місцеві скотарі та пастухи знали цього хижака»
«Дійшовши до дерев*яного будинку школи, він швидко ввійшов з виглядом людини, яка сумлінно поспішала на урок, повісив капелюха на гвіздок і діловито сів за парту»
... заплакав, і схилив голову, і просив пробачення в Божих створінь, і продовжував свій шлях через ліс, шукаючи жебрачку.
«Вона аж затремтіла від цікавості і побігла слідом за Кроликом через поле і ледве встигла помітити, що той шмигнув у велику кролячу нору під живоплотом»
Вона вчить оточуючих «грі в радість», якої її навчив свого часу батько.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома