8 клас § 3 ПОРЯТУНОК І ЗАХИСТ ЛЮДЕЙ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ

Додано: 24 вересня 2020
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Тест виконано: 738 разів
11 запитань
Запитання 1

Дайте найбільш вичерпну відповідь. Порушення нормальних умов життя і діяльності людей на окремому об’єкті або окремій території це:

варіанти відповідей

стихійне лихо

надзвичайна ситуація

аварія на виробництві

Запитання 2

Залежно від походження подій, що можуть спричинити виникнення НС, в Україні визначено такі види надзвичайних ситуацій: природного походження; техногенного походження; соціально-політичного походження; воєнного походження. Про який вид НС йдеться: " Виникають у результаті виходу з ладу машин, механізмів та агрегатів, що призводить до порушення виробничого процесу"? 

варіанти відповідей

Воєнного походження

Соціально-політичного походження

Природного походження

Техногенного походження

Запитання 3

Залежно від походження подій, що можуть спричинити виникнення НС, в Україні визначено такі види надзвичайних ситуацій: природного походження; техногенного походження; соціально-політичного походження; воєнного походження. Про який вид НС йдеться: " Стихійні лиха; снігові замети; урагани; зливи; град; ожеледиця; посуха"? 

варіанти відповідей

Воєнного походження

Соціально-політичного походження

Природного походження

Техногенного походження

Запитання 4

Залежно від походження подій, що можуть спричинити виникнення НС, в Україні визначено такі види надзвичайних ситуацій: природного походження; техногенного походження; соціально-політичного походження; воєнного походження. Про який вид НС йдеться: " Виникають унаслідок застосування зброї масового ураження (ядерної, хімічної та біологічної) або звичайних засобів ураження(авіаційні бомби, артилерійські снаряди, ракети, міни, торпеди)"? 

варіанти відповідей

Воєнного походження

Соціально-політичного походження

Природного походження

Техногенного походження

Запитання 5

Залежно від походження подій, що можуть спричинити виникнення НС, в Україні визначено такі види надзвичайних ситуацій: природного походження; техногенного походження; соціально-політичного походження; воєнного походження. Про який вид НС йдеться: " Ситуації пов’язані з протиправними діями антиконституційного і терористичного характеру"? 

варіанти відповідей

Воєнного походження

Соціально-політичного походження

Природного походження

Техногенного походження

Запитання 6

До якого рівня відносять НС, що виникає і розвивається на території двох і більше областей та міста Києва й загрожує поширенням небезпеки за межі країни?

варіанти відповідей

Державний рівень

Регіональний рівень

Місцевий рівень

Об’єктний рівень

Запитання 7

До якого рівня відносять НС, що виникає і розвивається на території двох або більше адміністративних районів міст обласного значення, областей, міста Києва або загрожує поширенням небезпеки на територію суміжних областей України?

варіанти відповідей

Державний рівень

Регіональний рівень

Місцевий рівень

Об’єктний рівень

Запитання 8

До якого рівня відносять НС, що виходить за межі потенційно небезпечного об’єкта, загрожує поширенням небезпеки на довкілля, сусідні населені пункти?

варіанти відповідей

Державний рівень

Регіональний рівень

Місцевий рівень

Об’єктний рівень

Запитання 9

До якого рівня відносять НС, яка виникає і розвивається на території об’єкта або на самому об’єкті. Наслідки цієї ситуації не виходять за межі об’єкта або за межі його санітарно-захисної зони?

варіанти відповідей

Державний рівень

Регіональний рівень

Місцевий рівень

Об’єктний рівень

Запитання 10

Охарактеризуйте цю подію за походженням і рівнем НС.(лише дві правильні відповіді)

варіанти відповідей

Воєнного походження

Державний

Регіональний

Соціально-політичного походження

Техногенного походження

Місцевий

Об’єктний

Природного походження

Запитання 11

Охарактеризуйте цю подію за походженням і рівнем НС.(лише дві правильні відповіді)

варіанти відповідей

Воєнного походження

Державний

Регіональний

Соціально-політичного походження

Техногенного походження

Місцевий

Об’єктний

Природного походження

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест