Як називався державний лад Стародавньої Спарти?
Які вимоги ставилися до спартанських громадян щодо фізичного тренування?
Вільні люди, які проживали в Спарті, але не мали громадянських прав
Як звали рабів у Стародавній Спарті?
Як вплинула відданість військовій справі у Спарті на господарство?
варіанти відповідей
Як звали спартанського законодавця, який запровадив політичний устрій та здійснив реформи Спарти?
Укажіть складові реформ Солона (594–593 рр. до н. е.) в Афінах.
Укажіть реформи Перікла
Марафон, Фермопіли, Саламін, Платеї — це місця вирішальних битв:
варіанти відповідей
Яка битва стала вирішальною у встановленні македонського панування над Грецією?
Як називається бойовий порядок важкоозброєних піхотинців у Стародавній Греції та Македонії?
Період домінування грецької культури та мови у Східному Середземномор’ї. змішування культур сходу у заходу після розпаду імперії Александра Македонського — це:
Столицею імперії Александра Великого було оголошено місто:
Який цар очолив 300 спартанців у битві при Фермопілах?
Установіть відповідність між битвами греко-перської війни та їх наслідками.
1. Фермопільська
2. Марафонська
3. Саламінська
4. при Платеях
А) втрата Персією домінування на морі
Б) вторгнення персів у центральну Грецію, спустошено Беотію і Фесанію
В) втрата перською армією статусу непереможної
Г) початок війни між греками та персами
Д) вигнання персів із Греції
Установіть хронологічну послідовність подій походу Александра Македонського на Схід.
А облога Тіра
Б битва при Гавгамелах
В битва біля міста Ісс
Г битва на річці Гранік
Які з перелічених битв сталися під час Східного походу Александра Македонського? (3 відповіді)
Перський цар, який розпочав похід на Грецію, потерпів поразку в битві на Марафонській рівнині
З поданого переліку оберіть ті, які визначають причини перемоги греків у війнах з персами ( 2 правильні відповіді)
У якому році відбулася битва при Платеях?
варіанти відповідей
У якому році завершилися греко-перські війни?
варіанти відповідей
Влада народу -це?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома