Адміністративна контрольна робота з основ інклюзивної освіти

18 запитань
Запитання 1

Інклюзія - це...

варіанти відповідей

Процес виключення осіб з інвалідністю з активного суспільного життя.

Процес збільшення ступеня участі всіх громадян у соціумі.

Доцільне об'єднання та координація дій різних частин цілісної системи.

Примусове відокремлення людей за расовими, етнічними або іншими ознаками.

Запитання 2

Інклюзивне навчання - це...

варіанти відповідей

Контактне, повідомлююче навчання, орієнтоване на запам'ятовування матеріалу.

Навчання на основі емоційного навіювання в стані неспання, що спричиняє надзапам'ятовування.

Система освітніх послуг, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

Навчання з використанням програми управління процесом засвоєння знань, умінь і навичок і відповідного контролю за ним.

гнучка, індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку

Запитання 3

До принципів інклюзивного навчання не належать...

варіанти відповідей

Адаптація дитини до потреб системи.

Цінність людини не залежить від її здібностей і досягнень.

Задоволення індивідуальних освітніх потреб кожної дитини.

Створення бар'єрів в навчанні.

Запитання 4

Чинники, які сприяють успішному функціонуванню інклюзивного навчання

варіанти відповідей

Створення несприятливої атмосфери у дитячому колективі.

Співпраця з батьками.

Командний підхід.

Відсутність підготовлених педагогів та асистента вчителя.

Запитання 5

Перевага інклюзивного навчання: завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовленнєвий, соціальний та емоційний розвиток.

Хто із учасників отримує таку перевагу?

варіанти відповідей

Діти з особливими потребами

Діти з типовим розвитком

Батьки дітей з особливими потребами

Педагоги і фахівці

Запитання 6

Яку з переваг інклюзивної освіти мають діти з типовим розвитком?

варіанти відповідей

Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовленнєвий, соціальний та емоційний розвиток.

Вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з тими, хто відрізняється від них.

Життя родини стає більш наближеним до життя звичайної сім'ї.

Допомагає налагодити співпрацю і застосувати командний підхід до реалізації освітнього процесу.

Запитання 7

Концепція інклюзивного навчання - ...

варіанти відповідей

Просвітництво, розум, свобода.

Чемпіони робляться, коли ніхто не дивиться.

Мінімум поганих звичок при максимумі корисних, що сприяють поліпшенню якості життя.

Усі діти є цінними й активними членами суспільства.

Запитання 8

Метою інклюзивної освіти є...

варіанти відповідей

Свідоме оволодіння знаннями, уміннями та навичками, отримання певного рівня освіти та досягнення освіченості.

Формування системи знань, оволодіння основами наук за певними стандартами освіти.

Забезпечення фундаментальної наукової, професійної та практичної підготовки.

Розвиток здібностей дітей у сфері культури, технічної творчості, здобуття первинних професійних знань, вмінь, навичок.

Запитання 9

До основних міжнародних документів в галузі інклюзивної освіти належать...

варіанти відповідей

Хартія економічних прав і обов'язків держав (1974)

Декларація прав дитини (1959)

Гаазька декларація з туризму (1989)

Конвенція ООН "Про права дитини" (1989)

Запитання 10

Нормативно-правові документи в Україні, які закріплюють державні гарантії щодо надання освітніх послуг дітям з особливими потребами...

варіанти відповідей

Закон України "Про освіту"

Закон України "Про державну службу"

Концепція розвитку інклюзивної освіти.

Закон України "Про державні закупівлі"

Запитання 11

Визначте, на чому грунтуються Міжнародні стандарти в галузі прав людини:

варіанти відповідей

на ідеях свободи голосу

на участі людей в громадському житті

на ідеях участі кожного в суспільному житті на засадах рівності

на індивідуальному підході до кожної особистості

Запитання 12

Що є показником ступеня розвитку суспільства по відношенню до осіб з особливими потребами:

варіанти відповідей

рівень розвитку економіки

рівень підтримки, гуманізм, терпимість у ставленні до особливих людей

рівень освіченості людей

рівень конкурентоспроможності кожного

Запитання 13

Оберіть правильну відповідь, яка визначатиме мету і завдання інклюзивної освіти в Україні:

варіанти відповідей

залучення дітей з особливими потребами в освітній простір

навчання дітей з особливими потребами в спеціалізованих закладах

підтримка фізичного здоров’я таких дітей

створення спеціалізованих закладів закритого типу для дітей-інвалідів

Запитання 14

Інтеграція – це:

варіанти відповідей

важливий метод підготовки дітей з особливими потребами до самостійного життя

надання послуг соціальними службами дітям з особливими потребами

залучення громадськості до допомоги таким дітям

робота з батьками після школи щодо формування навичок навчання і виховання дітей з особливими потребами

Запитання 15

Особливі потреби – це:

варіанти відповідей

потреби, які стосуються осіб певної вікової категорії

потреби, які стосуються всіх дітей і молодих людей, що залежать від різної фізичної чи розумової недостатності або труднощів, пов’язаних з навчанням

потреби у дітей дошкільного віку та молодших школярів, пов’язані з труднощами навчання

потреби, що стосуються індивідуального розвитку кожної особистості

Запитання 16

Основним завданням інклюзивно-ресутсного центру є

варіанти відповідей

здійснення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей, надання їм психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг і супровід таких дітей від 2-х до 18 років.

забезпечення індивідуалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами

пристосування навколишнього середовища, освітніх програм та послуг для максимального використання усіма учасниками освітнього процесу

Запитання 17

Структура спеціальної освіти в Україні представлена 8‐ма типами спеціальних закладів: для дітей з порушеннями слуху, слабочуючих, з

порушеннями зору, слабозорих, з тяжкими порушеннями мовлення, з порушеннями опорно‐рухового апарату, для розумово відсталих, із затримкою

психічного розвитку.

варіанти відповідей

Вертикальна структура

Горизонтальна структура

Спеціальна структура

Запитання 18

«Сегрегація» - це ...

варіанти відповідей

це ситуація, у якій діти з ООП отримують освіту у відокремлених

закладах (установах), пристосованих до різних або до певного виду порушень дітей, в ізоляції від інших дітей.

виникає, коли учнів у будь-який спосіб, прямо чи опосередковано,

позбавляють доступу до освіти або відмовляють у такому доступі.

це процес влаштування дітей з ООП до існуючих закладів освіти з

розумінням того, що діти з ООП зможуть пристосуватися до стандартизованих вимог таких закладів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест