Події в творі відбуваються в...
Що стало першою ознакою біди в місті?
Коли почалася епідемія?
Хто першим висловив припущення про епідемію чуми?
Яке надійшло офіційне повідомлення?
Хто був найбільше задоволений епідемією чуми?
Хто з героїв допомагає лікарю Ріє під час епідемії?
Хто створює протичумну сироватку?
Коли чума стала відступати?
Ким був за родом занять Коттар?
Хто з персонажів говорив: «Соромно бути щасливим одному»?
Роман “Чума” написано у формі ...
Які слова належали лікарю Ріє?
Як Панлю інтерпретує чуму в своїх проповідях?
У чому полягає алегорія роману "Чума"А.Камю?
Чому Рамбер так рвався виїхати з Орану?
Кому належать слова: «…я пережив чуму ще до того, як попав до вашого міста в розпал епідемії»?
У фіналі «хроніки» стає відомим її автор. Це ...
Доктор Ріє вважає, що "чума — це нескінченна поразка". Що саме хотів сказати автор цими словами?
«Він належав до людей, однаково рідкісних у нашому місті, як і деінде, які мають відвагу віддаватися своїм добрим почуттям. Те мале, що він сказав про себе лікареві, і справді свідчило про наявність доброти і щирої прихильності, про що в наші дні не кожен наважиться сказати вголос»...
Про кого йде мова у цитаті?
«Я колись думав, що чужий у цьому місті і що мені тут у вас нема чого робити. Але тепер, коли я бачив те, що бачив, я відчуваю, що я теж тутешній, хочу я того чи не хочу. Ця історія стосується однаково нас усіх»...
Хто автор цих слів?
"Здоров'я,непідкупність,чистота - усе це продукт волі, волі, що не повинна давати собі перепочинку"... Так думає і мислить...
"Потрібно бути безумцем, сліпим чи негідником, щоб примиритися з чумою. У цій історії мова йде не про героїзм, мова йде про чесність. У моєму випадку вона полягає в тому, щоб займатися своїм ремеслом"... Говорить ...
"Кожний носить її, чуму, у собі...". Слова належать...
"Але для громадського добра саме й потрібне щастя кожної окремої людини"...
Хто автор даних слів?
"З ним можна говорити,бо він справжня людина.Все завжди розуміє".
Про кого ці слова?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома