1. Одна з течій авангардистського мистецтва початку XX ст. ЇЇ філософсько-естетична основа — ірраціоналізм, відхід від ілюзорно-предметного зображення, абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків
2. Репрезентував психологічну абстракцію. Він класифікував фарби за їх ароматами, звуками та формами. Наприклад, він вважав, що синьому кольору відповідає коло, червоному — квадрат, жовтому — трикутник.
3. Продовжіть логічний ланцюжок. У інтелектуальній абстракції є такі розгалудження: супрематизм, орфізм та ...
4. Визнач зайве. Піт Мондріан для напитсання картин використовує такі кольори: червоний, зелений, фіолетовий, білий, чорний, коричневий, жовтий. синій,
5. Концепція відображення мистецтва колористичними коловими формами
6. Автор даної роботи, засновник симультанізму родом із України
7. Перша жінка, що мала персональну виставку в Луврі
8. Напрям авангардного мистецтва, безпредметність, абстрактний геометризм, що виник на початку XX століття. Зачинателем вважається К. Малевич.
Напрям вийшов від кубізму і футуризму, він знайшов застосування в урбаністиці, плакаті і графіці.
9. Автор твору "Гуцулка Ксеня"
10. Український радянський живописець, графік, монументаліст, художник-конструктор, представник українського авангарду; член об'єднань «Блакитна лінія», «Будяк» у 1913–1914 роках, харківської групи «Союз семи» з 1917 року, Асоціації революційного мистецтва України у 1927–1932 роках та Харкіської організації Спілки художників України з 1939 року.
11.один з найвизначніших архітекторів XX століття. французький архітектор і теоретик архітектури швейцарського походження. Будинки за його проєктами можна побачити в різних країнах: у Швейцарії, Франції,США, Аргентині, Японії і навіть у Росії.
12. Перший радянський 13-поверховий хмарочос, пам'ятка архітектури в стилі конструктивізму, одна з трьох харківських висоток, збудована впродовж 1925—1928 років. Споруда розташовується на центральній площі міста Харків — площі Свободи.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома