9 клас. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)» та «Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)

Додано: 10 травня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Тест виконано: 205 разів
24 запитання
Запитання 1

Таємний договір між Німеччиною, Австро-Угорщиною та Італією був підписаний:


варіанти відповідей

20 травня 1872 р.      

20 травня 1882 р.            

20 травня 1892 р.

Запитання 2

Які країни увійшли до воєнно-політичного союзу, який сформувався впродовж 1904-1907 pp. для боротьби з Троїстим союзом 


варіанти відповідей

Австро – Угорщина

Великої Британії,

Німеччина;

Франції

Росії.

Запитання 3

Таємний договір між Німеччиною, Австро-Угорщиною та Італією  отримав назву

варіанти відповідей

«Троїстий союз»;   

«Антанта»;  

«Блискуча ізоляція»

Запитання 4

Які країни увійшли до воєнно-політичного союзу Антанта:


варіанти відповідей

Великої Британії,  

Німеччина; 

Франції; 

Австро – Угорщина;

Росії

Запитання 5

5. Якій країні належить відкриття П. Мартена, який винайшов метод виплавки литої сталі в печі, що одержала назву «мартен»


варіанти відповідей

Франція

Швеція

Америка

Англія

Запитання 6

Якій країні належить відкриття А. Нобеля, який винайшов динаміт — вибухову речовину на основі нітрогліцерину, що знайшло застосування в гірничодобувній та інших галузях промисловості 

варіанти відповідей

Англія

Франція

Швеція

Америка

Запитання 7

Якій країні належить відкриття: швейні машинки з електричним приводом компанії «Зінгер»

варіанти відповідей

Англія

Америка

Франція

Швеція

Запитання 8

Якій країні належить відкриття: Г. Бессемера, що створив конвертор, який використовував продувку повітрям рідкого чавуну для переділу його на сталь.

варіанти відповідей

Франція

Америка

Швеція

Англія

Запитання 9

Якій країні належить відкриття: Дж. Істмена, який випустив у продаж дешевий і простий в обігу фотоапарат «Кодак».

варіанти відповідей

Франція

Америка

Швеція

Англія

Запитання 10

Імпресіонізм - це...

варіанти відповідей

Реакційна політика і практика, спрямована на розпалювання ворожнечі й ненависті між народами, підкорення та поневолення інших народів.

Загальний термін для різних нових напрямів в образотворчому й іншому видах мистецтва, які намагались порвати з художніми традиціями XIX ст.

Напрям у мистецтві останньої третини XIX — початку XX ст., представники якого прагнули відобразити світ у його рухливості й мінливості, передати свої скороминущі враження.

Стиль і напрям у літературі й мистецтві кінця XVIII — початку ХIX ст., що звертався до античної спадщини як до норми й ідеального зразка.

Запитання 11

Гонка озброєнь - це...

варіанти відповідей

Стиль і напрям у літературі й мистецтві кінця XVIII — початку ХIX ст., що звертався до античної спадщини як до норми й ідеального зразка.

Реакційна політика і практика, спрямована на розпалювання ворожнечі й ненависті між народами, підкорення та поневолення інших народів.

Загальний термін для різних нових напрямів в образотворчому й іншому видах мистецтва, які намагались порвати з художніми традиціями XIX ст.

Організація державою масового виробництва військової продукції, зброї, використання наукових досліджень і винаходів для створення нових зразків зброї, здатної завдати найбільшої шкоди живій силі та техніці противника.

Запитання 12

Модернізм - це...

варіанти відповідей

Загальний термін для різних нових напрямів в образотворчому й іншому видах мистецтва, які намагались порвати з художніми традиціями XIX ст.

Напрям у мистецтві останньої третини XIX — початку XX ст., представники якого прагнули відобразити світ у його рухливості й мінливості, передати свої скороминущі враження.

Реакційна політика і практика, спрямована на розпалювання ворожнечі й ненависті між народами, підкорення та поневолення інших народів.

Стиль і напрям у літературі й мистецтві кінця XVIII — початку ХIX ст., що звертався до античної спадщини як до норми й ідеального зразка.

Запитання 13

Класицизм - це...

варіанти відповідей

Загальний термін для різних нових напрямів в образотворчому й іншому видах мистецтва, які намагались порвати з художніми традиціями XIX ст.

Реакційна політика і практика, спрямована на розпалювання ворожнечі й ненависті між народами, підкорення та поневолення інших народів.

Стиль і напрям у літературі й мистецтві кінця XVIII — початку ХIX ст., що звертався до античної спадщини як до норми й ідеального зразка.

Організація державою масового виробництва військової продукції, зброї, використання наукових досліджень і винаходів для створення нових зразків зброї, здатної завдати найбільшої шкоди живій силі та техніці противника.

Запитання 14

Шовінізм - це...

варіанти відповідей

Напрям у мистецтві останньої третини XIX — початку XX ст., представники якого прагнули відобразити світ у його рухливості й мінливості, передати свої скороминущі враження.

Організація державою масового виробництва військової продукції, зброї, використання наукових досліджень і винаходів для створення нових зразків зброї, здатної завдати найбільшої шкоди живій силі та техніці противника.

Реакційна політика і практика, спрямована на розпалювання ворожнечі й ненависті між народами, підкорення та поневолення інших народів.

Загальний термін для різних нових напрямів в образотворчому й іншому видах мистецтва, які намагались порвати з художніми традиціями XIX ст.

Запитання 15

Установіть відповідність між відкриттям та автором.

Р. Дізель  -

варіанти відповідей

Винайшов телефон.

розробив поршневий двигун внутрішнього згоряння із запаленням від стиску.

винайшов радіоприймач.

Запитання 16

Установіть відповідність між відкриттям та автором:

К. Бенц  -

варіанти відповідей

винахід першого звукозаписного пристрою — фонографа. Створив промисловий зразок лампи накалювання, сконструював ряд потужних електричних генераторів.

винайшов радіоприймач.

сконструював перший автомобіль, що працював на бензині.

Запитання 17

Установіть відповідність між відкриттям та автором:

А. Белл  -

варіанти відповідей

розробив поршневий двигун внутрішнього згоряння із запаленням від стиску.

Винайшов телефон

винайшов радіоприймач.

Запитання 18

Установіть відповідність між відкриттям та автором.

Т. Едісона  -

варіанти відповідей

сконструював перший автомобіль, що працював на бензині.

винахід першого звукозаписного пристрою — фонографа. Створив промисловий зразок лампи накалювання, сконструював ряд потужних електричних генераторів.

винайшов радіоприймач.

Запитання 19

Установіть відповідність між відкриттям та автором.

Г. Марконі  -

варіанти відповідей

винайшов радіоприймач

Винайшов телефон.

сконструював перший автомобіль, що працював на бензині.

Запитання 20

Установіть відповідність між відкриттям та автором.

Г. Гельмгольц :

варіанти відповідей

Класичні дослідження щодо фізіології серцево-судинної системи, органів травлення здійснив російський учений

Винайшов офтальмоскоп — прилад для дослідження анатомії ока.

Сформулював закономірності спадковості.

Запитання 21

Установіть відповідність між відкриттям та автором.

Ч. Дарвін  

варіанти відповідей

«Походження видів» висунув теорію еволюції живих організмів шляхом природного відбору.

Сформулював закономірності спадковості.

Основоположником сучасної мікробіології й імунології був видатний французький учений

Запитання 22

Установіть відповідність між відкриттям та автором.

І. Павлов  

варіанти відповідей

Винайшов офтальмоскоп — прилад для дослідження анатомії ока.

Сформулював закономірності спадковості.

Класичні дослідження щодо фізіології серцево-судинної системи, органів травлення здійснив російський учений

Запитання 23

Установіть відповідність між відкриттям та автором.

Л. Пастер.  

варіанти відповідей

Сформулював закономірності спадковості.

«Походження видів» висунув теорію еволюції живих організмів шляхом природного відбору.

Основоположником сучасної мікробіології й імунології був видатний французький учений

Запитання 24

Установіть відповідність між відкриттям та автором.

Г. Мендель 

варіанти відповідей

Сформулював закономірності спадковості.

Основоположником сучасної мікробіології й імунології був видатний французький учений

Класичні дослідження щодо фізіології серцево-судинної системи, органів травлення здійснив російський учений

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест