6 кл. "Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література".

Додано: 23 травня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 472 рази
26 запитань
Запитання 1

Рей Бредбері та Роберт Шеклі - це письменники-...


варіанти відповідей

казкарі

романтики

фантасти

фантазери

Запитання 2

В оповіданні "Усмішка" Рей Бредбері змальовує...


варіанти відповідей

дописемний розвиток цивілізації

зруйновану цивілізацію

сучасне цивілізоване суспільство

міжгалактичну цивілізацію

Запитання 3

В оповіданні "Усмішка" люди ненавиділи усе, що було пов'язано з ...


варіанти відповідей

майбутнім людства

їхньою владою

з міжгалактичним урядом 

з минулим

Запитання 4

Під час свят люди в оповіданні Р.Бредбері "Усмішка"


варіанти відповідей

танцювали та співали веселих пісень

шматували та палили книжки на майдані 

громили заводи та друкарні 

влаштовували спільні толоки та прибирали вулиці міста

Запитання 5

Що символізує усмішка з картини "Мона Ліза" Леонардо да Вінчі, якою милувався Том?


варіанти відповідей

є символом рідного краю 

є символом краси і добра

є символом справедливості та свободи

є символом відродження духовності

Запитання 6

Якого змісту набуває усмішка на клаптику полотна в руках Тома  наприкінці оповідання?


варіанти відповідей

якщо ви хочете, щоб люди любили вас, дотримуйтесь правила: усміхайтеся

усмішка триває лише мить, але пам'ять про неї залишається назавжди

Том, як уособлення надії людства на майбутнє відродження, як «людина з душею», що має врятувати людство, збереже в своїй душі усмішку Джоконди

 г)даруйте усмішки один одному

Запитання 7

"Запах думок". Як тварини, які мешкали на планеті З-М-22, знаходили свою жертву?


варіанти відповідей

за допомогою добре розвинутого нюху

за допомогою телепатії 

за допомогою тонкого слуху 

за допомогою вібрації певних звуків

Запитання 8

Яким чином Лерой Кліві, герой оповідання "Запах думок" врятувася від барса, вовків та грифа, які оточили його одночасно з усіх боків, а вигадка з мертвим тілом не вдалася?


варіанти відповідей

він уявив себе смолоскипом    

він просто лежав на землі і ні про що не думав

він заховався у поштольоті

він уявив себе високим деревом    

Запитання 9

Чим були здивовані рятувальники:


варіанти відповідей

великою кількістю ран на тілі Лероя

відсутністю на тілі Лероя поранень  

відсутністю на тілі Лероя опіків

Запитання 10

Що отримав Міо від друзів, збираючись до Країни Чужинецької?


варіанти відповідей

хліб, сопілку, ложечку, плащ 

золоте яблуко, листівку, сухарики, шапочку 

золоте яблуко, листівку, сопілку, плащ

сопілку, червону шапочку, ложечку, плащ

Запитання 11

До якої країни джин із пляшки переправив Буссе, головного героя твору Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо"?


варіанти відповідей

до Країни Щасливої

до Країни Далекої 

до Країни Веселої 

до Країни Казкової

Запитання 12

Міо (герой твору "Міо, мій Міо") мав їхати до Країни Чужинецької, щоб....


варіанти відповідей

Зустрітися там з пастушком Нонно   

Завоювати Країну Чужинецьку

Врятувати людей від страшного лицаря Като

Знайти в цій країні свого батька   

Запитання 13

Що страшний лицар Като ( твір "Міо, мій Міо") робив зі своїми ворогами?


варіанти відповідей

перетворював їхні серця на камінь

перетворював їх на камінь

перетворював їх на птахів  

жорстоко вбивав

Запитання 14

Чого навчає нас твір А.Ліндгрен "Міо, мій Міо"?


варіанти відповідей

завжди боротися зі злом та бути на боці правди  

бути вірним другом

цінувати родину, любити рідних та близьких  

берегти природу, жити з природою у гармонії

Запитання 15

Установіть відповідність між творами та письменниками

1. «Міо, мій Міо»          а) Р.Бредбері

2. «Запах думки»          б) А.Ліндгрен

3.  «Усмішка»               в) Р.Шеклі


варіанти відповідей

1Б, 2 В, 3 А 

1В, 2А, 3 Б, 

1А, 2Б, 3В

Запитання 16

Крістіне Нестлінгер...


варіанти відповідей

французька письменниця

австрійська письменниця

американська письменниця

шведська письменниця

Запитання 17

З якою метою фірма надіслала їй хлопчика


варіанти відповідей

щоб забезпечити нащадком 

щоб всіх дітей навчити бути ввічливими

щоб врятувати країну від біди

Запитання 18

Чого найбільше хотів Конрад?


варіанти відповідей

 розважатися і веселитися 

навчатися в школі

лежати та байдикувати

Запитання 19

Вказати усі риси характеру Конрада


варіанти відповідей

чемний

ледачий

поміркований

емоційний

серйозний

правдивий

Запитання 20

Назвіть елементи чарівності у повісті К. Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки".


варіанти відповідей

живильна вода, штучно створена дитина 

чарівні карти, кришталеві кульки    

мармурова рука, чарівні акваріуми

гумовий чортик, дерев'яна конячка

Запитання 21

Одна з ідей повісті "Конрад, або Дитина з бляшанки" - це


варіанти відповідей

щирі стосунки - найголовніше для людини   г)людина має погоджуватися з думкою більшості

прагнення до знань робить людину людиною

родина відповідає за виховання дитини

Запитання 22

Назвіть жанр твору "Конрад, або Дитина з бляшанки".


варіанти відповідей

роман-казка

новела-казка

драма-казка

повість-казка 

Запитання 23

Яким чином хлопчик потрапив до теперішніх батьків? 


варіанти відповідей

Приїхав поїздом.

Його помилково прислали в посилці.

Несли на крилах птахи і випадково загубили.

Таємно приплив на кораблі.

Запитання 24

Однокласники не любили Конрада, бо той...


варіанти відповідей

 був занадто слухняний

говорив тільки правду

бив однокласників

ображав дівчат

Запитання 25

Чому Берта, Егон та Кітті не хочуть повертати Конрада на фабрику, адже в них через хлопця багато проблем?


варіанти відповідей

Розраховують на виплату допомоги по вихованню дитини 

Полюбили його

Витратили на нього багато грошей 

Щоб не залишитися самотніми

Запитання 26

Яка ідея твору "Запах думки" Р. Шеклі?


варіанти відповідей

віра в перемогу справедливості; розкриття безмежних фізичних і духовних можливості людей, які готові пожертвувати собою заради щастя інших.

уславлення необмежених можливостей людського розуму, сили духу, волі, творчої уяви, неординарного мислення людини, яка здатна здолати всі перешкоди на своєму шляху.

в)утвердження, що краса, увічнена в шедеврах світового мистецтва, знайде свою стежку до людських сердець.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест