8 клас. Інформаційна безпека.

Додано: 17 травня 2022
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Тест виконано: 904 рази
12 запитань
Запитання 1

Оберіть правильні твердження:


варіанти відповідей

а) Не слід тубуватись про захист особистої інформації в Інтернеті

б) Інформаційна безпека захищає від несанкціонованого доступу до інформації 

в) Проблема захисту інформації є актуальною і для держав, і для організацій, і для окремих людей.

Запитання 2

Захищає життєво важливі інтереси громадян, суспільства й держави, запобігає заподіянню шкоди через негативний інформаційний вплив.

варіанти відповідей

а) Інформаційна безпека особистості

б) Інформаційна безпека держави

в) Інформаційна безпека організацій

Запитання 3

Забезпечує стан захищеності інформаційного середовища організації, який сприяє її нормальному функціонуванню.


варіанти відповідей

а) Інформаційна безпека держави

б) Інформаційна безпека особистості

в) Інформаційна безпека організації

Запитання 4

Захищає особистість, різноманітні соціальні групи та об`єднання людей від впливів, які здатні проти їхньої волі змінювати психічні стани й психологічні характеристики людини.

варіанти відповідей

а) Інформаційна безпека організації

б) Інформаційна безпека держави

в) Інформаційна безпека особистості 

Запитання 5

Як захиститись від негативного впливу інформації?

варіанти відповідей

а) Розумно обирати фільми для перегляду 

б) Довіряти будь-якій інформації в Інтернеті

в) Розумно обирати книги і журнали для читання 

г) Обирати лише об`єктивну, перевірену, позитивну інформацію 

д) Не дивитись по телевізору все поспіль

Запитання 6

До ЗМІ відносять:

варіанти відповідей

а)  рекламні щити й панелі 

б) технічні (звукові та відео) засоби: радіо, телебачення

в) домашні відео-центри, що поєднують телевізійні, телефонні, комп'ютерні та інші лінії зв'язку

г) кінематограф 

д) друковані засоби: газети, журнали, книги

е) звуко- та відеозаписи, відео-текст, телетекст

є) передача інформації при спілкуванні на вулиці, в транспорті 

ж) Інтернет-видання

Запитання 7

 Щоб протидіяти негативному впливу інформації, слід розвивати навички ..


варіанти відповідей

а) креативності 

б) оперативного розшуку  

в) виваженого прийняття рішень 

г) аргументувати свої думки

д) фантазії  

е) аналізу отриманої інформацію 

є) критичного мислення

ж) математичної логіки

Запитання 8

Позначте правила безпечного користування Інтернетом:

варіанти відповідей

а) відповідати на будь які інформаційні повідомлення

б) не заходити на підозрілі сайти, якщо про це попереджує захист комп'ютера

в) не змінювати налаштування Інтернетом самостійно

г) повідомляти та оприлюднювати без дозволу близьких особисту інформацію

д) не заважати іншим користувачам, не робити протизаконних вчинків в Інтернеті

е) не потрібно робити для інших те, чого не хочете щоб зробили для вас

є) не створюйте конфлікти та не допускайте їх 

Запитання 9

Оберіть ознаки кібербулінгу.

варіанти відповідей

а)  розміщення помилкової інформації

б) нав'язування порад, пропозицій, навіть якщо вони не компетентні

в) наклеп, використовуючи ваше фото, поширення в мережі Інтернет

г) слідкування за допомогою програм з метою пограбування та ін. 

д) образливі смс, дзвінки від невідомих осіб  

е) викладання відео з метою шантажу 

Запитання 10

Що в Інтернеті заборонено законом?

варіанти відповідей

а) поширення нелегальних копій програмних продуктів з використанням Інтернету 

б) розміщувати в Інтернеті фото інших без їх згоди 

в) розміщувати чужу інформацію під виглядом своєї

г) копіювати файли для особистого користування 

Запитання 11

Надсилання зображень чи відео, які містять порнографію або пропозиції сексуального характеру неповнолітнім це-

варіанти відповідей

а) кібершахрайство

б) кіберрозбещення 

в) небезпечний контент 

г) кібербулінг  

Запитання 12

Якщо ти зайшов на підозрілий сайт, то ..

варіанти відповідей

а) найти для себе цікаву інформацію

б) більшість таких сайтів являються лише носіями вірусів 

в) скачай з нього те, що тобі сподобалось

г) не довіряй інформації з такого сайту

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест