Як називається наука про шкіру?
Назвіть поверхневий шар шкіри.
Як називаються темно-коричневі пігменти, що зумовлюють забарвлення шкіри?
Чим зумовлений колір шкіри людини:
Яку функцію НЕ виконує шкіра:
Укажіть структуру шкіри, яка постійно злущується
Які шари виділяються у шкірі?
Які залози не належать до шкірних?
Які залози шкіри беруть участь у терморегуляції?
Укажіть структуру шкіри, яка постійно злущується
Укажіть структуру шкіри, похідною якої є волосся:
Вкажіть білок, з якого побудовано волосся та нігті
Розширення кровоносних судин шкіри призводить:
Протоки сальних залоз відкриваються:
Шар шкіри, у якому містяться дрібні кровоносні і лімфатичні судини, нервові волокна та рецептори :
Закупорка протоків сальних залоз із подальшим розвитком у них мікроорганізмів - це:
Функції шкіри:
Сечовий міхур слугує для
Визнач правильний порядок розташування сечовидільної системи
Вкажіть основну структурно -функціональну одиницю нирок
При захворюванні на цистит вражаються
Який орган сечовидільної системи бере безпосередню участь у процесах видалення непотрібних речовин з крові?
У якій частині нефрону відбувається процес фільтрації?
У якій частині нефрону відбувається процес реабсорбції?
Як називається запалення сечового міхура?
Похідною якої структури організму є нігтьова пластинка?
Під час фізичних навантажень людина вкривається потом. У чому полягає біологічний сенс цього явища?
Під час тривалого перебування на сонці змінюється колір шкіри людини. Це пов'язано зі збільшенням у клітинах шкіри кількості пігменту
Укажіть частину організму людини, що є похідною епідермісу шкіри.
Волосяні сумки розташовані в
Проаналізуйте твердження щодо будови шкіри.
І. Цифра 1 указує на потову залозу, цифра 2 - на волосяну цибулину
ІІ. Цифра 1 указує на потову залозу, цифра 3 - на сальну.
Чи є поміж них правильні?
На рисунку зображено будову шкіри людини. Проаналізуйте твердження.
І. Цифрою 1 позначено терморецептор.
ІІ. Цифрою 2 позначено сальну залозу.
Чи є поміж них правильні?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома