5кл.Чинники живої природи. Співіснування й угрупування організмів

Підручник: Природознавство. Параграф 43, 5 кл.: підруч. для закладів загальної середньої освіти І Т.В. Коршевнюк, В.І. Баштовий, 2018. 


Малюнки: wikipedia.org

Додано: 29 квітня 2020
Предмет: Природознавство, 5 клас
Тест виконано: 160 разів
10 запитань
Запитання 1

Сукупність організмів, які живуть на одній території - це:

варіанти відповідей

родина

угрупування

ліс

степ

Запитання 2

Капуста → зайчик→лисичка. Ці зв'язки називають:

варіанти відповідей

харчові зв'язки

поведінкові зв'язки

степові зв'язки

городній ланцюг

Запитання 3

Оберіть з переліку приклад шкідливих взаємозв'язків:

варіанти відповідей

білка →лось

верба→гриб трутовик

соя →бульбочкові бактерії

дуб→конвалія

Запитання 4

Оберіть корисні для обох організмів зв'язки (2 правильні):

варіанти відповідей
Запитання 5

Захисні пристосування (2 правильні)

варіанти відповідей

у шлунку корови живуть бактерії

кропива має жалкі волоски

забарвлення ящірки

Запитання 6

Згадайте парк або ліс. Які рослини утворюють у ньому верхній ярус? (3 правильни)

варіанти відповідей

каштан

шипшина

бузок

тополя

кульбаба

пирій

береза

подорожник

Запитання 7

Які рослини утворили другий ярус парку? (3 правильни)

варіанти відповідей
Запитання 8

Оберіть з переліку рослини, які зростають у нижньому ярусі парку (3 правильни):

варіанти відповідей
Запитання 9

Оберіть нічного хижака на місцевості:

варіанти відповідей
Запитання 10

Оберіть організми які входять до одного угрупування і зв'язані харчовим ланцюгом (3 правильни):

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест