Конкурс ім.Петра Яцика 2021 Нікопольська гімназія 11

Додано: 15 жовтня 2020
Предмет: Українська література, 6 клас
Тест виконано: 126 разів
15 запитань
Запитання 1

Складним є речення  

варіанти відповідей

На призьбі грається сонце, лащиться до діда тінями од гілля.

Згорає на гіллі зелений снопик літа, і біло плаче тихий молочай.

Може, часом з людського серця моя пісня до мене озветься.

Запитання 2

Звертання використано в реченні  (розділові знаки знято):

варіанти відповідей

Десь кажуть є гора де не співають птиці.

Усі закохані в тебе жайворонку над полем.

Добра не шкодую ні людям ні сину.

Запитання 3

Вставне слово вжито в реченні  (розділові знаки знято):

варіанти відповідей

Благословенні будьте мамо я чую ласку ваших рук.

А світ навкруг простий і звичний і усміх стелиться над ним.

Кажуть сніг на полі — хліб у коморі.

Запитання 4

    Виділене слово в реченні виступає

Де грамотні люди, там біди не буде 

 

варіанти відповідей

означення

обставина

додаток

Запитання 5


Укажіть, яке слово ніколи не буває вставним

варіанти відповідей

майже

мабуть

отже

Запитання 6

Схемі А: «П!» відповідає таке речення:

варіанти відповідей

 «А хороше отак мандрувати, — говорив замріяно Олесь. — Пригоди щоб були, небезпека…»

«Спускайтеся швидше!» — наказав Крутояр.

А дід Салимон каже: «А, здоров, хлопче!»

«Так, бачу, ти усім тут добре надоїв, — кіт вовкові сказав. — Чого ж ти, братику, сюди і забігав?»

Запитання 7

Схемі «П! — а. — П?» відповідає таке речення:

варіанти відповідей

 «Це, звичайно, так», — погодився капітан.

 «А двійки ти хапав коли-небудь? — з надією спитав Кукурузо. — Хоч з поведінки, хоч зі співів абощо?»

   Звідусюди школярі гукали до лісничого: «Макаре Макаровичу, а я правильно саджу?»

 «Мамо! — обізвалась нишком Нидимора, підвівшись із постелі. — Чи чуєте?»

Запитання 8

Укажіть значення фразеологізму наче корова язиком злизала

варіанти відповідей

А) про смачну їжу;


Б) про раптове, безслідне зникнення;


В) про несподівану подію;


Г) про дуже довгий язик.

Запитання 9

2.Стійкі сполучення слів, які за змістом дорівнюють одному слову,— це:

варіанти відповідей

А) фразеологізми; 

Б) діалектизми;

В) неологізми;

Г) архаїзми.

Запитання 10

7. Укажіть рядок, що не містить фразеологізм:

варіанти відповідей

А) бити себе в груди;

Б) скринька Пандори;


В) язиката Хвеська; 

Г) переливати молоко.

Запитання 11

Позначити, у якому рядку всі слова іншомовного походження:

 

варіанти відповідей

вітряно, борг, доробок, здавна;

мішечок, колода, насадження;

мотовило, перелік, печеніг,

анонс, асиміляція, джем, торт.

Запитання 12

Позначити, у якому рядку всі слова — діалектизми:

варіанти відповідей

плай, ватра, когут, злуда;

глаголити, зелений, бриль, увага;

куций, батько, беркут;

курінь, сільський, потоки;

Запитання 13

Однакова кількість звуків і букв у слові:

варіанти відповідей

єдність

дзвінок

поясок

щодня

Запитання 14

Помилку допущено в слові

варіанти відповідей

кручою

шахтарем

вишнею

мрякою

мрією

Запитання 15

Складіть розповідь про подію, яка відбулася з вами влітку. Використайте слова, що вказують на послідовність подій (спочатку, далі, тоді, пізніше, нарешті, насамкінець). 


УВАГА! Розповідь запиши на подвійному листку , сфотографуй та надішли !

варіанти відповідей

Продовжити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест