7 клас Самостійна робота "Сполучники й сполучні слова у реченнях. Написання сполучників разом і окремо. Синонімічні й антонімічні сполучники."

10 запитань
Запитання 1

1. Які твердження стосуються сполучника? (Кілька відповідей)

варіанти відповідей

А) Незмінна службова частина мови, що виражає залежність іменника, числівника, займенника від інших слів у словосполученні та реченні.

Б) Службова частина мови, яка вживається для зв’язку однорідних членів та частин складного речення.

В) Змінюється за числами та родами.

Г) Є незмінним словом.

Д) За роллю в мові буває сурядним і підрядним.

Є) Не буває членом речення.

Ж) Має ступені порівняння.

З) Виступає другорядним членом речення.

Запитання 2

3. У якому реченні виділене слово є сполучником і його слід писати разом?

варіанти відповідей

А) Вони боролися за/те, щоб ми сьогодні жили у вільній країні.

Б) Як/би там не було, комусь належало це перевірити.

В) Він говорить те/ж, що й інші свідки.

Г) Як/би не було ночі, то не знали б, що таке день.

Д) Я люблю тебе, друже, за/те, що в очах твоїх море синіє.

Запитання 3

5. У якому реченні виділене слово є сполучником і його треба писати разом? 

варіанти відповідей

А) Повідомили про/те, що зустріч відбудеться завтра.

Б) Ми не розлучимось з тобою, що/б не сталось.

В) Вибач мені, брате, за/те, що спізнився з допомогою.

Г) Наша пісня - то/ж душа народу, його сила і міць.

Д) Треба дзвінкий голос мати, що/б гарно співати.

Запитання 4

6. У якому реченні виділене слово є сполучником і його треба писати разом? 

варіанти відповідей

А) Що/б там не кричало, біжи й не оглядайся.

Б) Що/б не робив - роби це дуже добре.

В) Що/б жить - ні в кого права не питаюсь.

Г) Що/б не трапилося - завжди будь людиною.

Д) Що/б улітку не вродило, те зимою не завадить.

Запитання 5

7. У якому реченні виділене слово є сполучником і його треба писати разом?

варіанти відповідей

А) Я мушу книжки читати, що/б очі мої не засліпило.

Б) Як/би ти не знав багато, а більше за всіх не знатимеш.

В) Я поважаю тебе за/те, що ти завжди дотримуєш слова.

Г) Про що/б не писав поет, він завжди пише про людину.

Д) Як/би не тиснув мороз, а весна все ж буде.

Запитання 6

8. У якому реченні виділену сполуку треба писати окремо? 

варіанти відповідей

А) Як/би було десять рук, усім би робота знайшлась.

Б) Як/би ви знали, паничі, як люди плачуть живучи.

В) Як/би не було зими, за кожух не дбали б ми.

Г) Як/би там не було, а комусь належало це перевірити.

Д) Як/би відали ви, які славні були ті суворі, закручені хлопці.

Запитання 7

9. У якому реченні виділене слово є сполучником і його слід писати разом?

варіанти відповідей

А) Як/же я тепер вернуся до батька, до матері?

Б) Взимку холодно, за/те комарі не кусаються.

В) Що/б не робив, роби все тільки найкраще.

Г) Ну що/б, здавалося, слова. Слова та голос...

Д) В криницю старості не заглядай, про/те, яким ти будеш, не гадай.

Запитання 8

10. У якому реченні виділене слово є сполучником і його слід писати разом? 

варіанти відповідей

А) Співай же за мною про/те, як весною усе відживається знов.

Б) Я люблю тебе, друже, за/те, що не можна тебе не любити.

В) І треба було принюхуватися, що/б їх ідентифікувати.

Г) Як/би не крутила хуртовина, блисне промінь - крига розтає.

Д) Не грайся хлібом - то/ж/бо великий людський гріх.

Запитання 9

11. У якому реченні виділене слово є сполучником і його слід писати разом?

варіанти відповідей

А) За/те її люблю, мою Україну убогу.

Б) Що/б ви не думали, а я буду працювати.

В) Як/би краще виконати завдання?

Г) Оголошено, що/б усі прийшли вчасно.

Д) Не думай про/те, що тоді сталося.

Запитання 10

12. У якому реченні виділене слово не є сполучником і його слід писати окремо?

варіанти відповідей

А) Не знаю, як/би склалась моя доля, коли б біля неї не стояла, мов благання,

моя зажурена мати.

Б) Як/би хліб та одежа, їв би козак лежа.

В) Не хочу я, що/б знов пекла мене війна в журбі.

Г) Людині треба, що/б її робота залишалася після неї жити.

Д) Як/би мені крила, у небо б злетіла.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест