9. Модуль. Навчання менеджерів з продажу. Мова професійного менеджера.

Менеджмент продажів

Додано: 5 січня
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

Що таке продукт посади?

варіанти відповідей

Перелік завдань та обов'язків працівника.

Кінцевий результат роботи працівника, за який він отримує заробітну плату.

Те що повинен продати на даній посаді працівник

Запитання 2

Що є продуктом менеджера з продажу?

варіанти відповідей

Підписаний договір, умови якого вигідні і компанії, і клієнту, або гроші в касі, на розрахунковому рахунку.

Кількість проданого товару

Товар, який продає менеджер

Запитання 3

Оберіть підпродукти менеджера з продажу:

варіанти відповідей

Дзвінки клієнтам

Відправлені клієнту комерційні пропозиції

Зустрічі з клієнтами

Всі відповіді вірні

Запитання 4

Чи обов'язково любити свій продукт для вдалого продажу?

варіанти відповідей

Так, без щирого захоплення своїм продуктом зацікавити ним клієнта не вийде

Ні, можна продавати будь що

Запитання 5

Інструмент, який дозволяє більш якісно аналізувати результат роботи менеджера, тим самим роблячи його більш компетентним:

варіанти відповідей

План з продажів

Воронка продажів

Аналіз організації по товару

Запитання 6

Об'єктивно оцінити результати своєї праці, сприйняти критику без образ і виправити свої помилки, вдосконалити продукт є .... етапом (продуктом) по організації продажу товару?

варіанти відповідей

Продукт 1

Продукт 2

Продукт 3

Продукт 4

Запитання 7

Оберіть Перший продукт (етап) в ланцюгу організації продажів:

варіанти відповідей

Дзвінок клієнту

Проведення переговорів

Демонстрація товару

Погодження ціни

Укладання договору

Скласти план діяльності

Вивчити інформацію про компанію, клієнта, продукт

Скласти списки потенційних клієнтів

Підготувати презентаційні матеріали, вивчити переговорні скрипти

Підготувати місце переговорів тощо

Виправлення, вдосконалення, корекція інструментів та технологій менеджера

Навчання

Відточування переговорних навичок

Запитання 8

Оберіть Другий продукт (етап) в ланцюгу організації продажів:

варіанти відповідей

Дзвінок клієнту

Проведення переговорів

Демонстрація товару

Погодження ціни

Укладання договору

Скласти план діяльності

Вивчити інформацію про компанію, клієнта, продукт

Скласти списки потенційних клієнтів

Підготувати презентаційні матеріали, вивчити переговорні скрипти

Підготувати місце переговорів тощо

Виправлення, вдосконалення, корекція інструментів та технологій менеджера

Навчання

Відточування переговорних навичок

Запитання 9

Оберіть Третій продукт (етап) в ланцюгу організації продажів:

варіанти відповідей

Дзвінок клієнту

Проведення переговорів

Демонстрація товару

Погодження ціни

Укладання договору

Скласти план діяльності

Вивчити інформацію про компанію, клієнта, продукт

Скласти списки потенційних клієнтів

Підготувати презентаційні матеріали, вивчити переговорні скрипти

Підготувати місце переговорів тощо

Виправлення, вдосконалення, корекція інструментів та технологій менеджера

Навчання

Відточування переговорних навичок

Запитання 10

Чи важливим є якість мови, зовнішній вигляд, манери менеджера з продажу?

варіанти відповідей

Ні, все рівно в кого купувати

Так, обов'язково. Навіть купивши продукт у менеджера з протилежними якостями, другий раз не повернусь.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест